2010/03/09

iBeauty

Dzisiaj chciałabym wam powiedzieć o stronie iBeauty. Jest ona o gwiazdach, urodzie, makijażu, włosach, pielęgnacji, modzie. Można z tej strony bardzo skorzystać poprzez oczywiście artykuły jak i konkursy które są tam organizowane. Co miesiąc jest konkurs na zapraszanie, można tam wygrać bon na zakupy w sklepie SEPHORA.

Kliknij TUTAJ aby się zarejestrować. Jak będziecie wypełniać dane, proszę wpiszcie jako polecający: gabisia9 . Strona jest badzo przydatna. Każda nastolatka znajdzie tam wszystko co chce, bo chyba każda z nas dba o siebie i swoją urodę, jak ją upiększyć... :)

37 komentarzy:

  1. fajna nawet:P
    ale ja nie stosuje takich raad xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) juz lecę się zarejestrowac

    OdpowiedzUsuń
  3. znasz tę stronę z przeczytamwszystkich.pl, prawda?

    mam tam już aż 220 punktów ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. juz. o tym wiedziałam ale dzieki ...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz sie zarejestrowalam i super jest nie wiedzialam ale musze sobie kupic jakas bransolete wielka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprzedam konto magdusia28 za 2 doładowania !!!!!!

    Konto ma;13 stron mebli dużo ciuchów i dodatków!

    Pozdrawiam wszystkich obserwatorów bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki nie znałam tej stronki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aha, i wpisałam cię jako osobę przez którą dołącztłam :**

    OdpowiedzUsuń
  9. O super ! Ja mam z SEPHORY kostemyczke ;p
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki , już ide się zajerejstrować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nom,fajne zerkne ;)))
    k.g.11

    OdpowiedzUsuń
  12. hej ale to jest darmowe tak?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej mam prośbę jeśli ktoś mi doładuje ss 10.98zł dam mu 60sd-80sd i wywiad, który znajdzie się w magazynie. Proszę o kontakt przez GG:
    7794367 lub na Stardoll. Moja dolka na Stardoll jolka222

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm..zobacze moze wejde

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Załozyłam konto i musze przyznać, że ciekawa stronka ;P
    Dzięki ;)]

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  17. dzieki moze kiedys na nia wejde

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ; )
    Napewno się zarejestruję ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. zarejestrowałam się .

    OdpowiedzUsuń
  20. a jednak nie każda z nas 'dba o siebie i swoją urodę, jak ją upiększyć'. Moim zdaniem ta strona nie jest zbyta fajna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięks za info xD

    OdpowiedzUsuń
  22. Już jestem na stronce xD Chyba...dla sklepu sephora, heh xD. Warto brać udział w konkursach dla tych bonów ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna :)

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń