2010/03/10

Za niedługo...

...nowy sposób na zdobywanie stardollarów w Play & Earn. Będzie można zarabiać 5 sd. na dzień a max. 70 sd. na miesiąc. Jeśli ktoś uzbiera już te 70 sd. w miesiącu, dostanie jakiś prezent (tak obiecuje Stardoll). Oprócz zbierania stardollarów za granie, będzie można także zdobyć je za (jedna rzecz za jeden stardollar):

1. Głos na kogoś na CG
2. Ocena kogoś albumu
3. Ocena zdjęcia/scenerii
4. Zagłosowanie na projekt
5. Ocena w Catwalku

Jak wam się to podoba? Zmiany nastąpią już za niedługo....


52 komentarze:

  1. Świetnie! Genialnie!
    PYSZNIEEEEEE xD
    MissMazi7

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.
    Mnie już nudziło to zarabianie przez granie...xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo z tego zadowolona :]

    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba ten pomysł :)
    Pozdrawiam Smile-Marti ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe od kiedy.;P
    Mam nadzieję że poinformujecie.;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Superr jest ta funkcja ;)
    Mi taa wiadomość przyszła o 17:00 ;D
    Ale fajnie, że tak szybko wszystko jest *-*

    ~ martyna252

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow.! Nareszcie jakaś zmiana.! Admin wreszcie łaskawie zechciał zrobić coś żeby polepszyć stardoll a nie tylko namawiać ze wszystkich sił na kupienie ss. Aby tak dalej.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawde stardoll juz jest powyzj śrdniej ocenyświetny naprawde pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny pomysła, nareszcie admini coś fajnego wymyślili ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  11. To Bossko !Bardzo dobry pomysł !Wreszcie admin wymyślił coś Fajnego !..xD

    OdpowiedzUsuń
  12. To Bossko !Bardzo dobry pomysł !Wreszcie admin wymyślił coś Fajnego !..xD

    OdpowiedzUsuń
  13. BosskoO xD
    Bardzo się ciesze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak! Nareście jakiś normalny i fajny pomysł !!70$ to więcej od 50$... :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Było by super ekstra że się tak wyrażę ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. LuL jakie to swietne oby oszybko sie to pojawiło

    OdpowiedzUsuń
  18. świEtnY pOmyŚluNek..!
    nGdy mI siĘ niE cHce gRaĆ w tE gRy

    OdpowiedzUsuń
  19. a tEra sTarCzy kiLka cHwiL ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajebioza !!!!
    Będzie można zostać CG ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. fajniedobrz,że nie 50 a 70sd mozna zarobić

    OdpowiedzUsuń
  22. No łał ciesze się że coś takiego wymyślili;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubiłam grać w te gierki, denerwowały mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dostałam tą wiadomość



    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ;)
    Te gierki może nawet były ciekawe, ale po pewnym czasie wszystko się niestety nudzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. nom nudzi się ;P
    ale jak to dadzą to nam zablokuję funkcję grania ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. A pomysł podoba mi się bardzo ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. weroni-kika - wszyscy dostali ,
    ale większości i tak nie rozumiałaś ,
    bo była po angielsku .
    a tu jak byś nie zauważyła jest przetłumaczone.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale od kiedy to ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiecie, że to chyba moja sprawka?
    Wiem, mało prawdopodobne, ale napisałam do admina, że 50 $D na miesiąc to za mało. Patrzę, jutro takie coś...
    Esmie_Stewart

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie dobry pomysł :)

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie, ciekawe kiedy to będzie , ta zmiana?xDD

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ! Nareszcie pomyśleli o nas !

    OdpowiedzUsuń
  35. Będę co dzień glosować na gabisia9 i_am_collector oraz domioka19.
    Jeśli się pomyliłam w nickach to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń