2010/03/06

Spoilery

Są nowe spoilery.
Jak myślicie,co to jest?

98 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka boska-może będzie w czymś do wygrania.;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka w paski kolorowe jest od Soni Rykiel,byla w najnowszej kolekcji dla H&M. ;P

    Dean_Star

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to będzie kolejne Antidote

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te rzeczy i myślę, że może będzie to nowa kolekcja Antidote ? ( Przynajmniej niektóre rzeczy xD )
    No cóż zobaczymy... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to antidote- tak jak myślą dziewczyny wyżej

    OdpowiedzUsuń
  6. możliwe że antidote lub LE ;P
    tylko żeby nie zadne z nich bo kasy nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki ale nie wiem czy to czasem nie b.ędzie nowe antidote

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę LE a może Antidote ?

    OdpowiedzUsuń
  9. co to jest ? ubrania. -.-
    hela456

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że to Antidote.

    Pozdrawiam, Anusia35 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieska sukienka,ta pierwsza,fioletowa i różowy plecak mi się podobają.Mam nadzieję,że nie będzie to nowe Antidote,bo nie mam kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się wydaje że to będzie Antidote :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre wyglądają jak LE ..
    Hmm.. bardzo trudno określić bo kilka jest okroopnych :I

    OdpowiedzUsuń
  14. No może być ANTIDOTE ale ta niebieska sukienka mi się wydaje że to LE ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. NA 100 % KOLEKCJA ANTIDOTE. STRASZNIE ANTIDOWATA ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. a no niektore spoko . xdd

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna ta trzecia niebieska sukienka od lewej. Mam nadzieje, że darmówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. antidote to to napewno nie bedzie ;/
    Nie jest to aż tak profesionalne ;/
    Założe się ze bedą to pojedyńcze ciuszki które będą wchodzić,
    Nie które ubrania są od H&M i nie tylko..Spódniczka czarna która ma troche niebieskiego i zielonego jest od Diane von Furstenberg , torebka taka z psem od Giles , sukienka niebieska od Proenza Schouler ,a bluzka biała z niebieską czachą od Alexander McQueen wiem ponieważ mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moim zdaniem to nie wygląda na antidote, raczej na coś innego;

    OdpowiedzUsuń
  20. Też myślę że to nowe Antidote:)Chociaż wszystko sie może zdarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niewiem ;p
    Niektóre ciuchy przypominają LE , a niektóre Antidothe ! .
    Pozdrawiam Smile-Marti <33.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre wyglądają jak antiote albo le

    OdpowiedzUsuń
  23. wydaje mi sie ze Antidote, bo LE to raczej nie

    OdpowiedzUsuń
  24. To będzie oczywiście drobie i dla ss Antidote:/

    Gosia_19

    OdpowiedzUsuń
  25. kiLka rzEczY caŁkiEm łaDnycH
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Stawiam, że to Antidote, już zbieram kasę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Trochę Fudge, trochę Pretty in Pink, trochę LE, trochę ANTM, trochę Antidote [na 100%]
    Co to moze być? Dziwnie pomieszasne style :/

    OdpowiedzUsuń
  28. To chyba będzie Antidote, albo Otto, ciuchy b. mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta niebieska sukienka z kokardkami po bokach całkiem możliwe że antidote, buty włochate też. Ale większośc z nich wydaje mi się, że bisou, np. ta sukienka papierowa.

    Amanda-95

    OdpowiedzUsuń
  30. a moze beda to ciuchy z jakiegos nowego sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, to będzie albo Antidote albo LE..


    Boo te ciuchy są fajnie dopracowane..

    Ale raczej to Antidote będzie.

    OdpowiedzUsuń
  32. to będzie Le ;/ .

    OdpowiedzUsuń
  33. no nie wiem moze to ubrania .
    ;p hah

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi tez sie wydaje, że to Antidote

    OdpowiedzUsuń
  35. hm, wydaję mi się, że to zwykła kolekcja i kilka ciuchów to Hot-Buys

    OdpowiedzUsuń
  36. Całkiem ładne :) Z pewnością nabęde sobie tą jasno-niebieską sukienke.
    PS. Mam mały problem z doładowaniem SuperStar. Otóż kiedy chcę sobie doładować komóką..Czyli wpisuję mój numer tel. komórkowego i nic nie dostaję! Żadnego sms-a! Czy tylko mi się tak dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  37. a przed tym jak wpisujesz nr tel wpisujesz np. 07 123 456 789
    to 07 jest ważne

    OdpowiedzUsuń
  38. niktóre ciuchy wyglądają mi jeszcze na LE, ale nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie LE ? Przecież to wszystko oprócz 4 rzeczy jest

    O C H Y D N E
    ! ! ! ! ! ! !

    Według mnie XD

    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ta sukienka w kolorowe paski jest z nowej kolekcji hm, od soni rykiel! :)
    oby to bylo nowe le!

    OdpowiedzUsuń
  41. ciuszki są spoko :) madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  42. możliwe , że antidote , w końcu takie badziewia to ich specjalność ..

    OdpowiedzUsuń
  43. mogą być ;// możliwe ze anditode, bo ciuchy znikneły(lub znikną) z manekinów...

    OdpowiedzUsuń
  44. Może będzie jakaś nowa marka na stardoll...Bo dużo sklepów usuwają ;p
    adusia899

    OdpowiedzUsuń
  45. może będzie H&M. ciekawie by było... buty i torebki od Jimmy Choo, ubrania od Sonii Rykiel...
    //Olivia_138

    OdpowiedzUsuń
  46. to raczej nowa marka. Albo Antidote

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta sukienka w paski to pojekt Soni Rykiel dla H&M. Więc mi się wydaje, że to może któraś nowa kolekcja limitowana...

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja myślę że to LE lub Antidote

    OdpowiedzUsuń
  49. To raczej nie jest Antidote. Te ciuszki nie są do końca dopracowane. Takie... rysowane. Boska jest ta różowa sukienka, druga od prawej, w drugim rzędzie. Kupię ją na 100%. :) Tylkoe niektóre z tych ciuszków przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. widzę że duzo osób pisze, że to bd antidote....ale lepiej nie ;p

    OdpowiedzUsuń
  51. cuda ale nie koniecznie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  52. ej potszebuje doładowania na stardoll pisac magda13lada

    OdpowiedzUsuń
  53. ej potszebuje doładowania na stardoll pisac magda13lada

    OdpowiedzUsuń
  54. patrycja
    a mi wcale nie przypadły do gustu nie mój styl ;P

    OdpowiedzUsuń
  55. antidote...tak sądze ciuchy super!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Niektóre rzeczy są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. ula1223, mnie tak sobie. :D
    ale z reguły Antidote są ładne, dopracowanie i ... inne. :)

    Miqusia

    OdpowiedzUsuń
  58. Wg. mnie to są ubrania z "Antidore" czy jakoś tak..:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Podejrzewam, że pierwsza sukienka od lewej to albo do wygrania, albo do kupienia za duże stardolary;D
    Reszta do kupienia, ale plecak i...korale będą możliwe darmówkami:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Myślę, że to będzie raczej Antidote. Na LE są za mało eleganckie..

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  61. A kiedy wyniki konkursu na fryzurkę? :D Miały być dziś wieczorem! :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Myśle, że niektóre rzeczy będą z Antidote.
    Zwłaszcza ta szara bluzka i te niebiekie buty... xd

    ~ martyna252

    OdpowiedzUsuń
  63. A i jeszcze zapomniałam dodać, że niektóre rzeczy są BooSSSkie ! ;D

    ~ martyna252

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi się tylko niektóre rzeczy podobają .

    OdpowiedzUsuń
  65. nie wiem co to będzie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta pierwsza jest śliczna!

    LE, Antidote? A kto tam Stardoll wie ;p

    OdpowiedzUsuń
  67. tA piErwSza suKienKa mI siĘ poDobA
    i jeSzczE tA niEbieSka, aLe maTeriaŁ taKi sZtuczNie wYglĄdajĄcy ;p

    OdpowiedzUsuń
  68. Yyyy ..ciekawe ciuszki , ale nie wiem co to ma byc

    OdpowiedzUsuń
  69. po tej niebieskiej sukience wydaje mi się ze LE ale trochę za mało dopracowane te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  70. mi się wydaje że to jest LE,DKNY lub Antidote

    OdpowiedzUsuń
  71. Ta pierwsza spudniczka jest piękna : )
    A LE raczej to nie są ponieważ nie są perfekcyjnie wykonane .

    OdpowiedzUsuń
  72. Niektóre z ciuszków,
    mogą być Antidote.

    OdpowiedzUsuń
  73. to nie sa antidoty, czytalam ten temat juz na innej stronie ;-)
    bylo z tymi ubraniami i to nie antidoty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Mi się wydaje że tylko niektóre antidote a inne jakieś inne xD

    OdpowiedzUsuń
  75. To na pewno nie jest antidote... :d
    Moim zdaniem do voile...

    OdpowiedzUsuń
  76. Myślę, że to jest antidote ;]

    OdpowiedzUsuń
  77. Dlaczego? Ciuchy są dopracowane, luźne, pomysłowe. To może być Antidote.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ogółem spjlery ładne :)
    Torebka wydaje mi sie znana z kąś :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak by to antiodte było by było bardziej dopracowane i ładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  80. Niektóre z nich są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  81. jesli to ma byc Antidote to wczesniejsza kolekcja byla ladniejsza.;oo

    OdpowiedzUsuń
  82. Moim zdaniem to jest antidote ;)
    Niektóre ciuchy są nawet ładne a inne po prostu do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  83. Na pewno będzie to nowa kolekcja.

    Dla ciekawskich sukienka w kolorowe paski jest podobna do sukienki z kolekcji; Sonia Rykiel dla H&M (;

    OdpowiedzUsuń
  84. łądna jest ta pomarańczowa kiecka.

    OdpowiedzUsuń
  85. ciekawe co to będzie ??

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  86. 1 sukienka była za udział w konkursie, a inne rzeczy weszły już do starpalazy i są z normalnych sklepów ;)
    Ta niebieska sukienka wyglądała mi na LE ale okazalo się, że jest z RIO...
    Pozdrawiam Pucka_Love1996

    OdpowiedzUsuń
  87. to po prostu nowe ciuchy które weszły ostatnio do starplazy

    OdpowiedzUsuń
  88. A jadnak xdd .
    To nie jest LE ani Antidote ;p

    OdpowiedzUsuń