2010/03/09

Sukienka ANTM

1. Wyczyść całą historię przeglądarki. (Shift+Ctrl+Delete)
2. Zmień proxy na 212.135.170.85 port 8080
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=124
4. Zaloguj się.
5. Obejrzyj cały film, trzeba być cierpliwym.
6. Zmień proxy na normalne.
7. Sukienka czeka w torbie.

(Ja zrobiłam tak, że włączyłam proxy, poczekałam aż strona się otworzy, zalogowałam się, weszłam do kina, zmieniłam proxy na "bez serwera proxy", odświeżyłam stronę kina i oglądnęłam film, niby proxy było zmienione, ale dało się oglądnąć film i zdobyłam sukienkę :) )


47 komentarzy:

  1. super:) tylko mi nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz spróbuję ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak zmieniam proxy to mi pózniej nic się nie chce otworzyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już mam , ale nie da się jej sprzedać.. ;[

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie nowa sukienka;)
    Gabi ja tak samo robiłam jak ty te poprzednie sukienki, tylko kilku nie mam czasu nie miałam na ich zdobycie;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety proxy nie umiem zmieniać ,a paru blogach jest ,ale później bym nie umiała przywrócić tych starych wiec wole nie kombinować xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie może gdzie się proxy na Operze zmienia??
    Bo na Mozilli mi nie działają... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już udało mi się zdobyć ją

    OdpowiedzUsuń
  9. Pucka
    wchodzisz w narzędzia -> preferencje -> zaawansowane -> Sieć -> serwery proxy -> http zaznaczasz i wpisujesz proxy.

    na mozilli też można ;) ja na mozilli zdobyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie mam. Nie działa. Wyskakuje:

    Połączenie zostało zresetowane

    Połączenie z serwerem zostało zresetowane podczas wczytywania strony.

    * Witryna może być tymczasowo niedostępna lub zbyt obciążona. Spróbuj ponownie za kilka minut.

    * Jeśli nie można otworzyć żadnej strony, należy sprawdzić swoje połączenie sieciowe.

    * Jeśli komputer użytkownika jest chroniony przez zaporę sieciową lub serwer proxy, należy sprawdzić, czy program Firefox jest uprawniony do łączenia się z Internetem.


    Kto mi zrobi? Pisać w KG na profilu Esmie_Stewart. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka Ładna taka Oryginalna ^^ . Ale nie dla mnie bo nie umiem zmieniać proxy ... zacina mi sie netT ^^ .
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze... Wszystkie te sukienki ANTM są takie ładne, a nie mam jeszcze żadnej ;/
    Ciężko przez to proxy przejść...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki...
    Ale na Operze też mi się tak jak na Mozilli robi :((

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnia sukienka ciekawe czy mi działa :?

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba sie rozpłacze :/
    nigdy mi nie dzialaja te kody na sukienki z antm :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukieneczka ładna , ale jak zwykle nie moge jej zdobyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś udało mi się ją zdobyć, jest naprawdę ładna :) Dulce__94

    OdpowiedzUsuń
  18. jak narazie byo ich 9 wie ktos ile ma ich byc w sumie ?

    OdpowiedzUsuń
  19. hE, hE,
    śmiEsznA sUkieNka,
    aLe łaDnA

    OdpowiedzUsuń
  20. pucka spróbuj kilka razy a ci się powinno udać ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienki ANTM są ładne ale nigdy nie mogę ich zdobyć. Tylko jedną mi się udało... ;|

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna, ale za dużo tych piór ;D
    ______
    stardoll-pod-lupa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomoze mi ktos zrobic? piszcie w wiadomosci na stardoll nick to inspiracyjnaa z gorydzieki ;((

    OdpowiedzUsuń
  24. ja próbowałam , ale mi zawsze gdy zmienię proxy wyskakuje mi że nie mogę się połączyć. :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi nigdy proxy nie działa ; (((
    A te sukienki z ANTM są naprawdę EXTRA ....

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie !! No i znowu ładna sukienka z ANTM !! A mi proxy nie działa ;[ pomoże ktoś ;[

    Anahirbd2

    OdpowiedzUsuń
  27. Udało mi się!!!! pierwszy raz mam sukienkę z ANTM ;P Ale filmik nudny ;((

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki ;)
    Pozdrawiam misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz rację trzeba być cieprliwym

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację trzeba być cieprliwym

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna! Dzięks za info!

    OdpowiedzUsuń
  32. PS: MAM JĄ! UDAŁO MI SIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  33. Super! Ładna ale nie udało mi sie fioletowej poprzedniej zdobyć :(

    OdpowiedzUsuń
  34. ładna ale nie działają mi te proxy :(

    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna jest ale nie działa mi :(

    OdpowiedzUsuń