2010/03/01

Wyniki konkursu za aktywność

Zwyciężczynią konkursu jest iirma20 z liczbą postów 121.


GRATULUJE !!!!



EDIT: Kej. chciała napisać komentarz ale mówi że nie może dodać, więc napiszę to tutaj...

"Jeżeli Wam chodzi o to, że niby wzięłam łapówkę czy coś, to się mylicie. Mnie również zdziwiło, ze iirma20 wygrała, bo byłam pewna, że wygra Polskaaaaa (Fastero). Jednak iirma20 miała trochę więcej postów. A co do Kar0la_12 to ona spamowała- komentarz pod komentarzem i nawet jak takich napisze z 20 jest liczone jako 1. Nie mogę dodać tego komentarza : ( "

66 komentarzy:

  1. Mi też coś nie pasuje. ale skoro tak, to gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiecie co...
    trochę się zgadzam w powyższymi dwoma osobami :/
    ale dobra gratuluje :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki.! A od kiedy to było sprawdzane.? Bo myślałam że chodzi o to aby każdy komentował notki te i poprzednie ale myślałam że kilkakrotne komentarze do jednego postu nie będą liczone...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wam powiem że też byłam zaskoczona, myślałam że będzie to większa liczba, ale taki wynik otrzymałam od Kej. która liczyła wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje;p
    myslałam że ktoś inny wygra no ale nie wiem ;

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm na razie zostawię to bez komentarza xde

    OdpowiedzUsuń
  7. i_am_collector:
    nie chodzi mi o wynik tylko o to kto wygrał...
    bo jak się nie mylę to ona zaczęła komentować dopiero po jakimś czasie od konkursu
    a niektórzy od samego początku aż do końca ;P
    dobra ja się już nie czepiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Polskaaaaa
    móuj 1 komentarz na blogu byl 1 lutego

    OdpowiedzUsuń
  9. dobra dobra...
    ale jakoś tak dziwnie O.o
    ja bym radziła dokładnie przeliczyć posty bo co jakiś czas dochodziły a Kej. pewnie nie liczyła ich wczoraj...
    tylko jakiś czas temu

    OdpowiedzUsuń
  10. polskaa ty zajelas 2 miejsce z 92 komentarzami

    OdpowiedzUsuń
  11. ok... ale chodzi mi np. o tą Karole coś tam xd
    chyba, że ona została zdyskwalifikowana to już nic nie mówię...

    OdpowiedzUsuń
  12. i jak ci sie chce mozesz przeliczyc jeszcze raz ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. a wiesz chętnie policzę xd
    bo zawsze można popełnić błąd ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mnie dziwi wynik liczb tych komentarzy.
    tez myślałam że ktos inny wygra;
    myślałam że polska ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. polska miłego liczenia ci życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe na razie doliczyłam się 13 ;d
    ale jeszcze ze 100 postów przede mną

    OdpowiedzUsuń
  17. dobra wkurzyłam się...
    nie chce mi się xD
    sprawdziłam chyba 7 postów...
    było tak ok. 18 komentarzy iirmy
    a innych troszkę więcej...
    Karoli itd.

    OdpowiedzUsuń
  18. karola - ta z tym kotkiem w awatarze cały czas spamowała więc jej komentarze były tylko "nabijaniem"

    OdpowiedzUsuń
  19. dobra ja licze jestem przy 6 poscie i ja mam juz ponad 20 komentarzy

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję życzę więcej sukcesów aha i właścicielki dobrze liczą i wiedzą co robią i o co się kłócicie

    OdpowiedzUsuń
  21. tajna_aga:
    to nie właścicielki liczyły tylko Kej.
    ona im podała wynik po prostu

    OdpowiedzUsuń
  22. No właśnie niektórzy tu piszą np. Taaa powiedziała to ta tamto zgadzam się z nią... To nie prawda... A myślałam że ten konkurs nie będzie polegał na tym, że liczy się ilość w np. jednym poście. To można było napisać w jednym nawet 50 komentarzy typu. Tak ona ma rację, nie ja myślę inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie też zdziwił wynik i osoba, która wygrała... Tak czy siak gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  24. cóż, dla mnie to mocno zalatuje...
    wiem że Polskaaaaa komentowała po kilka razy ten sam post a w lutym było ich 178, więc moim zdaniem ten wynik jest zaniżony nawet o 400 postów

    OdpowiedzUsuń
  25. 552Miley552 tez komentowałam po klka razy:/ tylko sporo komentarzy mam podpisane nickiem w komentarzu a jaki login np,. jak ty masz na niebiesko 552Mil.... to ja tego nie miałam i nie było moich komentarzy widac :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Miley, może nie uznali tego jak ty to mówisz oszustwa Polskiiiiii ?
    Jesli komentowała ten sam post z sensem-spoko, jesli bez sensu no to źle;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm... byłam pewna, że wygra Polskaaaaa, a tu takie zaskoczenie ;)
    Zawsze jej komentarze rzucały mi się w oczy, i było ich duużo ;)
    W każdym razie, Gratuluję wygranej ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratki:)Ja nie liczyłam postów, ale wydaje mi się że wygrała właściwa osoba:)Nie jestem za bardzo w temacie:)
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję ;) < oklaski >

    OdpowiedzUsuń
  30. Również gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  31. oczywiście gratuluje!!!!
    brawo!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No super, ale wydaje mi się że Polskaaaa, wysłała najwięcej komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje iirma20 :) ! Brawo ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. no gratki
    ale tak mało komentarzy ?!
    Trochę dziwne :0
    I zwycięrzczyni też myślałam że to będzie Polskaaaaa teraz Fastero
    ale i tak jeszcze raz gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  35. A w tym miesiącu będą jeszcze więcej komentować :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bravo!!
    Mam nadzieję że pujdę w Twoje ślady ! ; PP

    OdpowiedzUsuń
  37. Może Polska rzucała się w oczy, ale wygrał ktoś innyP;

    OdpowiedzUsuń
  38. mhm... a no właśnie przecież było 178 postów a ja z iirmą skomentowałyśmy każdy...
    więc mi się zdaje, że ten wynik jest trochę zaniżony...

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratulacje :) ii ...
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi się zdaje że troszeczkę wynik zaniżony lae to oczywiście moje zdanie .
    Ale gratuluję Irmie .
    Oraz Polskaaaaa za 2 miejsce .
    I mam nadzieję że wygrasz następnym razem .;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie to wszystko jest bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję :)
    Może ja kiedyś też wygram :D

    OdpowiedzUsuń