2010/03/01

Sprawdzanie aktywności- MARZEC

Ogłaszam kolejny konkurs na naszym blogu polegający na sprawdzaniu Waszej aktywności. Tym razem osoba która będzie najbardziej aktywna przez cały miesiąc marzec, czyli napisze jak najwięcej postów - wygra reklamę swojej MeDoll w osobnym poście na stronie głównej. Post będzie autoryzowany.





To jest twoja jedyna szansa jeśli chcesz mieć u nas reklamę na całego posta. Chcemy Wam pokazać że jesteście dla nas ważni, dlatego będziemy promować Naszych najbardziej udzielających się obserwatorów.

Napiszę kilka zasad aby nie było nie domówień:
* posty tzw. spamy nie będą liczone do ogólnej sumy, a jeśli będzie takich postów dużo to dana osoba zostanie wykluczona z konkursu, a nawet zablokowana
* nie można pisać 3 postów pod rząd, rozumiem 2 - bo można zapomnieć ale 3 i więcej to przesada - takie posty będą liczone tylko jako 2, a nie 3, 4 itd...
to chyba 2 najwazniejsze rzeczy - jak mi się coś przypomni to dopiszę.

Napiszcie co sądzicie o tym konkursie?

157 komentarzy:

  1. PS: Zgłaszam się xD. Na stardoll glamie. Jestem pierwsza !

    OdpowiedzUsuń
  2. A na stardoll jestem: truskawa30

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że ten konkurs to super pomysł ;) Jest o co walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ^^ Zgłaszam się ;PP

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam , że to fajny konkurs . ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! To bardzo fajne. Tyle, że mi się właśnie skończyły ferie :( Czy zauważyłyście, że od razu wszyscy zaczęli "zapominać"? xd
    eluna_95_13

    OdpowiedzUsuń
  7. a co uważam bardzo świetny pomysł ;)
    z tymi komentarzami, niektórzy wtedy dodawali po 3 albo i więcej pod rząd ;P a jeśli ktoś wygrał w poprzednim konkursie, bierze udział w 2?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogę wziąć w tym udział, Karolina838 to mój nick na stardollu.
    A tak nawiasem mówiąc czy nie chodziło o komentarze,zamiast postów? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Darcia115, ja myśle że kilka osób zapomniało zobacz kilka notek niżej mniej komentarzy jest ;) a tak jak był konkurs to było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to swietny pomysl uwazam ze to jest konieczne by autorzy mogli blogow mogli nawiazywac jak najlepszy kontak ze czytelnikami ich bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się xdd
    andrzelikag

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie musicie raczej zgłaszać się bo każdy komentarz jest liczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pss.. Zgłaszam się .. i czy komentowanie zaloegłych postów też się liczy? Na Stardol , Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uważam że to świetny pomysł :)
    tylko kto będzie liczył komentarze ??:D
    i zgłaszam się :)
    na stardoll jestem Emilia19984

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy napisac zglaszam sie wiec na wszelki wypadek zglaszam sie a i kochana Gabisiu9 chcialabym cie zaprosic na mojego bloga www.ciekawystardoll.blogspot.com gdzie zrobilam twoja metamorfoze

    OdpowiedzUsuń
  17. Kajaxdd1144
    raczej nie zaległych; odtej pory ja myslę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Heh znalazłam coś dziwnego (a zresztą to normalne na stardoll)

    http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=2099HrFb/quWzA0/VaciGIh4l5k2TGxc

    buty takie same tylko metka i cena inna :))

    OdpowiedzUsuń
  19. ula1223 p
    juz się bierzesz do pracy xde :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zglaszam sie
    na stardoll: kamila_teddy

    OdpowiedzUsuń
  21. kajaxxd kazdy post sie liczy napisany od 1 marca do 31 marca

    OdpowiedzUsuń
  22. iirma20
    tak ;D
    ale i tak w połowie miesiąca znudzi mi się jak było w poprzednich notkach. a na nagrodzie mi aż tak nie zależy ;P i gratuluje i wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. aniorka

    te buty są podobne do siebie ;P
    ok. i ja się zgłoszę na wszelki wypadek ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł i jeżeli choszi o moją nazwe na stardoll to nazywam sie tak jak na bloggerze ;) o i na wszelki wypadek bo niewiem czy trzeba to napisać to sie "zgłaszam:

    OdpowiedzUsuń
  25. super pomysł!! podoba mi się! zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  26. konkurs fajny ;]]
    chce wziąć udział ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł:P
    Zgłaszam się :)
    Atak na wszelki wypadek to na stardoll jestem Gosia_19

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi się podoba ten pomysł. hmm... wezmę udział. codziennie wchodzę na bloga, ale znając życie pewnie zapomnę, żeby komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja chętnie wezmę udział w takim konkursie to super pomysł widać że się staracie o czytelników bloga .

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniorka.!
    O.o
    Super znalezisko.
    Znowu pomyłka.xD
    Mają tyle pracy z tą kolekcją McQueena że im się wszystko miesza.
    =.=

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem od niedawna stałym gościem waszego bloga jest równie dobry jak blog Lucas.poland głosowałam tesh na was w konkursach :D {P.S. wg mnie powinnyście wygrać] i co jescze ważne ciekawy jest a ten szablon bardzo słodki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. i_am_collector pisze...

    kajaxxd kazdy post sie liczy napisany od 1 marca do 31 marca

    czyli te z dzisiaj tez ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny pomysł, postaram się wygrać
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny pomysł, zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. konkurs fajny ^^
    ale ja nie biorę udziału bo mnie nie ma w domu od 6.00 do 18.00 xD
    szkoła :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Te buty to już przesada. Są identyczne!
    eluna_95_13

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę że duuużo osób się zgłosiło.xD
    Konkurencja.;P xD
    Żart.;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny konkurs i napewno będę sie udzielać ;)

    zg. się jak by co

    OdpowiedzUsuń
  39. haha nie mogę ;P na antidote trafiłam ;) super

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. zg. się :) Fajny pomysł POWODZENIA innym

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie ;)
    Bardzo fajny pomysł na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. wiesz że w malowidłach znikneły niekture kosmetyki. Mam nadzieję że wrucą i stare Kohlnst są juz do sprzedania w SB :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Hmm.. Fajnie :D Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pomysł :) Z chęcią wezmę udział w takim konkursie :) Oczywiście wiem, że mam małe szanse, ale zawsze warto spróbować ; ))

    OdpowiedzUsuń
  46. A liczba komentarzy zatrważająco rośnie...

    OdpowiedzUsuń
  47. zg się :)

    ktoś zauważył, że z dotka zniknęły złote kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajnie, weźmę udział...
    uważam, że lepiej napisać tylko 1,2 komentarze pod jakąś notką, a nie tylko przytakiwać itp... ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. po prostu wspanialy pomysl,zglaszam sie ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie, każdy może się wykazać i ja też wezmę udział chociaż mam marne szanse...

    OdpowiedzUsuń
  51. ZG :)
    Też uważam ze super pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Superr ! Oczywiście się zgłaszam i obiecuje że będe się udzielac. . . :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Oczywiście jeśli oto chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ciekawy pomysł ^^ .
    A jeśli trzeba to też się zgł :P

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się ^^
    Myślę że to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest duużo osób,które chcą wygrać, oj ,będzie trudno:pp
    ale nic za wszelką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  57. super ja się zgłaszam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak dla mnie super pomysł .
    P.S. Zgłaszam się ;*

    OdpowiedzUsuń
  59. Super konkurs ;) Na pewno będę się udzielała ;]

    OdpowiedzUsuń
  60. Hmm ;)
    Zawsze komentuje wszystkie notki, ale będzie ciężko wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Super! ;D Zgłaszam się. :DD

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam sie. Jestem Estera77

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja sie oczwiście zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  64. A jeżeli chodzi o konkurs to niezły ^^

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Biorę udział Gabi ;) Swoją drogą to wspaniały pomysł z tą aktywnością :))

    rbd-weronika
    :))

    OdpowiedzUsuń
  67. Konkurs i sam pomysł na jego zrealizowanie fantastyczny. !
    Nie zaszkodzi mi wziąć udziału... W takim razie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jej z minuty na minutę przybywa komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Estera77 :
    Nie można się temu dziwić. ;p Ten blog ma tak niesamowitą ilość obserwujących, a do tego wszystkiego dochodzi jeszcze ów konkurs. No cóż...

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się i tak wogóle to bardzo fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajnie ;))
    Zgłaszam się także :D
    a nicku nie pisze bo pisze na górze ;P

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja także chętnie wezmę udział:)Cadsie123
    Dobty pomysł z tym konkursem:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Fajnie ,że o nas myślicie ;) Będę się starać pisać do każdego posta i jak najwięcej to nie znaczy ,że po 3 czy 4 komcie w jednym poście tylko po prostu do każdego waszego posta będę dodawać co najwięcej 2 komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Super konkurs :) zgłaszam się madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  75. Uważam,że o badrzo dobry pomysl :)
    Zg... ;pp
    Na stardoll Pucka_love1996

    OdpowiedzUsuń
  76. Uważam że to świetny pomysł, zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajny pomysł. ;)

    Będziecie teraz miały tu niezły ruch. xd

    OdpowiedzUsuń
  78. a i zwycięzcy poprzedniego konkursu czyli iirma20 gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  79. No fajny konkurs :) pomysłowy. Oczywiście zgłaszam się. Moje konto na stardollu to: Olasik123 :)

    OdpowiedzUsuń
  80. super :)
    może teraz wygram ale wątpię

    OdpowiedzUsuń
  81. jeszcze jedno pytanko po co wy się zgłaszacie ???

    OdpowiedzUsuń
  82. .Bardzo fajny pomysł,nie wiem czy trzeba się zgłaszać,ale jak tak to się zgłaszam ;))
    wemisia200

    OdpowiedzUsuń
  83. Ciekawy pomysł .
    zgłaszam się =)

    OdpowiedzUsuń
  84. a na sd jestem aganieszka

    :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Super .

    chętnie wezmę w tym udział ;)

    Ps. na stardoll wiolka181

    OdpowiedzUsuń
  86. Mi sie ten pomysł podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  87. No i na stardoll jestem Sahami1996 ;]]

    OdpowiedzUsuń
  88. według mnie super pomysł na konkurs :)
    agentura ;d

    OdpowiedzUsuń
  89. Może po prostu tak się zgłaszamy, żeby wiadomo, kto bierzeudział, tak by było lepiej, wg nie wiem, jak wy liczycie te głosy, skoro tak dużo osób się zgłasza;oo

    OdpowiedzUsuń
  90. ja dziennie z 4 razy whodze na tego bloga jest MEGABOOOOSKI

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się a pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  92. aha na stardoll też madziara34

    OdpowiedzUsuń
  93. Super pomysł.
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  94. a na stardoll też aleksandra1444

    OdpowiedzUsuń
  95. Okej ;**
    I zgłaszam się Smile-Marti
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie się zgłoszę do konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  97. A będą jakieś nagrody ???

    OdpowiedzUsuń
  98. O! Super no to się zgłaszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Mmmm, ale ja ciągle mówię "Super!" Czasem tak: "Super" =)

    OdpowiedzUsuń
  100. Pomysł bardzo mi się podoba. Komentuje bloga może mam szansę :D
    Mam pytanie:
    Czy jak ktoś bierze udział w konkursie i dodaje post ,że się zgłasza też się liczy a? np. nie zrobi pracy ;]

    OdpowiedzUsuń
  101. mi się wydaje, ze tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. no fajowy ten konkurs szkoda ze sie sd nie wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  103. zglasam śę na stardoll jestem hudgensowna

    OdpowiedzUsuń
  104. hE, hE
    suPer pOmyŚluneK..!
    nA sD taK jaK tU jesStem Suzi443

    OdpowiedzUsuń
  105. Fajnie (-.-)
    Biorę udział ^^ (jeśli można) ;P

    ~ martyna252

    OdpowiedzUsuń
  106. Fajny pomysł . ;)

    OdpowiedzUsuń
  107. I tak zawsze nie mam szczescia do wygrywania, no ale sie nie poddam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. Zgłaszam się bo nie wiem czy napisałam .;d
    xdd
    a i powodzenia (:

    OdpowiedzUsuń
  109. no to ja się zgłoszę xd

    OdpowiedzUsuń
  110. Tutaj sie zglasza?
    Jak tak to na stardoll jestem Pucka_love1996 :)

    OdpowiedzUsuń
  111. Fajny , a zwłaszcza , że wygrana to reklama na przecudownym blogu ; **

    OdpowiedzUsuń
  112. O , hmm bardzo ciekawy konkursik :P
    pauli-wiki na stardoll tak jak tu

    OdpowiedzUsuń
  113. Poboba mi się. Konkurs 'w dechę' xD
    Zgłaszam się !!

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  114. czadowy pomysł zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  115. Hmm... no zgłaszam sie:)
    tylko skończyły mi się ferie i nie będę zbyt często wchodzić...:/

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja treż się zgłaszam.

    Na stardoll- eSMIE_sTEWART

    OdpowiedzUsuń
  117. Przy liczeniu mi głosów liczcie I L A N E i Pucke_love1996, ponieważ zmieniłam nazwe na taką jak na stardoll.
    I jeszcze obrazek zmienilam...

    OdpowiedzUsuń
  118. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  119. Genialny pomysł ! Ja się zgłaszam a mój nick na sd to Ola6952

    OdpowiedzUsuń
  120. Super Zawsze Chciałam wygracwkonkursie chociaz i tak mi sie nie udalo .....
    Fajnie Ze Bedzie Konkurs !!!
    na stardoll jestem xxemowaxx
    Pa <333

    OdpowiedzUsuń
  121. Extra! Zgłaszam się!
    Mój nick na stardoll to Hela262!

    OdpowiedzUsuń
  122. Podoba mi się ten konkurs :)

    OdpowiedzUsuń