2010/03/04

Duplikaty?

W dzisiejszych spoilerach ukazały się... duplikaty! Tak! Rzeczy różnią się tylko szczegółami: kolorem, niektórymi dodatkami, ramiączkami. Jedna sukienka jest prawie taka sama jak sukienka z wiosennej kolekcji LE, kurtka podobna do Antidote a reszta rzeczy do ciuchów ze StarDesign. Ciekawa jestem, czy będzie to jakaś kolekcja czy tak po prostu zwykłe pojedyncze rzeczy? Co wy o tym myślicie? Piszcie swoje opinie w komentarzach!

obrazek z bloga http://underneathstardoll.blogspot.com/


42 komentarze:

  1. Faktycznie, niemal identyczne z wiosennym LE,
    pozdro Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  2. No super.;D nie wiem.. zobaczymy jak wejdą do starplazy.
    Asiull..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam na dzieję, że to nie będzie nowa kolekcja, tylko pojedyncze ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze to ja także nie wiem co to będzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm.... mi się podoba ta sukienka podobna do LE i ta kurteczka podobna do Antidote. jak będą to na pewno je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. super by było gdyby po prostu to były pojedyncze ciuchy bo bym miała okazję kupić coś podobnego do le oczywiście gdyby było tanie




    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawie identiko!Z jednej strony do dobrze,bo jak ktoś nie kupił tych rzeczy wcześniej,a bardzo mu się podobały,ma drugą szansę.
    Zapraszam na konto magia7!

    OdpowiedzUsuń
  8. łał ;o jak identyczne! tylko drobne szczegóły! a może będą w archive? tak ostatnio są różne wartościowe rzeczy... ;D
    ______________________________
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  9. OMG O.o
    Jakie Podobne
    PoZDRawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  10. ten spoiler podobny do LE ma cudowne kolory ;]]
    Przypomina wiosnę xd

    OdpowiedzUsuń
  11. a dziś jest fantastyczna pogoda u mnie ;]
    ciepło miło ;PP
    jak będzie tak jutro to idę na sesję ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te sukienki śliczne ale prawie identyczne do LE .. nie wiem do czego to ma sie odnosić , ale fajnie jak by weszły do Starplazy

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... ładne te ciuchy ;)
    A może wejdą, i będzie można kupić tylko jedną z każdej "pary" ??

    OdpowiedzUsuń
  14. hM...
    raCja baRdzO pOdObnE

    OdpowiedzUsuń
  15. a co do ciuchów to, to są bardzo podobne ;)to tamtych"starszych"

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe po co to ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te rzeczy są odjazdowe ! ;D
    Hah. zawsze chciałam kupić sobie coś z LE lub Antidote. jedynie udało mi się zdobyć torebkę z LE...
    Teraz zbieram ^^

    ~martyna252

    OdpowiedzUsuń
  18. O.o Faktycznie.. Ta sukienka jest uderzająco podobna do tej z LE. Pomysły im sie pewnie wykorzystały. ;/

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe bardzo podobne do LE ale pewnie beda tańsze i wszyscy co kupili LE beda plakac

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się podoba wszystko ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ja myślę, że to pojedyncze rzeczy będą a nie jakaś kolekcja...

    OdpowiedzUsuń
  22. co to będzie... madziula1000 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe jakie będą tego ceny.. pewnie te ubrania nie będą należały do tych najtańszych :( madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam się madziula97-97

    Ładne sukieneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hym .. są śliczne !
    Mogą pojawić się w Archive które ciągle nas zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. te sukienki długiew strasznie podobne z LW ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciuszki podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. podbne , podobne :)
    napewno zakupie sobie

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie jak by przyszły do starplazy szczególnie zależy mi na Le i Antidote
    stelka

    OdpowiedzUsuń
  30. beznadzieja ;/ z tych ciuchów

    OdpowiedzUsuń
  31. PS: Ciekawe kiedy będzie ta kiecka a'la le. A może to kolejne LE z maila ?!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta długa, kolorowa sukienka ze spoilera jest cudna! ^__^

    OdpowiedzUsuń
  33. najbardziej identyczne są te dwie długie sukienki, tylko ta druga z prawej strony jest jakby szersza. MissMouge2009<------------stardoll.com

    OdpowiedzUsuń
  34. według mnie ta a'la LE to będzie kwietniowe HB

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się nawet podobają.... Ciekawe kiedy się pojawią... xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Szkoda że nie są na sprzedasz .. Podobają mi się xD

    OdpowiedzUsuń