2010/03/05

Nowa lalka w kolejce - spoiler


48 komentarzy:

  1. Niektore ciuchy obciachowe;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się ciuchy ;//

    OdpowiedzUsuń
  3. obciachowe obciachowa no ale wiecie sa takie sredniowieczne

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tez się sukienki te nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. te sukienki to tylko do folk pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. A te sukienki to z epoki/? hęę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie starodawne ciuszki ;) Mi podoba się tylko ten wachlarz :)

    Na stardoll Esmie-Stewart

    OdpowiedzUsuń
  8. takie starodawne ciuszki ;) Mi podoba się tylko ten wachlarz :)

    Na stardoll Esmie-Stewart

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby stardoll cofał się w rozwoju ? xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami jak dadzą jakąś lalkę, to aż mi się z nich chce śmiać...

    OdpowiedzUsuń
  11. obciach razy dwa.... madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ciuchy Hahh ;^^
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  13. Napiszcie, że zniknął stuff by HD
    Wiem, że to nic ważnego, ale zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  14. eee... dziwna jakaś.
    I te ciuchy... bleee
    Faktycznie obciachowe. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. EE..
    Starodawne ;/
    I brzydkie...

    OdpowiedzUsuń
  16. nie poznaje takiej postaci ...

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mis ie podoba uwielbiam taki styl

    OdpowiedzUsuń
  18. Babka mi się nie podoba . Ale ma np fajne bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem szczerzee xdd
    wieśniackie ;PP
    jak dla mnie oczywiście ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie będzie to kolejna Role model.

    kitteczka

    OdpowiedzUsuń
  21. jakaś dziwna,ze starożytnej epoki :) :**

    OdpowiedzUsuń
  22. dziwna, heh xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka... średniowieczna ta lalka. xD

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  24. ciuchy ma beznadziejne ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie ciuchy są do kitu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakaś stara xD

    OdpowiedzUsuń
  27. brzydka :|
    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń