2010/03/04

Jedna uwaga

Gdy jest jakaś nowość, piszecie do mnie lub do Gosi. Wiele osób tak robi ale my często nie zwracamy na to uwagi i same dowiadujemy się o czymś. Nie gniewajcie się za to jeśli nie napiszemy np. "dziękuję za info od.... ". Ja osobiście wchodzę teraz na stardoll bardzo rzadko i sprawdzam czy nic nie weszło do starplazy a nie patrzę do księgi czy ktoś coś napisał o darmówce czy może czymś innym. Czytam za to wasze komentarze na blogu i niektórzy mają pretensje za tego typu sytuacje. Proszę was o wyrozumiałość.

35 komentarzy:

  1. Ok ;)
    Ja najczęściej dowiaduję się wszystkiego od was!Kocham wasz blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taj jak ja nie no spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja i tak nie piszę wam w księdze gości, bo wiem że macie jej dość ;D
    __________________________________
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  4. Oki spoko a tak wogule jest likwidacja sklepu z biżuterią Hedi Hlum ;) do 11 marca

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest nowy konkurs na stardoll na scnerię...

    olusia_09


    Oceniajcie moją scnerię

    Zaczarowany świat będzie prezent!
    Nie zapomnijcie skomentować

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko ja tak nie robie ;p
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest nowość na Stardoll: Konkurs Look-A-Like, w którym jak bierzesz udział to dostajesz statuetkę, i dziś dostałam wachlarz od Facebooka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno ty i Gosia macie dużo spraw na głowie to lepiej nie zawracać wam jej ;) xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze dowiaduje się nowych rzeczy od was więc chwała wam za to xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nic nie piszę do was ,ja tylko czytam ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. a tak na prawdę to macie najnaj bloga ;)mi sięon najbardziej podoba dotąd jakie widziałam o tematyce stardoll'a

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokoo .;*
    Ja i tak nigdy nic nie wiem. xD

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja żadko wiem coś czego nie upoblikowałyście ale wrazie czego
    to ok ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokoo ^^
    Ja nigdy nic nie piszę bo wszystko wiem od was ! ;*
    xd

    ~martyna252

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie to wiecie ale macie superr bloga :) madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wszystkiego dowiaduje się z waszego bloga lub ze stardoll-for-poland

    OdpowiedzUsuń
  17. ja i tak nigdy nic niewiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Spoko ; ) Ja ci kiedyś powiedziałam o darmówce a ty nie napisałaś , że ja ci powiedziałam , ale ja się nie obraziłam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. ok, macie wspaniały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. PS: Super blog ^^

    OdpowiedzUsuń