2010/03/11

Nowa lalka - M.I.A

Doszła nowa lalka - M.I.A

26 komentarzy:

  1. Te maski są jakieś dziwne a ciuchy mi się szczerze nie podobają ;/
    P.S Jest nowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektore ciuszki są w Plazie ;P
    Buty i plecak też są ;PP

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń
  3. ee. taka sobie. szkoda tylko, że nie jestem SS tak to bym przeszperała wszystkie ciuchy i znalazła coś w miarę ładnego xd

    ~ martyna252

    OdpowiedzUsuń
  4. ma super sukienki
    bardzo mi się podobaja ...

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie podoba a teraz jest nowa darmowa sukienka:
    1) Wejdź na goproxing.com
    2) Wpisz stardoll.com/en/contest/view.php?id=267
    3) Zaloguj się
    4) W okienko zamiast tam gdzie była wpisany poprzedni adres wpisz stardoll.com/en/contest
    /finish.php?id=267
    5) Wypełniamy dane (nie muszą być prawdziwe)

    na stardoll: kamila_teddy

    OdpowiedzUsuń
  6. Przpraszam, załatwisz mi tę sukienkę z ANTIN czy coś takiego? Proszę napisz na gg 3028999 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuchy są spoko a;e te maska na twarzy zniechęca ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podobaja mi się te maski ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. ladne ale raczej nie kupie ich sobie

    OdpowiedzUsuń
  10. ona spoko, ale ciuchy blee.xD
    maski fajne.;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewiem dlaczego, ale nie lubię neonowych rzeczy. ;/ Skusiłam się tylko na bluzkę z zebrą. ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięks za info!

    OdpowiedzUsuń
  13. PS: Fajne ciuszkI!

    OdpowiedzUsuń