2010/03/05

Nowe konto

Hej

Chciałam powiedzieć że założyłam nowe konto na Stardoll specjalnie na potrzeby bloga aby odciążyć moje konto główne. Konto nazywa się jak nasz blog stardoll-i-my



Jak już parę osób zauważyło usunełam ich ze znajomych z konta i_am_collector, napisałam w prezentacji że nie będę się tłumaczyć, ale Wam napiszę. Zrobiłam tak gdyż już nie wytrzymywałam psychicznie że 10 - 20 czy nawet więcej osób mi pisze w tym samym czasie i zazwyczaj pytają o to samo. Starałam się odpowiadać i przez to nie miałam czasu na inne rzeczy.

Na koncie stardoll-i-my nie ma na razie nic specjalnego, ale w przyszłości postaram się zrobić ładny apartamencik. Jak macie ochotę to możecie dodać mnie do znajomych. To konto jest dla Was, więc przyjmę wszystkich. I jeszcze jedno, jak będę zalogowana na tym koncie to będziecie wiedzieć że jestem tam dla Was, więc możecie śmiało pytać jak macie jakiś problem związany ze stardollem ale nie tylko. Mam nadzieje że mnie rozumiecie.
Hasło do konta podam także Gabisia9 i Domioka10 ale nie pytałam jeszcze czy dziewczyny będą chciały się przyłączyć.
Pozdrawiam

41 komentarzy:

  1. Genialnie ! ;))

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajnie... :)
    Tylko szkoda, że usunęłaś mnie z przyjaciół.
    Ale rozumie twoją sytuację...

    OdpowiedzUsuń
  3. supcio genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry pomysł,wyobrażam sobie że to wkurzające jak 20 osób pisze o tym samym
    zaprosze was

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem tak: bardzo się cieszę xD I ty chyba też, bo będziesz miała spokój na koncie głównym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. E tam co za różnica ile ma ważne że się starasz .

    OdpowiedzUsuń
  7. a i wysyłam zapr. do znajomych :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No to Fajnie :)

    a ja zapraszam na mojego bloga

    http://newsy-stardoll-24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ;**
    Stardollowe konto bloga ... Fajny pomysł ^_^
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  11. W koncu bedziesz miała spokuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. GŁOSUJCIE NA MNIE NA CG PROSZĘ NIC MÓJ NA STRDOLL TO jolkajolka1999 MARZE O TYM ŻEBY BYĆ CG GŁOSUJCIE PLISSSSSSSSSSSSS

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł =)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł juz mam ja w znajomych :*

    OdpowiedzUsuń
  15. super pomysł :) lecę wysłać zaproszenie do znajomych :) madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  16. może kiedyś dodam..

    OdpowiedzUsuń
  17. znaczy zaproszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. to konto to bardzo fajny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  19. i wreszcie będziecie miały spokój :)madziula100

    OdpowiedzUsuń
  20. Ps .. WIem że mnie nie znasz i w ogóle ale jeśli chcesz mogę z Tobą prowadzić to konto : )
    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  21. dobry pomysł :)
    Madziuniaxx96

    OdpowiedzUsuń