2010/03/04

Konkurs


Konkurs w magazynie Stardoll - szczegóły - TUTAJ

48 komentarzy:

  1. Ja niestety nie nie mam pomysłów :(................:) .

    OdpowiedzUsuń
  2. wezme oczywiscie udział :D
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  3. wzielam udzial ;)
    zapraszam do mojego starbazaaru, ceny ponizej 5sd ;)
    edit1997

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sukienki i sam konkurs to fajne , ale jakoś nie mam pomysłu na scenery<

    OdpowiedzUsuń
  5. ja biore we wszystkich konkursach udział chociaż wiem że nigdy nic nie wygram :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłosiłam się, ale i tak nie wygram :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na konkurs ciekawy, ale nie wezmę udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hM, jeSzczE niE wiEm czY bRaĆ udzIAł...

    OdpowiedzUsuń
  9. i tak nie wygram i nawet pomysłu nie mam ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. o lol
    u mnie słońce świeci i śnieg pada;

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzięłam udział ale i tak nie wygram...:/

    OdpowiedzUsuń
  12. wezmę udział ja biorę w każdym konkursie udział i jeszcze ani razu nic nie wygrałam :P i nie liczę na to

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm zobacze o co tam chodzi ;pp

    OdpowiedzUsuń
  14. Wezmę udział ;p Co mi szkodzi..

    OdpowiedzUsuń
  15. ja raczej nie wezme udziału :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już zrobiłam scenery a dla waszej informacji jest guiz o Fryderyku Chopinie i 10 losowo wybranych osób wygrywa 100 sd i pianino

    OdpowiedzUsuń
  17. edit pianino dostaje każdy takie ładne czarne :P

    OdpowiedzUsuń
  18. jest darmowy fortepian :

    1. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=271
    2. Zaloguj się
    3. Wypełnij quiz i weź udział w konkursie
    4. Fortepian będzie w apartamencie.

    lausiek

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pewnie wezmę udział ale na razie nie mam weny :P madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  20. JEst konkurs i dostaje się darmowy fortepian


    La_Creeative

    OdpowiedzUsuń
  21. W konkursie w magazynie o Chopinie za udział dostajemy pianino ;]
    Paula5959

    OdpowiedzUsuń
  22. Wezmę udział... chociaż i tak nie wygram ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. PS: Ciuszki z tego Styled Outfits są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  24. zglosilam sie ale nie wygram konkurs jak konkurs ale trudno a slyszalyscie o konkursie z darmowym fortpianem

    OdpowiedzUsuń
  25. Darmowy fortepian jest :P
    http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=271 wchodzisz odpowiadasz i dostajesz
    dyta96

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam prośbę czy któraś z was czyli gabisia9, i_am_collector lub domioka10 może wejść na mój blog i przeczytać pierwszy post. bo jest darmowa kanapa z moodie wear ale nie wiem jak ją zdobyć i na moim blogu jest fotka blog to odkryj-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłosiłam sie ;p
    Myśle ze mi dobrze poszło ale na 100 % nie wygram bo są jeszcze inni uczesnicy ;D
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  28. Hym .. XD
    Ostatnio jest duużo konkursów, ale to pozytywnie : D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiolka
    ten fortepian maja osoby w anglii

    OdpowiedzUsuń
  30. kaja;
    pozytywnie to tak ale my nie wygrywamy xd

    OdpowiedzUsuń
  31. eeeeeee ...... mi sie to nie chce otworzyć...... czekałam 15 min i nic.....

    OdpowiedzUsuń
  32. robiłam tą pracę z godzine i oczywiście pewnie jak zwykle mn ie oleją.

    OdpowiedzUsuń
  33. i nadal nie mam weny :P madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  34. hah. już nawet zrobiłam scenerię *-*

    ~martyna252

    OdpowiedzUsuń
  35. nie umiem zbyt ladnych sceneri robic, wiec nie biore udziaalu

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń