2010/03/02

ANTM - nowa darmowa rzecz

I mamy kolejną już dziś darmówkę...




Tym razem jest to sukienka z kampanii America Next Top Model. Aby ją zdobyć trzeba zmienić proxy IP:62.105.163.43 Port:80 lub wejść TUTAJ jeśli jesteście z Anglii.
Co sądzicie o tej fioletowej sukience? Moim zdaniem jest bardzo ładna, taka stylowa :)

Dokładna instrukcja:

1. Wyczyść całą historię przeglądarki. (Shift+Ctrl+Delete)
2. Zmień proxy na jedno z poniższych:
  • 212.188.184.164 Port: 80
  • 62.105.163.43 Port: 80
  • 86.7.9.221 Port: 9090
  • 155.198.243.100 Port: 80 - mi działa to :)
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=124
4. Zaloguj się.
5. Obejrzyj cały film, trzeba być cierpliwym.
6. Zmień proxy na normalne.
7. Sukienka czeka w torbie.

80 komentarzy:

  1. Nom ładna

    Hmm Gosia odp mi na to co pisze do ciebie na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna ;]
    taka bombkowata xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. B. ładna :) spróbuję ją zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna...ale na jaką proxy zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  5. siemka..
    ei jeśli zmienie proxy to mogą mi się dostać jakieś firusy czy coś.?

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna, ale proxy nie chce mi wejsc x//

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom śliczna....ta sukienka....szkoda bo mi się tylko "2" z ANTM....szkoda..;\\\

    OdpowiedzUsuń
  8. asiaam12
    Nie, nie dostaną ci się wirusy .
    Przynajmniej u mnie nie dostają się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna ale nie moge jej zdobyć xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ee.. a mi wyskakuje błąd 404 nawet na Explorterze i Mozilli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moge jej zdobyć. Jakiś ciągle bląd. ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobie każdemu kto chce !! pisać w wiadomościach i zaproszeniach i w księdze gości dogadamy się ; >

    OdpowiedzUsuń
  13. próbowłam kilka razy i nie wchodzi :((

    Gosiu, czy mogłabyś zrobić mi tę darmówkę ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi oczywiście nie działa .
    ale głupioo .
    Proxy . ; //

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Na początku myślałam, że to będzie LE!

    OdpowiedzUsuń
  16. prosze zrobnisz mi to bo mi nie wchodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też .;d
    tak na początku ;d
    ale jednak nie .
    Ciekawe czy wejdą te le .
    Tyle osób już czeka i się chyba nie doczeka ^

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze jej nie mam ale zaraz spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest śliczna :) madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  20. nie wchodzi :(
    NAwet łądna ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie udaje mi sie :(
    kto pomoże? ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna

    mam nadzieję, że mi się uda

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest wspaniała :) Jakoś udało mi się ją zdobyć, o dziwo, bez proxy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jest, ja ją mam. :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest śliczna , ale jak zmieniam proxy to mi sie komp zacina ^_^
    Pozdrawiam Smile-Marti

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaraz spróbuję zrobić, jak się uda będę prze szczęśliwa;DDD

    OdpowiedzUsuń
  27. długo mi się nie udawało, ale po którymś razie z kolei jednak mi się udało :D
    jestem happy ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chce mi działać, 3 prox to w ogole nie wchodzi, 2 wchodzi, ale pisze zaraz , ze strona nie dostępna, a 1 to sie pojawia , ze nie ma takiej strony,buu ; (

    OdpowiedzUsuń
  29. hEh...
    sPrÓbujĘ zDobyĆ, aLe niE wiEm czY siĘ udA ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest .! Udało mi się na 5 kontach w 15 min bez żadnych przeszkód, myślę, że dlatego że robiłam innym sposobem...

    OdpowiedzUsuń
  31. mam nadzieję że się mi uda :D

    OdpowiedzUsuń
  32. mógłby mi to ktoś zrobić?
    Byłabym wdzięczna.
    Jak ktoś może to niech napisze w ks. gości ;)
    z góry dzięki.
    Rambulek_xD

    OdpowiedzUsuń
  33. nie wchodzi mi na tym proxy : (

    OdpowiedzUsuń
  34. nie jest jakaś piękna ale da się znieść xd

    OdpowiedzUsuń
  35. mi sie nie udaje
    moglby mi ktos pomoc prosze pisac w ks.gosci
    moj nick: kamila_teddy

    OdpowiedzUsuń
  36. ładna ładna
    ale ja jej nie moge zrobić

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi też nie wchodzi :-( jeśli ktoś byłby chętny mi pomuc to prosze napiszcie do xXSoloJoloXx

    OdpowiedzUsuń
  38. mi nieudało się jej zrobić ;[[

    OdpowiedzUsuń
  39. niech ktoś mi napiszejak bo ja próbowałam ale nic kiedyś mi się udawało moje konto na stardoll to Sylwia_Star piszcie z dokladnym obiaśnieniem

    OdpowiedzUsuń
  40. hej! czym grozi wyczyszczenie historii przeglądarki?

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze to mi się nie podoba ;/ Taka jakaś dziwna ...

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyjechana sukienka Bardzo mi się podoba ;) Aaa... Dziękuję za następną darmówkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  43. mógłby mi ktoś zrobić ją? bardzo proszę ;)

    I_love_dance___

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna jest ona;)
    mam już nią ;))

    OdpowiedzUsuń
  45. ładna ale jej nie moge zrobić :*

    OdpowiedzUsuń
  46. a ja jeszcze nie mam, nie wchodzi mi :( madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  47. nati-superstar

    niczym :) poprostu kasuje ci historie na jakie stronki wchodziłaś xd

    OdpowiedzUsuń
  48. nie chce mi wejśc, jak prawie każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ech ;[ Ładna, a mi nie działa ;/ Czemu ładne rzeczy zawsze są z tyloma niedzialającymi proxy? (no, zazwyczaj ;p)
    Sahami1996

    OdpowiedzUsuń
  50. Ta sukienka jest boska..
    Ja ją mam i jestem zadowolona. ;))

    Wiwini

    OdpowiedzUsuń
  51. Ile już było z tego sukienek ? Ja mam google Chrome i jeszcze nie wiem jak zmienić proxy ktoś wie ??

    OdpowiedzUsuń
  52. ja portów nie zmieniam a sukienka nie jest boska ...

    OdpowiedzUsuń
  53. już wiem jak zmienia się te proxy ale żaden mi nie chce wejść ....

    OdpowiedzUsuń
  54. ale głupio nie moge jej robic
    żadnaztej marki mi niewchodzi !!!
    :(

    OdpowiedzUsuń
  55. sukienka swietna tylko nie wiem jak zmieniac proxy niby postepuje tak jak kumpela mowi to ciagle mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  56. $liczna jest! troche jak LE wygląda

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna.
    Ale u mnie się nie da.
    Spróbuję jeszcze raz ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Kurcze.. strasznie ciężko się zdobywa te darmówki ANTM ;/
    Jeszcze nie udało mi się żadnej zdobyć, a wszystkie są świetne...
    Spróbuję, może uda mi się tą zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Jest w końcu mi się udała :) madziula1000

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi się udało :) Jeśli ktoś chce to mogę komuś zrobić. Pozdrawiam Dulce__94

    OdpowiedzUsuń
  61. Jest śliczna ! Szkoda tylko że nie umiem jej zrobić .. ale mówi się trudno : ((
    Gosiuu .. Pomożesz mi ?

    OdpowiedzUsuń
  62. moglby ktoś mi podać tytuł tego filmiku zgóry dzieki:)
    Podajcie na stardoll mój login:justa56789

    OdpowiedzUsuń
  63. Szkoda, że mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja niestety nie umiem zmieniać proxy ..

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. probowałam dzisiaj, wczoraj i przedwczoraj, prosiłam o pomoc Gosię i Gabrysię, ale mnie zignorowały, a szkoda - sukienka przeboska ....
    _________________________________
    _karoka10

    OdpowiedzUsuń
  67. Zmieniłam, że jestem z Anglii, film mi się wyświetla. Jak dostane, to napiszę

    OdpowiedzUsuń
  68. Mi tylko na 1 koncie się włączyło i mam ale trzeba było długo czekać;/

    OdpowiedzUsuń
  69. HurRa! mam ją, jest cUudna
    Justyna-14

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie umiem jej zdobyc ;/
    A jest Sliczna

    domcia22-22

    OdpowiedzUsuń