2011/02/18

Wyniki konkursu na makijaż

Przepraszam że takie opóźnienie, ale miałam dużo nauki i nie za bardzo miałam czas aby sprawdzić zgłoszenia.

Makijaży było bardzo dużo - dużo ładnych, średnich, ale też okropnych.
Mam dla niektórych jedną radę: NIE MALUJCIE POWIEK POD SAME BRWI ;/

Przy zwycięzcach się wahałam, bo wszystkie były ładne a ja miałam wybrać najlepszy... Uwierzcie mi że to trudne zadanie :D

WYNIKI:

1 miejsce: 150 stardollarów - hibiskusek
Twój makijaż był bardzo... ekstremalny, lecz to on wygrywa :)

http://i52.tinypic.com/20to3s7.png

2 miejsce: 70 stardollarów - Dusiolla
Nie wiem czego, ale twoja praca mnie urzekła, chociaż nie jest taka b. piękna :D
http://i53.tinypic.com/2l9s1ua.jpg
3 miejsce: 35 stardollarów - Elegance_Cat
http://img593.imageshack.us/img593/6661/makeupx.png
Wyróżnienia po 10 stardollarów:
- Lucyfers_Angel
http://i53.tinypic.com/1zm2u08.jpg
- andrzelikag
http://img21.imageshack.us/img21/5728/goodmakeup.png
- MissMazi7
http://img405.imageshack.us/img405/8356/valentinemakeup.jpg
- marta9820
http://img834.imageshack.us/img834/6183/fdb.png
- WhiteeWhisper
http://i55.tinypic.com/2cfr6g8.png
- xxxklaudusia99
http://oi52.tinypic.com/eb55za.jpg
- Ecia111

http://img130.imageshack.us/img130/263/ecia.png

- Misia_26
http://img713.imageshack.us/img713/548/walentynkowymakija.png
Gratuluję, po nagrody zgłoście się na konto dyaxx!

73 komentarze:

  1. Gartuluję,chociaż jedna praca moim zdaniem nie zasłużyła na wygraną,z 1-3 miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh.. Moim zdaniem wiele prac nie zasłużyło żeby się tu znaleźć ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale gratuluję niektórym osobom bo naprawdę się postarały. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 msc rzeczywiście najładniejsze! gratupuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. WoW prace na prawdę śliczne więc gratuluję. Ja niestety swoich sił w tym konkursie nie spróbowałam :/


    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :) bardzo ładny makijaż :)
    -ChceKupeReal

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:) W pierwszym makijazu zachwycily mnie te oczy. Sa idealnie pomalowane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację chociaż jedna z tych prac [ już nie chcę wymieniać ... ] nie była zbyt walentynkowa .. Miała ładny makijaż , ale na pewno nie na walentynki :) To tylko moje zdanie więc gratulację :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratki ;) zgadzam się najpiękniejsze 1 :-) ale szkoda ,że mnie nigdzie nie ma ,starałam się ;(
    I nie malowałam ,aż do brwi :D
    to zawsze jakiś +

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza praca super ;D. reszta niestety nie zachwyca :(. ale wiadomo, każdy ma inny gust. ja nie brałam udziału

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre prace są śliczne, ale niektóre wprost fatalne. Gratulacje dla hibiskusek, bo to rzeczywiście najlepsza praca: )

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo :)
    Pierwsza praca jest magiczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy pozostałych makijażach mój jest brzydki. :D Gratulacje, hibiskusek, ty to masz wielki talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i bardzo dobrze, że Igor wygrał :). Jak patrzę na mejkap z drugiego miejsca, mam odruchy wymiotne.

    OdpowiedzUsuń
  16. wiem tylko ze 1 praca naprawde zasłuzyła
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję są naprawde śliczne:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sama trzymałam kciuki za osobę z I miejsca.. Ten makijaż był boski ;o.
    No, i miło, że dostałam wyróżnienie : ).

    Lucyfers_Angel

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza praca jest na prawdę świetna . wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza praca jest piękna :D
    Co do 3 miejsca to bym się spierała. Przyznałabym je lucyfer_Angel, ale to tylko mój gust ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Praca za 1 miejsce jest znakomita,a pozostałe mogą być.
    Moim zdaniem jedna praca nie zasłużyła na swoje miejsce...

    Cóż gusty są różne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są piękne.. A 1 miejsce naj.!
    Serdeczne gratki..

    kudlataxDheh

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówic podoba mi się tylko jedna praca,ta pierwsza,a wyróżnienie też nie za piękne.Ale cóż-gratulację.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow..1 miejsce boskie <3 Kocham tą pracę normalnie zakochałam się powiem tyle ;* Jestem pod wrażeniem tych talentów :*

    OdpowiedzUsuń
  25. prawie wszystkie prace nie są godne nagrody...

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. praca jest naprawdę super !!! Ale baaardzo dużo osób nie zasługuje na wyróżnienia powiem nawet że większość i na tych wyróżnieniach się zawiodłam
    PS. WhiteeWhisper powinnaś dostać 3. miejsce a najlepiej to 2. bardzo podoba mi się twoja praca !!!
    PS2.Czekam na więcej takich konkursów !!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie prace są genialne.!(;

    NatalaiaSrebro

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsza najlepsza, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Duzo prac jest zwyczjnych nic specjalego a wygrały żall

    OdpowiedzUsuń
  30. gartki, ale nie ma nic super w ppracy andrzelikag

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z Lauraa122 !. Nie chcę być niemiła, czy też się kłócić, ale wiedziałam, że tak bd ! Wystarczyło pomalować oczy LUXE-m i już ;/ Mam już tego dość ! Zawsze musi wygrać, chociażby głupie wyróżnienie ! ;//

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje Hibiskusek ma prześliczny makijaż . ! :) Coś w stylu Lady Gagi . : D A wyróżnienia szkoda gadać . ; /

    OdpowiedzUsuń
  33. misia_26 - szliczny makijaz
    oraz zwycieski sa mega!

    OdpowiedzUsuń
  34. Superr dostałam wyróżnienie . :***

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda...
    starałam się ;/

    Gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Rany, jakie śliczne te makijaże!! :O
    :)

    Trzeci jest fajny i pierwszy ....i w ogóle wszystkie xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Lauraa122 i Olka_97
    ja nie uważam, że moja praca jest najlepsza, ale mi tam z walentynkami się kojarzy.
    i żyłam 3 cieni do oczu..

    i kochana olusiu, nie zawsze wygrywam. chyba nie znasz znaczenia słowa zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super dobrałaś 1 miejsce ! lecz z drugim już trochę gorzej - NIE CHCĘ NIKOGO URAZIC .

    GRATTTTKI !

    Demilka010

    OdpowiedzUsuń
  40. 1 wspaniała!

    Gratulacje! :)

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwsza mi się najbarsziej podoba. naprawdę jest wstaniała. reszta obleci. gratki dziewczyny :*.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  42. łojeny, drugie miejsce?! mi się mój makijaż nie podoba :D
    ale dzięki, bardzobardzobardzo wielkie dzięki (;

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje! ;)

    W większości się zgadzam, ale ja bym zamieniła 2 i 3 miejsce :P

    OdpowiedzUsuń
  44. A już myślałam że nie będzie to andrzelikag ! dlaczego zawsze ona musi dostać jaką nagrodę ?

    OdpowiedzUsuń
  45. gratuluję, zwycięska praca naprawdę świetna lecz reszta nie zachwyca xd

    OdpowiedzUsuń
  46. Praca Hibiskuska jest rewelacyjna.
    Niestety reszta zupełnie mi sie nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  47. gratulacje :D mi sie tylko hibiskuska podoba :|

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgadzam się z Michasia23 ale pierwsze miejsce zasłużyło na to pierwsze miejsce XD

    OdpowiedzUsuń
  49. Igor, świetna praca! Gratuluję! :>

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  50. gratuluję ;)
    Choć poprzemieniałabym nie które pozycje ;) Ale to był twój wybór :]

    Misiia4

    OdpowiedzUsuń
  51. zakochalam sie w makijazu hibiskuska ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo, bardzo dziękuję wszystkim za pozytywne opinie! :>

    hibiskusek

    OdpowiedzUsuń