2012/03/03

I znów pożegnanie.

Hej wszystkim. Nie chcę znowu pisać, że "dzisiaj posta nie będzie, bo coś tam". Prawda jest taka, że nie mam już czasu na Stardoll, więc rozważam odejście. Było mi bardzo miło pisać na tym blogu, ale nie chcę znowu się wykręcać od pisania, bo to trochę nie w porządku. Spędziłam tu miłe chwile, ale to chyba koniec mojej takiej przygody ze Stardollem; poznałam tu wiele wspaniałych osób, czego nie zapomnę - ale stwierdziłam, że na mnie już czas. Kiedyś nawet walczyłam z pewnego rodzaju uzależnieniem od internetu i tej strony, więc skoro przychodzi moment, w którym po prostu Stardolla nie potrzebuję - nie chcę przegapić takiej okazji, więc chyba najzwyczajniej w świecie się pożegnam. :)
Od czasu do czasu będę odwiedzać moje konto, żeby je podtrzymać. Taak, dużo wspomnień jest z nim związanych.

No, na mnie czas. Zawieszam swoje pisanie, nie mam pojęcia, czy kiedyś wrócę, czy nie, i czy w ogóle będę mogła. Cóż, trochę mi głupio, bo przez chwilę chciałam jednak nie odchodzić, no ale skoro już napisałam.
Dziękuję Gabi za możliwość pisania tu. :)

Niebieska53