2012/03/03

Talenty

W dzisiejszym artykule mam zamiar przedstawić wam kolejną utalentowaną osobę. Tym razem jest to Polka, może już wam znana, bo nawet w tym tygodniu zdobyła tytuł najlepszego albumu. Ja jednak zwróciłam uwagę na jej cudowny apartament. Jej nick to AnnDoll88, na stardoll jest już od 10 września 2008 roku i posiada imponującą liczbę starpointów. Jeśli chodzi o jej pokoje - są wyjątkowe! Prawie wszystkie osoby, które pokazywałam wcześniej budowały swoje apartamenty na jednym schemacie, ona natomiast odbiega od tego. Pokoje są świeże, oryginalne i nowoczesne. Nie brakuje w nich dekoracji i wszystko jest perfekcyjnie dopasowane. Zapraszam do obejrzenia:
http://img821.imageshack.us/img821/9107/61253190.pnghttp://img339.imageshack.us/img339/6665/78744221.pnghttp://img405.imageshack.us/img405/5622/95582872.pnghttp://img839.imageshack.us/img839/6687/69626610.pnghttp://img195.imageshack.us/img195/6011/72689227.pnghttp://img859.imageshack.us/img859/1808/72755324.png

42 komentarze:

  1. Cudowne, cudowne, cudowne !
    Zakochałam sie *.*
    Ma talent, nie ma co . <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdym pokoju jest coś niebieskiego :)
    fashion-my-passion-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna podziwiam już jej pokoje :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudny! Jest też znana z pisania w Starblogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie,rewalacyjnie.Uwielbiam Ją.Jest ona moją stardollową idolką,ma ogromny talent.Uwielbiam.

    selena55Cool

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne . Ale żeby były nie wiadomo jak wspaniałe to nie powiem .

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie :)
    widać, że lubi kolor niebieski, wszystko ładnie dopasowane, kolorystycznie i bez przesady. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. AnnDoll88,w końcu o niej tu napisali.
    Miałam przyjemność ją poznać.
    Naprawdę fajna dziewczyna nawalona pozytywną energią do ludzi :]
    A w jej apartamentach można się po prostu ZAKOCHAĆ <3
    Dobra,tyle bo czuje że przesłodziłam xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. to prawda , jej apartamenty są świetne .(: . Widać , że włożyła w to dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. są świetnie, można tylko pozazdrościć :c .
    ja tak nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma talent. ;)
    irtaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam jej 3 pokój u wielu osób.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam już tą użytkowniczkę ;d Chyba wiele osób ją zna z jej fajnych fryzur . Już wiele razy była w najlepszych projektach .^

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG!! chcialabym tak umiec :) wielki szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest na serio , talent bo nie łatwo , takie coś zrobić , po pierwsze trzeba mieć cierpliwość a po drugie wyobraźnię . Brawa Dla AnnDoll88 :)) popomx3

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie ma dziewczyna talent ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie się również podobają jej pokoje, ale wdg. mnie są czasami za puste.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodam że jest świetną starbloggerką , co pewnie już każdy stardollowicz wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ją już wcześniej kojarzyłam, jako starbloggerkę.
    Ma ogromny talent, zazdroszczę jej.;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne pokoje,podobają mi się strasznie,ja nie umiem takich robić niestety :c

    OdpowiedzUsuń
  21. są świetne, w życiu bym takich nie zrobiła o.O

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne <3
    nie mam talentu aby zrobić coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehhh... Z reguły wszystkie publikowane tu talenty mnie zachwycają :]

    Rubi6700

    OdpowiedzUsuń
  24. Bez przesadzania, a jednak świetny apartament. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie to za dużo porozrzucanych drobnych elementów które tworzą chaos w zasadzie w każdym z prezentowanych wnętrz. Perspektywa też gdzie nie gdzie się rozjeżdża. Za to podoba mi się kolorystyka tych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezłe. Dla mnie Polką z najpiękniejszym apartamentem jest misshottie860

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się podoba.Bardzo.Przepiękne.! :)

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń