2014/06/07

Makijaż w kolorze #5



Tym razem zaprezentuję wam kolor który jak najbardziej pasuje do pogody którą widzę za oknem - słoneczny żółty. Nie wiem jak wy, ale ja się opalam!


Wszystko czego potrzebujemy w tym kolorze, możemy kupić. Jak z poprzednim Orange Winter, znajdziemy go tylko w wyszukiwarce, zaznaczając Piękno>Dot>żółty.


Jest to maskara pogrubiająca, cień do powiek, gruba i cienka kredka do oczu, konturówka do ust, szminka i eyeliner.


Polecam kupno cienia. Cień jak to cień zawsze się przyda. Następną rzeczą jest eyeliner - jak z cieniem, możemy go użyć w kolorowych i letnich makijażach. Jedna z czytelniczek bloga napisała że kolorowe tusze wyglądają bardzo ładnie - całkowicie się z nią zgadzam. Uzupełniają makijaż i robią go ciekawszym.


Podoba mi się połączenie niebieskiego i żółtego. Użyłam je w tym makijażu. Na początku użyłam beżowego eyelinera. Później nałożyłam dwie warstwy granatu, na dolną powiekę zgniłą zieleń, później w kącikach gwiazdę wieczoru, żółty. Na końcu szarą maskarę. Na usta nałożyłam fioletową szminkę, a na nią beżową. Policzki potraktowałam złotym pudrem.


Ten makijaż kojarzy mi się z szalonym disco lat 80. Jest bardzo kolorowy, tryska od niego energia. Jak na taki efekt końcowy, bardzo łatwo się go wykonuje - malujesz oczy pogrubiającą fioletową maskarą. Następnie dwie warstwy granatu i żółty eyeliner. Na środku powieki dodaję dwie warstwy śliwkowego. W kąciki białego. Później użyłam wydłużającej maskary i przyciemniłam ołówkiem brwi.

Mam nadzieję że mój każdy artykuł podoba wam się coraz bardziej i że dzisiejsze makijaże były zadowalające. Miłego weekendu!
xoxo

10 komentarzy:

  1. Bardzo podobaja mi sie te makijarze , bardzo kojarzą sie z latem :)
    BubblyKamanGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł :D
    Uwielbiam kolor żółty, świetnie się sprawdza w makijażach.
    Może kupię ten intensywny żółty, mam tylko taki jasny :D
    Świetne makijaże, szczególnie pierwszy.
    Idealnie dobrane kolory, bardzo mi się podoba, w drugim przeszkadza mi ten różowy tusz do rzęs.

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden mi się nie podoba. Pierwszy jest zbyt ekstrawagancki, adrugi kiczowaty.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze napisany artykuł :) Ja osobiście bardzo lubię kolor żółty, kojarzy mi się z latem, ze słońcem. Jest to radosny kolor. Pierwszy makijaż mi się bardzo podoba. Świetna kolorystyka, to połączenie kolorów bardzo mi się podoba. Fajnie, że nałożyłaś na policzki złoty puder, a nie pospolity kolor jak np. brązowy. Usta mi się podobają. Idealnie komponują się z całością. Drugi makijaż, powiedziałabym że jest nieco szalony. Być może nie przypadł wszystkim do gustu, ale według mnie jest bardzo ładny. Cytuję : ,,Ten makijaż kojarzy mi się z szalonym disco lat 80.'' - Mnie również się z tym skojarzył ten makijaż :D Ładnie, starannie umalowane oczy i brwi. Policzki i usta również. Jest on również inny, od niektórych makijaży, odważny. Te wszystkie cechy bardzo lubię. Myślę. że ten makijaż wygląda również bajecznie z daleka. Oba makijaże mi się bardzo spodobały.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny i przydatny artykuł. Bardziej podoba mi się pierwszy makijaż, jest wykonany staranniej i z głową. Niezbyt podoba mi się drugi makijaż, ponieważ nie przekonują mnie kolorowe rzęsy. W dodatku bardzo rzuca się w oczy, niedokładnie pomalowany róż na policzkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba makijaże są świetnie wykonane, oraz wyglądają bardzo efektownie nie mam żadnych zastrzeżeń c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. @Patrysja Hasmik Mero
    Drugi makijaż właśnie ma być kiczowaty, jak napisałam, jest on inspirowany stylem z lat 80. Wtedy kicz był widywany na codzień.

    @karo45623Love1
    Malowanie policzków niestety nigdy nie było moją mocną stroną.

    Dziękuję za wszystkie komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  8. drugi makijaż nie podoba mi sie przez ten róż... ale piewszy niczego sobie :)
    lavigne-lady

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te artykuły są zawsze dobrze zrobione i propozycje makijaży też są świetne wykonane ale w tym drugi makijaż mi się nie podoba nie pasują róż i ten różowo fioletowy tusz do rzęs gdyby nie to makijaż byłby świetny do niego powinna użyć bronzera pomieszanego z jasnym różem minimalnie czarnego elajnera z białym w wewnętrznym kąciku i żółtym w zewnętrznym (d okładnie tak jak to zrobiłaś :D ) żeby powiększyć optycznie oko i granatowego tuszu do rzęs

    Aga0011

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, wygląda super ,zwykle kiedy widziałam w starplazie kolorowe kosmetyki myślałam ,że to kicz ,a jednak nie. Chyba kupię sobie jakieś kolorowe cienie.

    RingaXD

    OdpowiedzUsuń