2014/06/29

Stylizacja na dziś

Witajcie.
 O tak, nareszcie wakacje! Tak długo wyczekiwane, upragnione, ojoj. Co z tego, skoro będę nianią mojej ośmioletniej siostry i praktycznie nic nie będą mogła zrobić. Muszę zgrać zdjęcia z Włoch, żeby zanieść je do fotografa i wywołać. Muszę zacząć pisać list/prośbę o autograf mojego ulubionego skoczka (+przetłumaczyć na język niemiecki). Jest  czas! :)
Stylizacja... Zwykła, nic takiego ciekawego. Nie mam ostatnio "weny". Łączę coś, jednak wiem, że "szału nie ma, dupy nie urywa". Tutaj postawiłam na black&white z akcentami fioletu (znów!). Top to absolutny hit nowej dostawy do It Girls! Zestawiony ze spódnicą z wysokim stanem, wygląda (moim skromnym zdaniem) obiecująco. 
+Zmieniłam oczy ojej doll. Jak myślicie, jest lepiej?
Ocena należy do Was! :D

Rzeczy użyte w stylizacji:
Top- It Girls
Pasek- Nelly.com
Spódnica- It Girls
Spodenki- Bonjour Bizou
Okulary- Riviera
Tatuaż- INK'D
Buty- Evil Panda

10 komentarzy:

  1. Twarz jest piękna, stylizacja byłaby lepsza gdyby nie buty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba cała stylizacja. Przełamanie bieli i czerni fioletem to dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tatuaż jest jednak śliczny ^^

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt mi się podoba.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko ze sobą fajnie współgra, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie mogę dostać tą spódnicę ?


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, spódnica nie jest już dostępna w StarPlazie. Kupiłam ją około miesiąca-dwóch temu i to też całkowitym przypadkiem, ponieważ pewna użytkowniczka napisała do mnie, czy nie chce kupić spódnicy z It Girls. Kupiłam ją za 7sd, chociaż wydaje mi się, że jej wartość wzrosła. Trzeba poszukać w Bazarku :)

      Usuń
  7. Stylizacja tak 9/10 bo te butki mi jakoś nieodpowiadają ;) Ale ten tatuaż pod prześwitującą spódniczką... Nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczniutka twarz *-* A ten tatuaż pod kiecka wygląda wyjątkowo stylowo. Nic tylko oglądać i podziwiać. :*

    OdpowiedzUsuń