2014/06/27

Windows On The World

Do sklepu wspomnianego wyżej, dotarły dwa nowe piętra. Wśród nich znajdują się zarówno artykuły dla naszych doll jak i do dekoracji apartamentu. Ceny mieszczą się w przedziale 6-38 sd oraz 97-162 sm. Dostawa jest bardzo ciekawa. Inspirowana krajami arabskimi oraz tak jak w przypadku pierwszego manekina, religią muzułmańską. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem długiej, czarnej, galowej sukni. Znajdę na pewno kilka rzeczy dla siebie. 
Zainteresowało Was coś? Planujecie zakupy?



6 komentarzy:

  1. Nic mi się nie podoba, prócz czarnych butów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno coś kupię z mebli.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna suknia jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno coś kupię ,



    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam dwie rzeczy, ale kolekcja mnie nie zachwyciła... :/

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się prześwitująca bluzka :)

    Lethrblaka

    OdpowiedzUsuń