2014/06/17

Kolorowo krok po kroku #4

Szczerze powiem że mam coraz mniej ochoty na robienie makijaży i pisanie na blogach, ale nie oznacza to że odejdę, może jak odpocznę parę dni będzie lepiej.
No to teraz makijaż :)

Dzisiaj tak na szybko, ponieważ jest kolaż a nie zwykły poradnika.
Różowym cieniem maluję od wewnętrznego kącika do środka oka. Następnie fioletem lekko nachodząc na róż maluję do samego końca. Teraz miętowym cieniem lekko podkreślam oko na dole. Fioletową maskarą tuszuję lekko oko do połowy u góry oraz całość na dole  natomiast turkusową tuszuję pozostałą połowę u góry. Policzki musnęłam dwiema warstwami brązu.

||WYKORZYSTANE KOSMETYKI||



Mam nadzieję że makijaż się spodobał.
Zrobicie taki?
Komentujcie :)

shariSweet

6 komentarzy:

  1. Nawet ładny, ale brakuje mi jeszcze jakiegoś koloru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;) moge prosic o serduszko w ksiedze osiagniec ? ;) Mój nick to MissJustyna15 :) z góry dziękuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzp ladny i staranny makijaz ;*
    Twarz doll rowniez mi sie podoba
    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystki ładnie, tylko użyłabym czarnego tuszu.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż, chociaż czegoś mi jeszcze brakuje. Kolorystyka jest bardzo ładna, puder świetnie tutaj pasuje. Ale jak mówię - coś mi jeszcze brakuje. Makijaż bardzo staranny.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń