2014/06/23

Inspired by... Dior

Dziś przygotowałam dla Was już drugi artykuł z tej serii. Uważam, że są one bardzo przydatne, bowiem dzięki informacjom na temat mody możecie bardziej zainspirować się tym światem. Wybaczcie wszelkie błędy jakie mogą się pojawić - piszę do Was z Niemiec, jestem na wymianie. Enjoy! :]

Kilka rzeczy, które musisz wiedzieć o... Diorze. Christian Dior był założycielem domu mody o tej samej nazwie. Przed tym wydarzeniem sprzedawał projekty swoich sukni i kapeluszy wielu różnym projektantom, a jego szkice pojawiały się w rubryce modowej francuskiego czasopisma Figaro. Z ciekawostek - po śmierci Diora dyrektorem artystycznym domu mody został znany wszystkim Yves Saint Laurent. 

Dlaczego wybrałam te markę? Jak pewnie każdego z Was zaskoczyła mnie niespodziewana dostawa do Museum Mile inspirowana m.in. również Diorem. Znajdziemy tam cudowne buty powiązane właśnie z ową marką. Podbiły moje serce nie tylko projektem i wykonaniem ale również ceną. Gdyby ktoś zapytał mnie jaką marką zostały inspirowane, powiedziałabym, że to albo Louboutin albo Donna Karan ze skłonnością ku temu pierwszemu. A tu taka niespodzianka, transparentność u Diora, hoho...

O stylizacji w kilku słowach Moje artykuły zawsze tworzę pod stylizacje. Dzisiaj było trochę inaczej, bowiem najpierw napisałam powyższy tekst a dopiero potem wykonałam stylizację. Po raz kolejny sama wykonałam sukienkę z tych samych elementów co  poprzednio, dodatkowo urozmaiciłam ją złotem light i uspokoiłam wszystko pastelem na płaszczu. Co o tym sądzicie?
| naszyjnik - nelly.com | spódnica - Elle | top - F.Angel&O.Future | płaszcz - Vivienne Tam | buty - M.Mile&M.Mansion |

Postanowiłam, że coś do Was tu jeszcze napiszę, bo troszkę mi się nudzi. :] Jak u Was w szkole? Już nie mogę doczekać się piątku, nareszcie upragnione wakacje. Ale z drugiej strony żal mi trochę tego, że z większością ludzi nie będę widziała się przez dwa miesiące. Ale cieszę się za to na obóz, wakacje z rodzicami, długie spanie i tak dalej. :] A Wy jak spędzacie wakacje? Jak oceny? Porozmawiajmy w komentarzach i poznajmy się bliżej, zapraszam. 

Najważniejsze pytanie: podobał się Wam artykuł?
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego zakończenia roku.
~Sonia
+ mała informacja: kolejny artykuł pojawi się dopiero w następny poniedziałek



15 komentarzy:

  1. Fajny artykuł. Niestety nie posiadam tych butów. A co do ocen to pasek będzie średnia 5,46

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł, ciekawy :)
    Moja średnia to tragedia, każdy piszę ponad 5,0 - aż tak trochę mi szkoda, ale lenistwo bierze górę.
    Moja średnia to coś około 4,0, lub poniżej, jakoś specjalnie się tym nie przejmuję bo spokojnie przyjmą mnie do technikum, więc luzik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny artykuł. ja nie jestem posiadaczką tych butów, ale Ty świetnie użyłaś ich do tej stylizacji, która bardzo mi się podoba.
    Planów na wakacje nie mam, chyba nigdzie nie wyjeżdżam, chociaż może się jeszcze coś zmienić...
    Co do ocen to mam średnią 5,00 - nie spodziewałam się jej, ale oceny się gwałtownie pozmieniały na lepsze :P
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam tych butów, bo na początku mnie nie zachwyciły. Teraz troszkę tego żaluje. Myśle, ze są bardzo przydatne :) Twoja stylizacja jest bardzo ładnia, fajnie uwydatnia buty.
    Też nie mam konkretnych planow, ale myślę, że będzie jakis mały wyjazd ;)

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do średniej - teraz macie ponad 5, zobaczycie co będzie pozniej ;) ja na studiach mam 4,5 i jestem dumna z tego wyniku

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Ja odchodzę ze swojej szkoły i mi tym bardziej szkoda bo więcej się nie spotkamy , każdy idzie w swoją strone i tak dalej . Butów nie kojarze , a stylizacja jest ładna i mi się podoba . Co do średniej to chyba będę miała 5,17 :D


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie będę tęskniła za szkołą :DD, Co do średniej, to ,ekhem, 4,86 ale i tak jest dobrze :))
    Stylizacja śliczna, uwielbiam te buty.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze sie że to już koniec szkoły, mimo to bede teskniła za przyjaciółmi :0
    Candygirlxd

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba :) co do szkoły, to mam średnią 5,0 i mam nadzieję, że wujt nie podniesie stypendium od 5,5 :x na wakacje zostajęvw domu, ale na szczęście kumpele też.
    Amara0122

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty! :) Niestety nie posiadam ich. Stylizacja bardzo mi się podoba. Ja osobiście strasznie się cieszę że już jest koniec szkoły, odpoczynek od niej myślę że każdemu się przyda. Szkoda tylko, że nie będę miała zbyt dużego kontaktu z większością klasy przez te 2 miesiące, ale cóż. Mimo wszystko - kocham wakacje, chyba jak każdy z nas. To co ty wymieniłaś - możemy jechać na wakacje, długo spać i tak dalej, czyli same fajne rzeczy ;D W sumie to od nas zleży czy spędzimy ciekawie te wakacje czy też nie. Warto wtedy chociażby więcej ruszać się (np. bieganie), aby nie spędzać tylko czasu np. grając w gry komputerowe. Miłych wakacji, pozdrawiam! ;)

    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  10. Artykuł jest świetny, dobrze się go czyta. Buty mi się nie podobąją ;/
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Artykuł świetny, stylizacja również mi się spodobała :)
    Ja do szkoły teraz chodzę tylko na jedną godzinę Poloneza, bo w piątek na zakończeniu tańczymy. Potem obóz, wyjazd za granicę i spotykanie się ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny artykuł oraz stylizacja bardzo podoba mi się to,że umiesz w ciekawy sposób połączyć z czymś te buty *o*
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń