2014/06/30

Styled Outfits #6

Wakacje, wakacje, wakacje! Cudownie ♥ Dzisiaj przygotowałam coś na temat bardzo wiosenno-letni, chodzi mi tu o kwiatowe printy. Tak, tak, to był, jest i będzie hit, którego choć cząstkę warto mieć w szafie wirtualnej i prawdziwej. Kilka dni temu byłam w Niemczech i po odwiedzeniu kilku sklepów stwierdzam, że nie ma garderoby bez kwiatów. Polecam zaopatrzyć się w coś na ich kształt na obecny czas. :] Oto cudowny nagłówek posta na dziś:

Każdy z nas zna mnóstwo wzorków. Zygzaki, etniczne wzory, paski, kropki, kółka, moro, panterka itd. Ale czy ktoś wyobraża sobie, że to właśnie kwiaty są najpopularniejsze wśród nas i nie wychodzą z mody już od kilku sezonów? Wiosną i latem zawsze powracają, a tym razem były hitem nawet zimą. Co jakiś czas projektanci stawiają na różne odsłony kwiatowych wzorów. Zmienia się rodzaj samych kwiatów, tło na jakim się znajdują. Czasem hitem są tylko dodatki w kwiatowe wzory, a czasem są to ubrania zestawione w kwiatowy total look.

Dzisiaj w przykładowych stylizacjach gwiazd postawiłam na sukienki, bo są idealne na letnie dni. Moją faworytką jest Gosia Socha, która dokładnie rok temu w Dzień Smerfa (będąc w ciąży) do cudownej sukienki bez ramion założyła białą torebkę i ani grama makijażu. Jak sami widzicie wyglądało to pięknie. Kasia Cichopek założyła coś standardowego - tunika z czarnymi dodatkami, co fajnie skomponowało się z jej włosami. Nie spodobała mi się natomiast stylizacja Joanny Jabłczyńskiej, jest zupełnie zwyczajna i taka zupełnie bez polotu. A Wy co uważacie? :]

Co myślicie o dzisiejszych stylizacjach? Dwie pierwsze są wyjątkowo delikatne - zwłaszcza pierwsza - cechuje się doskonałym, rozbieżno-chromatycznym zestawem tkanin i faktur. Ciekawe jest połączenie obu sukienek - ta od Chanel aż prosi się o dodatkową, dziewczęcą górę, którą stworzyłam za pomocą kwiatowego elementu, czyli sukienki ze Starbazaru. Jak pewnie pamiętacie, w drugim outficie użyłam spódniczki inspirowanej Burberry (link pod postem). Jest dziewczęco, wyraźnie i modnie. Ostatni look to mój zdecydowany faworyt. Wszystko kocham - począwszy od krzyża, przez płaszcz i tunikę, aż po trochę przerobione buty. 

Znacie tak zwany flower power? Już dość dawno zagościł na wybiegach, głównie u Prady. Nazwa brzmi może odrobinkę tajemniczo - w tym wszystkim chodzi o wielkość i umieszczenie motywu kwiatowego na ubraniu. Najczęściej jest to przód wyszyty kwiatami w kontrastującym z tłem kolorze. Na zdjęciu obok macie dowód na popularność tego hitu - nawet Rita Ora pokusiła się o jego zakup.


Jak spodobał Wam się artykuł? A stylizacje?
Ogłoszenia: Ostatnio kombinuję trochę z wyglądem posta i niekiedy nie mogę zmieścić stylizacji w rozmiarze dogodnym dla moich upodobań. Dlatego minimalnie różnią się między sobą rozmiarem, czasem psuje się też jakość (nie zależy to ode mnie, niestety). Macie jakieś zastrzeżenia co do posta? Chcecie czegoś więcej/mniej? Piszcie śmiało! :] 

P.S. Obecnie jestem w Karpaczu, widzę piękne góry itd. a dziś koło mnie w restauracji siedziała kobieta  z torebką marki Fendi. Macie pojęcie? Jak ją jeszcze zauważę w hotelu to dyskretnie zrobię zdjęcie i Wam pokażę. :]

~Sonia
  LINK: http://stardoll-i-my.blogspot.com/2014/06/inspired-by-burberrybur.html 

12 komentarzy:

  1. Super artykuł:-) mi najbardziej podoba się pierwsza i trzecia stylizacja ale druga też jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty są świetne i pasują praktycznie na każdą okazję, a zwłaszcza latem :) Tylko nie za bardzo podobają mi się twoje stylizacje (oprócz tej po środku, do niej nie mam zastrzeżeń ^^), tak jakby coś w nich brakowało, choć są kolorystycznie poprawne - może przypadłoby się bardziej uwydatnić te wzory z kwiatami? w końcu to one powinny grać tu główną rolę :) A co do rozmiaru stylizacji, to gdybyś o tym nie napisała to pewnie nikt by nie zauważył różnicy xD A post jest świetny, miałaś na niego dobry pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście uwielbiam kwiaty, ale w twoich stylizacjach jest ich za mało.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kwiaty zarówno na stardollu jak i w realu. Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Post o kwiatach, a w stylizacjach kwiatów zero, fuck logic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym komentarzem. W stylizacjach w ogóle nie widać, że są jakieś kwiaty :)

      Usuń
  6. Świetny artykuł, 1 stylizacja najlepsza :)

    Lethrblaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, mogłoby być odrobinkę więcej kwiatów, jeśli to podstawa, ale druga stylizacja jest cudna jak i bez dodatków kwiatowych. Gratuluję!

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje mi sie podobają


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze. Chciałabym jeszcze sprostowac- tak jak kiedyś napisałam, moje stylizacje mają inspirować i niekoniecznie być dopełnione - to zostawiam dla Was. :) co do ilości kwiatów - moim zdaniem tyle starcza, więc nie wytykajcie tego, bo dla mnie to nie błąd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecia stylizacja jest po prostu świetna, ta zieleń z granatem, piękne połączenie, o którym nigdy nie pomyślałam ;)

    OdpowiedzUsuń