2014/06/27

Zakończenie roku szkolnego

...i wreszcie nadszedł dzień, na który większość z nas czekała już od dawna. Upragnione zakończenia roku szkolnego 2013/2014 właśnie się rozpoczęły. Z tej okazji życzę Wam wspaniałego dnia, dobrych świadectw i mało łez :) Mam nadzieję, że testy gimnazjalne i matury poszły rewelacyjnie, a przynajmniej tego Wam życzę! 
Dziś z okazji tego wyjątkowego dnia zapraszam na wieczór MK, który standardowo rozpocznie się o 19:30, ale z mojej strony możecie liczyć na więcej konkursów i atrakcji.
Miłych wakacji!

8 komentarzy:

  1. Również życzę miłego dnia i świetnych wakacji ;)
    U mnie już na szczęście po stresie, własnie sprawdziłam wyniki z matur i nareszcie mogę odetchnąć z ulgą i cieszyć się wolnym czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę miłych i udanych wakacji. Moje już się rozpoczęły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się dopiero szykuję :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem jeszcze przed zakończeniem :)
    W tym roku jakoś nie czuję wakacji....czuję się jakby czekało mnie tylko pare dni wolnego, jakiś dłuższy weekend lub coś...


    Lethrblaka

    OdpowiedzUsuń
  5. Już po..jejciu musiałam się pożegnać z klasą....
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo, i nawzajem ;)

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po. Świadectwo z paskiem i wakacje

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem już po , tak jak Miss_joanna11 mam świadectwo z paskiem . Wzajemnie :)


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń