2014/06/25

Darmowy naszyjnik

Pewnie większość z Was wie o artykułach za kilka sm z metką In the middle books. Jeśli nie to wystarczy wejść do Starplazy, następnie wybrać katalog i po kolei: piękno i zaznaczyć opcję za sm, na początku wyświetlą Wam się te artykuły i analogicznie robimy z modą i ozdobami.
Mamy też możliwość zdobycia darmowego naszyjnika z tej samej kolekcji.

Aby go mieć wystarczy:
1. Wejść na proxite.us
2. W okienko wpisać: stardoll.com
3. Zalogować się na swoje konto.
Naszyjnik będzie czekał w apartamencie.
Podoba Wam się? Zrobicie?


8 komentarzy:

  1. Podoba mi się, zwracając uwagę na to, że drugą połowę serduszka można dostać w sklepie :)
    Pomysłowe.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie bede robić tego naszyjnika. Szkoda mi na to czasu.
    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce mi się jakoś xD
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba zrobię, już kupiłam drugą połówkę ;D

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za darmówkami :) zazwyczaj do niczego nie pasują :)

    Lethrblaka

    OdpowiedzUsuń
  6. nie robię, podobny naszyjnik jest w sklepie za 2sm :P

    OdpowiedzUsuń