2014/06/16

Styled Outfits #5

No, słuchajcie, nareszcie troszkę więcej luzu wkradło się w moje pędzące autostradą życie. U mnie już po wystawianiu ocen, w sobotę miałam festyn, więc też już luzik jeśli chodzi o jakiekolwiek zobowiązujące imprezy. Od razu bardzo Was przepraszam za to, że artykuł nie pojawił się w zeszły poniedziałek ale nie miałam czasu. Teraz tylko wytrwać te dwa ostatnie tygodnie i będziemy w domu. :] Co dzisiaj dla Was przygotowałam? Coś zdecydowanie letniego i lekkiego, żebyście mogli poczuć się jak na wakacjach - a chodzi o...
Och, no tak, można się było spodziewać, prawda? :] Każdemu lato kojarzy się z ciepłem, którego co prawda czasem w Polsce brakuje. No, ale jeśli już mówimy o cieple to warto wspomnieć o ubraniach, w których się nie zgrzejemy, a poczujemy lekko i świeżo. Projektanci starają się w lecie wprowadzić coś nowego, czego jeszcze nie było. Bardzo modne są w tym sezonie garnitury na guzik bez jakiegokolwiek topu pod spodem. Oprócz tego sukienki, a wszystko to w pięknych czerwcowo-lipcowych barwach.



Dzisiaj postanowiłam skupić się na aktorce Natalie Portman, która pokochała letnie odcienie koralu, brzoskwini i limonki. Wyżej dodałam śliczną transparentną sukienkę Lanvin, bardzo podobną do tej wybiegowej, jak widać różnią się kolorami. Na zdjęciu obok widzimy same letnie hity, czyli kolory, bardzo odważne z resztą, asymetryczne elementy i prześwity.

Co myślicie o outfitach? Nie są może bardzo wyszukane, a po prostu zwyczajne, no ale to w prostocie tkwi to 'coś'. Pierwszy jest zdecydowanie moim ulubionym, może widzieliście go już na Elegantly. Post dodałam pt. The Passenger i właśnie jak taki pasażer czuję się gdy patrzę na tą stylizację. W drugiej użyłam adidasów z Windows of the world i uważam, że był to wspaniały wybór. Bluzka to dzieło mojej kreatywności - stworzone w Stardesing. A ostatni look to spontaniczny napływ chęci do wykorzystania tej torebeczki. Wyszło całkiem ładnie, przynajmniej moim zdaniem, a Waszym? :]
* o marki ubrań możecie pytać w komentarzach

Jak sami pewnie zauważyliście już od kilku sezonów królują wśród nas kolorowe pasemka. Na zdjęciu obok może jest to troszkę (albo nawet nie troszkę) przesadzone. :] Jednakże jakiś letni akcent zawsze warto dodać. Ja na przykład już drugi rok farbuję końcówki na fioletowo. Co zrobić by nasza lalka wyglądała wakacyjnie? Przede wszystkim - rozjaśnienia! Masz ciemne włosy, dość bladą karnację i jasne oczy w salonie piękności? Zmień to wszystko, zdecydowanie polecam fryzury z najnowszej kolekcji Tress Up, blady blond dostępny za darmo w naszym apartamencie i ciemne pudry na policzki. Lato cechuje się lekkością, więc wyraziste i odbijające makijaże nie sprawdzą się najlepiej. Oczywiście zawsze przyda się uśmiech. :]

Co sądzicie o artykule? 
Macie już jakieś konkretne plany na wakacje? Pojutrze wyjeżdżam do Niemiec na wymianę, trzymajcie kciuki żebym się porozumiała w tym okropnym języku. :] 

+ jeszcze raz Was przepraszam za to, że w zeszłym tygodniu nie pojawił się artykuł
~Sonia

10 komentarzy:

  1. Nie lubię odważnych barw, wolę pozotsać przy stonowanych. Co do stylizacji do druga i trzecie najbardziej mi przypadły do gustu.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mi się podobały odważne kolory ale nigdy nie było moją mocną stroną dopasowywanie ich do siebie. Twoje stylizacje są super naprawdę bardzo mi się podobają i mam pytanie co do 2 stylizacji mianowicie z skąd są te spodnie?
    Heh ja za tydzień wyjadę do Chorwacji więc luzik.
    Oczywiście będę trzymać kciuki bo wiem jak ciężko jest wytrzymać słuchając niemieckiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci chodzi o te szare to są z Velvet Orchid a te białe z łatami z B.Bizou. ;)

      Usuń
  3. Ugh, zazdroszczę wyjazdu, ale języka niemieckiego nienawidzę. Sama nie wiem czy bym sobie poradziła, to bardzo ciężki język (przynajmniej dla mnie).
    Co do artykułu jest bardzo ciekawy i przydatny. Na pewno skorzystam :) stylizacje bardzo inspirują! Są przepiękne, szczególnie ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł! Czytając czerwcowe posty coraz bardziej zaczynam skłaniać się ku kolorom ,a nie jak to było ostatnio w mojej szafie: tylko czarny i biały. Artykuł bardzo przydatny ,na pewno wykorzystam porady takie jak zmiana ciemnego makijażu na jakiś letni. Ciemne czarne włosy już jakiś czas temu zmieniłam na blond ,co zdecydowanie poprawiło wygląd mojej doll. Co do stylizacji... Nie szczególnie przypadły mi do gustu jednak nie są brzydkie ,może wykorzystam jakieś elementy. Gdybym miała wybierać swoją ulubioną po chwili zastanowienia wskazałabym pierwszą i trzecią. Włosy na zdjęciu... trochę przesadzone to chyba mało powiedziane.

    RingaXD
    PS. Życzę powodzenia na wyjeździe ,szczerze to strasznie zazdroszczę ,chętnie bym już wyszła ze szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł :) Bardzo lubię odważne kolory, świetnie nadają się na lato. Sukienka, którą założyła Natalie Portman jest wspaniała, poza tym ma śliczny odcień. Stylizacje wyszły Ci naprawdę dobrze, strasznie mi się podobają. Jeżeli chodzi o kolorowe pasemka, również je bardzo lubię. Jeżeli chodzi o zdjęcie, to nie ufarbowałabym tak włosów w realu ale do zdjęcia prezentują się okej. Preferuję np. turkusowe końcówki które według mnie wyglądają przyzwoicie. Życzę miłego wyjazdu, powodzenia :)
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo mile zaskoczona. Kazda stylozacja mi sie podoba, a i artykul niezle napisany ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanko odnosnie pochodzenia spodno z 3 stylizacji ;)

      Usuń
    2. Kupione w starbazarku, są z B.Bizou :*

      Usuń
  7. dlczego jak chce zrobic jeden napis na bluzce to sa ich duzo co zrobic?

    OdpowiedzUsuń