2014/06/25

Co kupić?- It girls


Do sklepu Ir Girls trafiła dziś nowa dostawa. Moim zdaniem nie zachwyca ale jak zawsze da się znaleźć jakieś perełki, najważniejsze, że admini nie trzymają się już schematów. Ogólnie kalifornijski luz, trochę plaży i odrobinka boho, idealne wybór na lato. Absolutnym must have jest krótki top w pasy i zgniło zielony płaszczyk (tych nigdy za mało). 

1. sukienka - it girls, leginsy - archive, top - young holywood, naszyjnik - bizou, zegarek - young holywood, torebka - fendi, buty - voile
2. top - it girls, spodnie - windows of the world, naszyjnik - le, buty - fendi, torebka - chanel, okulary - callies picks
3. sukienka - callies picks, płaszcz - it girls, buty - lanvin, torebka - chanel, okulary - ysl

8 komentarzy:

  1. Ja, gdy zobaczyłam nową dostawę to prawdę mówiąc byłam troszkę zawiedziona, ale jedyną rzeczą, która rzuciła mi się w oczy, i którą muszę mieć, to właśnie ten top w paski xDD

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie kupiłam ten płaszczyk, buty, bluzkę i spodenki, zobaczymy, jak potoczy się dalej :D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z lepszych dostaw :)

    Lethrblaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam białą bluzeczkę ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nic nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupiłam jeszcze wszystkiego co chciałam, w tym rzeczy powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, krótki top w pasy i zgniło zielony płaszczyk to jest to ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga i trzecia stylizacja - przepiękne .

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń