2014/06/25

Makijaż w kolorze #8




Nowa oprawa graficzna! Piszcie jak wam się podoba. Jest prostsza, bardziej przejżysta i czytelniejsza. Od tych wszystkich kółek można było się zahipnotyzować.
Dzisiejszy kolor to ładny, delikatny zielony. Strasznie mi się podoba, łatwo robiło mi się z nim makijaże. Znajdziemy całkiem dużo kosmetyków w tym kolorze, tak się prezentują:


Eyeliner, cień, kredki, konturówka i maskara mogą znaleźć się w twej kosmetyczce. Przez ten cudny kolor kupiłabym na waszym miejscu wszystkie, lecz oto te najpotrzebniejsze.


Obie kredki, eyeliner i cień, myślę, że nie mam tu dużo do powiedzenia. Niestety ten cukierkowy zielony nie prezentuje się najlepiej z czarnym, lecz cała reszta gamy jak najbardziej będzie pasować (czarny, według mnie, jest po prostu za ciemny).



 Pierwszy z makijaży nie wyszedł mi tak jak chciałam, lecz i tak nie jest źle. Podobają mi się delikatne przejścia, które dokładniej widać jedynie z bliska. Zieleń, krwista i czerwień prezentuję się razem bardzo dobrze.


Na początku dałam zieleń, później bordowy, czerwony w kącikach i bordowy eyeliner. 


Prosty i śliczny, strasznie podoba mi się to połączenie kolorystyczne. Do tego ten kolor oczu - cudo. Całość prezentuje się strasznie dobrze z daleka jak i z bliska.


Wykonanie nie należy do najprostszych. Na początek użyłam warstwę zieleni, na nią i za warstwę różu, znów na tą różową zieloną, trzeba to zrobić bardzo precyzyjnie. Później eyeliner. 

Mam gości, więc dziś krótko, lecz na temat. Mam nadzieję że podobają wam się makijaże!
xoxo

10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ten kolor kosmetyków jest dość trudny. Jestem kiepska w "makijażowaniu" i wątpie, żeby udało mi się wymyślić coś ciekawego i przede wszystkim ładnego. Twoje propozycje bardzo mi się podobają. Nie potrafię wytypować, która bardziej, bo obydwie zasługują na uwagę, aczkolwiek drugi bardziej kojarzy się z wakacjami. Pewnie ze względu na intensywną kolorystykę :)

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się pierwszy makijaż i jego kolorystyka. w Drugim nie przepadam za połączeniem tych kolorów, jednak tobie to dobrze wysżło
    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy makijaż jest świetny ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa makijaże mi się podobają, jednak bardziej drugii

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy makijaż jest staranny i ładny, ale mało w nim tej zieleni. Mimo to, podoba mi się. Drugi jest bardzo oryginalny, z chęcią pomaluję podobnie swoją doll.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten kolor, jest taki.. wesoły. Zgadzam się z tobą, ten kolor nie należy do najtrudniejszych. Pierwszy makijaż jest dość powiedziałabym mroczny, ale bardzo mi się podoba. Drugi również jest śliczny, świetne połączenie kolorystyczne. Oba makijaże są bardzo staranne.

    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądający i wykonany makijaż popieram twoją decyzje z wyborem tych oczu ponieważ są one naprawdę ładne, dobrze i efektownie można na nich wykonać makijaż.
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy makijaż wygląda świetnie, na pewno zainspiruję się nim. Drugi makijaż zachwyca neonowymi barwami. Na pewno kupię jakiś kosmetyk w tym kolorze, jest przepiękny!

    KoraaaxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Artykuł bardzo fajny, a makijaże świetne! Najlepszy pierwszy ♥

    OdpowiedzUsuń