2014/06/21

Prezentownia

Poniżej widzicie sześć rzeczy, które nie są mi już do niczego potrzebne, ale wiem, że niektórym osobom mogą sprawić radość oraz urozmaicić niejedną stylizację. Osoba, która najciekawiej wypowie się na temat danej rzeczy - otrzyma ją. Aby umilić Wam czas na naszym blogu dział "Prezentownia" od dziś zostaje wpisany do harmonogramu i zostaje na stałe :) Co tydzień będzie pojawiało się kilka artykułów, które będziecie mogli zdobyć, zupełnie za darmo! 
Dzisiejsze rzeczy:

Osoby zgłaszające się zobowiązane są posiadać 2 sm/sd na zakup rzeczy w przypadku wygranej.

Zaczynamy! Na swoje wypowiedzi macie czas do czwartku, a wyniki podam w piątek wraz ze wszystkimi wynikami MK i loterii.

34 komentarze:

  1. Artykuł numer 3 (który oczywiście chcę posiąść) jest kopertówką, ale nie zwykłą kopertówką. Kopertówka ma idealny kształt i kolor, jest mega łatwa w użyciu, a brązowo-złoty element jeszcze nam to ułatwia. Kopertówka jak na ironię ma kształt koperty. Jest cudnowna, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że jest Must Have. To na tyle :D Więcej nic nie wykrzesam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej interesuje mnie torebka. Niby zwykła kopertówka, a może przydać się do wielu stylizacji. Jest ona ładna i w miarę oryginalna, pasowała by do eleganckich i dziewczęcych stylizacji. W mojej szafie sprawdziła by się idealnie, jeśli ją zdobędę, będę wdzięczna :)

    shariSweet

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego obrazka preferowałabym torebkę. Jest bardzo przydatna, ma wyrazisty, czerwony kolor, który uwielbiam. Jej kształt również mi sprzyja. Właśnie takiego dodatku brakuje w mojej szafie. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się numer 6. Bransoletki mogą być świetne i łatwe w użyciu i można je wykorzystać w niejednej stylizacji, a do tego mogą być nimi ozdobione 2 ręce! Bardzo mi się podobają i chciałabym je mieć. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście zostałam zauroczona pięknymi sandałami które kryją się pod numerem drugim. Jest to takie fajny akcent który dobrze będzie współgrał z innymi stylizacjami. Ja osobiście wykorzystałabym je do jakieś wakacyjnej, zwiewnej stylizacji. Ich kolorystyka naprawdę do mnie przemawia. Świetnie łączą się z wieloma kolorami i nadają takiej nonszalancji. Ja osobiście ubrałabym je do czarnej sukienki maxi do tego dałabym w tym samym burgundowym kolorze torebkę jakiś srebrny wisior, #OMOMMMM zakochałam się ♥♥♥
    lola1212a - MARIetta MARIna

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej spodobały mi się platformy,ich kolorystyka i kształt dobrze współgrałby z różnymi stylizacjami, dlatego bardzo chciałabym je dostać c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowała mnie, jak wielu innych również KOPERTÓWKA *.*
    Jest ona śliczna, przydatna w wielu stylizacjach. Na stardoll jest mało czerwonych torebek, a ta idealnie pasowała by do stylizaji Biało-Czerwonej, którą stworzyłabym z racji nadchodzących MŚ w piłce siatkowej :)

    tysioook

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobały mi się sandały na szpilce, o numerze drugim. Bardzo podoba mi się ich kolor i całokształt. Fajnie, że są tylko w jednym kolorze. Są świetne, myślę że pasują do wielu rzeczy, przynajmniej ja jestem już w stanie wyobrazić sobie z nimi stylizację. Nadają się one do tych bardziej eleganckich stylizacji, jak i również mogą wspaniale komponować się z bardziej luźnymi. Wszystko zależy od naszego nastroju, jest tutaj duże pole do popisu. Podoba mi się w nich również obcas - nie za niski, i nie za wysoki. Ich krój również wpadł w mój gust. Uważam że fajnie będą zgrywać się z ciemniejszą karnacją, oraz tą jaśniejszą. Ogólnie lubię połączenie tego koloru wraz z czernią. Buty są według mnie świetne, bardzo chciałabym je posiadać. Myślę, że nie leżałyby one bezczynnie w szafie a z pewnością często byłyby one na mojej doll.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie zainteresowały buty z numerkiem 2 ;> Wiele razy chciałam jes nabyć, ale w bazarkach wydawały mi się troche za drogie. Ciesze się, że powstał ten dział, ponieważ miałabym szanse dostać je za darmo :) Jak dla mnie są piękne. Podoba mi się ich kolor i to, że mają czarny obcas i podeszwę - to ułatwia tworzenie z nimi stylizacji. Muszę przyznać, że chciałam je nabyć, ponieważ dopełniłyby nie jedną z moich stylizacji, do których nie mogłam dobrać obuwia. Podoba mi się połączenie ich z platformami z Fallen Angel, dlatego też między innymi tak mogłabym je wykorzystać.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, jak widać większości spodobała się kopertówka i mnie również jak na złość, wiem że moje szanse na zdobycie jej są nikłe ale jednak spróbować zawsze warto :)
    Tak więc, na pierwszy rzut oka torebka jak torebka ale gdyby się bliżej przyjrzeć ma w sobie to coś co mnie w niej przyciąga. Brązowo-złoty element sprawia, że wszystko się ze sobą nie zlewa. Wyobraźmy sobie ją bez niego, byłoby strasznie nudno. Czasami takie małe detale jak ten właśnie elemencik sprawiają, że coś wygląda znacznie lepiej. Do jakiej stylizacji bym jej użyła? No cóż, w mojej głowie rodzi się mnóstwo nowych pomysłów, ale dopiero kiedy miałabym ją w mojej szafie mogłabym dokładnie zobaczyć jak wygląda ona w ręce mojej lalki. Zawsze można zmienić położenie i kształt jakiegoś ciuszka więc z torebką też można by było zaszaleć. Jeżeli o mnie chodzi to ułożyłabym ją w inny sposób, a mianowicie bardziej bym ją przekrzywiła, wtedy byłoby już idealnie! ^^
    Moje szanse na zdobycie tej oto torebki są nikłe, dlatego powiem, że z wyżej wymienionych rzeczy podobają mi się jeszcze buty, są ciekawe i mają bardzo ładny kolor. napisałabym na ich temat więcej, ale myślę, że jak powiem, że są SUPER wystarczy, heh :D

    CudneOczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Moją uwagę przykuł przedmiot kryjący się pod numerem 4. Są to buty. Wysokie, w kropki, czarno białe platformy idealnie nadadzą każdej stylizacji z pewnością charakteru. Niestety nie zdołałam ich wziąć w posiadanie, kiedy były w starplazie. Bardzo by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szpilki mnie kuszą, muszę je mieć! Mam małe szanse, ale zgłoszę się. Pasują do moich ciuchów, które, choć niezbyt eleganckie, będą wyróżniały się. Mają piękny kolor, a gdyby nie paseczki przy kostce, byłyby nudne. Bardzo nudne. Obcas w sam raz, uwielbiam wysokie buty. Kolor pomidora malinowego mnie rozbraja, szukałam takich butów w sklepach i na bazarkach. Za drogie. ŚLICZNE!

    KoraaaxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej spodobały się koturny, które znajdują się pod numerem czwartym :))
    Wydaję mi się, że dopełniały by one wiele różnych stylizacji. Czasami jest tak, że czegoś w ubiorze brakuje, nie jest on nudny, jest elegancki, zazwyczaj czarno-biały. Według mnie taki akcent jak te botki, doskonale się do tego nadaje. Wszystkich, którzy by odwiedzili mój apartament na pewno by zachwyciły, mnie także :)) Ja często zakładam "na siebie" różne spódnice, do tego krótkie topy, żakiety, kurtki, i jeszcze nie znalazłam odpowiednich butów do moich stylizacji, ale myślę, że te by się nadawały do nich w 100 % :> Bardzo bym chciała je dostać :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  14. Na platfromy z Evil Panda poluję od dłuższego czasu i bardzi się ucieszyłam gdy je tu zobaczyłam.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra, NiebieskaPola może ci je sprzedać :)

      Usuń
  15. Mi najbardziej spodobały się buty pod nr. 2 gdyż są ładne i sprawdziłyby się w wielu moich stylizacjach. Lubię kolor czerwony i jego inne odcienie.Moje stylizacje powstają w różny sposób np. biorę sobie buty i próbuję połączyć je z ciuchami takimi jak sukienki t-shirty lub swetry z jeansami.Mam nadzieję, że będą dopełniały mój pokój z butami, w którym mam przeróżne kolorowe buciki.Będą następnymi do kolekcji :) Myślę że dostanę je od cb :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak większości osób tutaj, spodobała mi się kopertówka z numerkiem 3. Nie chcę pisać jej charakterystyki, czy rozpisywać się jakby to miał być co najmniej jakiś referat, ale kilka zdań muszę coś o niej napisać. Pierwsze co mi się w niej spodobało to kolor. Piękny, głęboki odcień czerwieni. Dzięki efektowi 'plastiku' kopertówka nie jest już zwykłą kolejną torebką, ale czymś oryginalnym, niepowtarzalnym. Krótko mówiąc; kopertówka mi się podoba i bardzo chciałabym mieć ją w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przypadły mi do gustu czarno-białe buty Evil Panda spod numeru 4.Dlaczego?Otóż dlatego,że od dawna chciałam mieć w kolekcji te buty.Zawsze sobie obiecywałam,że jak będę miała oszczędności to sobie kupię.Czas niestety mijał i mijał,a ja nadal ich nie miałam.W końcu zostały wycofane ze sprzedaży.Bardzo się zasmuciłam,ponieważ na samą myśl,że będę je mieć od razu miałam uśmiech na twarzy.Po pewnym czasie zaczęłam szukać na Starbazarze...Znalazłam!Ale jaka cena....50 stardolarów nie chciałam wydawać na buty "z przeszłości".To dla mnie za dużo.Jednakże gdy teraz przeczytałam ten post to od razu ciepło na sercu mi się zrobiło wspominając sobie "nastoletnią miłość".Dlaczego tak bardzo podobały mi się te buty?Zawsze podobały mi się koturny,to jest taka moja wielka słabość.Jeszcze do tego czarno-białe!Super można je wykorzystać w stylizacjach.Jak ja to mówię "koturny i perły są wieczna".Każda dziewczyna ślicznie wygląda w takich butach,a medoll jeszcze lepiej!Według mnie to jest totalny must-have.Każdy powinien posiadać conajmniej jedną taką parę!Bardzo bym chciała je otrzymać i liczę na to :)


    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi najbardziej spodobały się bury z numerem 2., ponieważ bardzo lubię różne odcienie koloru czerwonego. Podobają mi się także te cienkie paseczki, które biegną u góry. Mam sukienkę, do której na pewno pasowałyby owe buty. Dotychczas musiałam zakładać do niej czarne platformy ze sklepu FallenAngel. Już przejadły mi się te buty :( Myślę, że tak samo jak torebka z numerem 3, którą też chciałabym mieć w swojej szafie, pasowałyby do tej sukienki :)
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty z numerem 2 przypadły mi do gustu . Mają ładny odcień , nie jakiś tam krzykliwy róż , tylko ciemniejszy i stonowany wpadający w czerwień . Przydały by mi się w wielu stylizacjach z racji tego , że nie potrafię znaleźć sobie w starplazie żadnych porządnych butów . Są delikatne i dobrze wyglądają na nodze . W sam raz na lato i letnie stylizacje :D



    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie zainteresowało zupełnie coś innego a mianowicie bluzka z numerem 1 . Może i jest ona zaprojektowana w SdF ale jaka piękna ! Już wyobrażam sobie zestawienie jej z czymś czerwonym *.*

    Pozdrawiam , szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest projekt ;) Ta bluzka pochodzi z Evil Panda :)

      Usuń
  21. Ja nie wybieram nic, ale życzę powodzenia pozostałym ;)

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia, fajny pomysł na ta 'prezentownię'
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój wybór to numerek 3, czyli kopertówka. Jest świetnym dodatkiem zarówno do codziennych, jak i do eleganckich stylizacji. Na sam widok mam już milion pomysłów w głowie i nie mogę się doczekać : ) Kopertówka ta pasuje idealnie do mojego stylu, bowiem jest dziewczęca, ale z klasą. Na pewno nie wyrzuciłabym jej do schowka i wiem, że będzie częstym dodatkiem w moich stylizacjach. Jej burgundowy kolor absolutnie współgra z wieloma kolorami, a że u mnie w szafie przeważają pastele, będzie pasować prawie do wszystkiego!
    swetowa

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wybrałam koturny z numerkiem 4, które mają świetne kolory, są ładnie wykonane i na pewno przydadzą się w wielu stylizacjach. Gdy je zobaczyłam zaczęłam myśleć nad stylizacjami dla doll które mogła bym z nimi zrobić, strasznie podoba mi się wzór tych butów. Ich kolor będzie wspaniale pasował do wielu rzeczy, z którymi na pewno będzie wyglądać oryginalnie. Pasują kolorystycznie do niektórych moich ubrań, i są bardzo w moim stylu, mam nadzieje że uda mi się je zdobyć :)


    Podobają mi się też jednak bransoletki z pacyfkami, więc o nich też coś napisze. ;)
    Pacyfki idealnie psują do mojego stylu, będą uzupełniać się doskonale z innymi ubraniami z mojej szafy. Do wielu stylizacji używam różnych bransoletek i naszyjników więc na pewno będę często używać :)

    Średnio mi idzie z opisywaniem różnych rzeczy więc mogę się w wypowiedziach wyżej powtarzać itp.
    Mam nadzieje że uda mi się coś wygrać ;)



    RockLalka
    <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwona kopertówka. Niby zwykła i klasyczna, ale czy każdy ją ma? Lub chociaż inną torebkę w kolorze czerwonym? Otóż ja na przykład nie. Moja szafa w, której jest tak mało ładnych torebek prosi o więcej. Można ją użyć jako akcent, lub po prostu wpasować ją do stylki z tym kolorem. Idealna na czerwony dywan, jak i do sportowego ubrania.
    Oddasz rybkę w dobre ręce? Może ja?! Uroku dodają tej bluzce niesymetryczne rękawki. Wesołych T-shirt-ów nigdy za wiele.
    Buty,buty,buty.Tak wiele ich na stardoll. Ale te nie są zwyczajne. Całe w pepitkę. Nieźle się trzeba nagimnastykować, żeby zrobić coś z nimi. Jednak wyzwania trzeba przecież podejmować.
    Najbardziej zależy mi na kopertówce, później na bluzce i tak dalej.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  28. Biała,prosta sukienka ,która nie jest już w sprzedaży.Była w sklepie ,,BASICS''.Ludzie się starają bardzo o nią...W tym ja :D.Świetnie wykończony dekolt według mnie.W ogóle świetna sukieneczka.Zawsze chciałam ją mieć ale gdy ją, chciałam kupić nie było już jej w sprzedaży.Mój nick to Monika15flower

    OdpowiedzUsuń
  29. Biała bluzka z opadającym na jedno ramię ramiączkiem. Widnieje na niej duża czerwona ryba. Nadruk dopełnia całą kompozycję. Nadające temu artykułowi lekkiej nuty klasyki, są napisy umieszczone po prawej stronie. Całość prezentuje się doskonale.
    nick: fifi1406

    OdpowiedzUsuń