2014/06/30

Dior Couture Tribute

Z wielką przyjemnością informuję o tym, że Dior Couture Tribute pojawił się już w Starplazie. Kolekcja obejmuje trzy piętra i możemy znaleźć w niej zarówno ubrania, dodatki jak i meble. Ceny wahają się od 5, do 65 sd. Jeśli mam być szczera to są one według mnie dość przystępne, myślałam że będą dużo wyższe.
Ja zakochałam się w meblach i torebkach, kilka ubrań też mi się spodobało. Na pewno zrobię spore zakupy, ale najpierw muszę dokupić jeszcze kilka rzeczy z poprzednich Tributów, zanim zostaną wycofane.
A jak Wam się podoba kolekcja? Planujecie zakupy?




12 komentarzy:

  1. Najlepsze tribute z tych 4 obecnych <3 Kupiłąm właśnie dwie białe spódniczki,a tyle rzeczy jeszcze mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno coś kupię


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam też dodać, że z ubraniami jest błąd. Ledwie co kupiłam a one są w bazaarku, Zdjęcie na dowód>> http://i58.tinypic.com/25uo5cj.png

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stardoll bez błędów nie byłby taki sam ;) Pewnie zaraz to "naprawią".

      Usuń
  4. Jedna z lepszych dostaw :D

    Lethrblaka

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic mi się jakoś nie podoba ://

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana kolekcja! Na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuszki ale większość to sukienki koktajlowe, które nie przydadzą się w podstawowych stylizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już kupiłam czarne spodnie tak na początek,ale planuje dużo większe zakupy w tym tribute.Cała kolekcja mnie na kolana nie powala,ale jest parę ciekawych,wartych kupna rzeczy.Ogólnie ubrania nie koniecznie wpadają w mój gust,ale jest ok ;)

    a38013

    OdpowiedzUsuń
  10. Bida u mnie wiec raczej nie zakupie ;/
    Ladystrumyk.

    OdpowiedzUsuń