2014/06/22

Stylizacja na dziś

Witajcie.
Siedzę od rana i walczę z kroniką klasową. Tak, jeszcze jej nie zrobiłam. Dzisiaj siedzę i muszę zrobić pierwszą stronę. przerysowałam napis, znalazłam obrazek, który będzie cholernie trudny do narysowania... i zaraz będę działać. Szybko, lecz dokładnie, bo już jutro trzeba ją oddać do sprawdzenia (konkurs na kronikę, termin i tak przedłużony). 
Stylizacja... Buty podobały mi się od dłuższego czasu, szukałam ich. Wczoraj o dziwo znalazłam je za 14 sd w Bazaarku, cieszę się z tego powodu ogromnie! Połączyłam je z czernią i słodkim odcieniem różu (ja i róż, cóż za wybuchowe połączenie). Miało wyjść z pazurem, jednak dziewczęco. Jak Wam się podoba? Nie widziałam jeszcze podobnej stylizacji :)
+Myślę nad lekką zmianą graficzną wpisu... Jeśli coś wymyślę, to będę musiała najpierw porozmawiać o tym z Kają... Ale to niepewne, jeśli już to dopiero w wakacje, gdy będę miała więcej czasu. 


Rzeczy użyte w stylizacji:
Kapelusz- Killah
Kolia- Saint Laurent Paris Tribute
Łańcuch- PPQ
Top- Original Future
Top 2- Fallen Angel
Pasek- Nelly.com
Spódnica- Voile
Buty- Bnojour Bizou, HB

16 komentarzy:

  1. Buty rzeczywiście są śliczne, 14 sd jak na nie to nie dużo :)) Podoba mi się jak wygląda ten tatuaż w połączeniu z tą spódnicą :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  2. jest fajna, z charakterkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale według mnie buty dziwnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty fajnie tutaj pasują, dodają takiego charakteru ;)

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! :) Genialne połączenie kolorystyczne. Dodatki fajnie wyglądają z całością, buty są świetne.

    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  6. No no :) Bardzo ładna stylizacja :)

    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo elegancka . Mam wrażenie , że ten tatuaż psuje stylizacje . Być może umieszczeni tatuażu nie było celowe ;) . Zaś buty byłyby bardzo dobre do stylki gdyby nie kolce , ale to nie Twoja wina ;) . Bardzo ładna stylka :*
    dominika-10

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, fajnie, że dodałaś tatuaż, który prezentuje się świetnie! Buty mi także się podobają, a 14sd to naprawdę atrakcyjna cena ;)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Buty są przepiękne i zazdroszczę ci tych cudeniek, kupionych za taką cenę! Co do stylizacji- wszystko jej do siebie idealnie dobrane i gratuluję świetnego efektu. Najbardziej jara mnie tatuaż, który świetnie pasuje do zamierzenia stylizacji, bowiem jest zarówno drapieżny jak i na w sobie coś uroczego, dziewczęcego, a takie połączenie przyciągają (przynajmniej mnie c: ].

    Pozdrawiam, dfvgtgfg

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, widać w twoich stylizacjach postęp :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie bardzo podoba , zazdroszczę ci butów i pluję sobie w brodę że ich nie kupiłam . Gratuluję , naprawdę świetnie .


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :) nie podobała mi sie ta spódnica, ale ty ją wykorzystałaś naprawdę fajnie. Zazyczaj wszyscy ją łaczą z bluzką w tym samym kolorze, "od kompletu". Mi nie za bardzo podoba się to połączenie. Twoje jest dużo lepsze.


    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jednej strony elegancka z drugiej - tajemnicza i z charakterem. Świetna.

    OdpowiedzUsuń