2014/06/24

Złoty skorpion

Witajcie. Przepraszam Was najmocniej, że wczoraj nie ukazał się ten post. Wystąpiły pewne problemy techniczne, dlatego post publikuję dzisiaj. Ale... do rzeczy ;)

 Dzisiejszy wizaż jest mniej skomplikowany od tych poprzednich, ale myślę, że również się Wam spodoba.

Jak go wykonać?
Zaczynam oczywiście od fryzury.
Następnie farbuję włosy na bardzo jasny blond.

Makijaż zaczynam od złotej "bazy" na powiekach górnych i dolnych.
Brązową kredką podkreślam dolną linię rzęs, 
a przy zewnętrznych kącikach, dodatkowo używam kredki w czarnym kolorze. 
Kolejny krok to eyeliner.
Od wewnętrznego kącika oka po górnej powiece rysuję brązową kreskę.
Następnie bordowym kolorem robię pociągnięcia wychodzące poza linię rzęs.
Dodaję spojrzeniu głębi przyciemniając nieco górną powiekę bladym brązem.
A przy zewnętrznym kąciku kilka razy punktowo nakładam ciemny brąz.
Na koniec usta. Całość maluję brązową pomadką,
po czym środek maluję raz kolorem bladobrzoskwiniowym. 
Miejsca gdzie stykają się oba kolory maskuję bardzo jasnym błyszczykiem.
Dodatek w postaci grubej, złotej "obroży" - i wizaż gotowy!

Jak Wam się podoba?

13 komentarzy:

  1. Świwtnie to zrobiłas :) podoba mi się kolorystyka. Nie za bardzo lubię te usta, ale tutaj swietnie.pasuja :) chętnie bym wykonała ten makijaż u siebie, ale mysle, ze kiepsko by mi wyszło.

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich umiejętności, makijaż jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny makijaz! Mysle, ze powinnas zrobic notke o tym :https://www.youtube.com/watch?v=VTsyyx_FyPU

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prawdziwy talent :) Ja bym na pewno nie zrobiła czegoś tak cudownego :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...
    Jaki piękny. Zazdroszcze talentu
    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze idealnie ;)
    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Ja bym nie umiała tego zrobić ! Makijaż jest cudowny.

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest śliczny , oby tak dalej .


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, pięknie się prezentuje, fajnie, że dobrałaś ''obrożę'' to doskonale pasuje.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, tylko naszyjnik mi przeszkadza.
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały makijaż! :) Świetne połączenie kolorystyczne, bardzo staranny make - up. Spodobały mi się również usta. Nie mam zastrzeżeń.

    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz bardziej zaskakują mnie twoje pomysły :) są świetne! Po raz kolejny się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń