2014/06/30

Ramadanowa atrakcja

Większość z Was pamięta na pewno kampanię wielkanocną, która polegała na poszukiwaniu ukrytych pisanek. Tym razem Admini przygotowali dla nas podobną atrakcję z okazji Ramadanu. Polega ona na tym, że musimy odnaleźć klucze do czterech szkatułek, pierwszy znaleźć możemy już dziś, drugi 9 lipca, kolejny 16 lipca, a ostatni który otworzy szkatułkę tylko osób z wykupionym SS. Każda z nich kryje w sobie jakiś upominek. Klucz do pierwszej szkatułki znajdziecie na stronie głównej w zakładce: Summer Heat.
Weźmiecie udział w zabawie?

A to pierwszy skarb:


19 komentarzy:

  1. Owszem, wezme udział:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też wezme udział :)

    Lethrblaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że wezmę, czekam na kolejne :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu, biorę się za to ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moge znaleźć tego klucza. Kto pomoże?? ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wejdziesz na SUMMER HEAT to po lewej wisi na sznureczku :D na pierwszy rzut oka trudno zauważyć :D

      Usuń
    2. ale czasami trzeba pomniejszyć widok :)

      Usuń
  6. Wezmę udział na pewno bo uwielbiam tego typu zabawy.Jestem bardzo ciekawa co będzie w następnym szkatułkach ;)

    a38013

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja jak zwykle niczego nie mam ;( Pisanek też nie miałam i tego klucza też nie mam chociaż, że weszłam tam gdzie trzeba :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :( Ja też nie mam, bo mi zasłania zakładka FeedFriends(chyba dobrze napisałam) :(

      Usuń
    2. pomniejszcie widok (alt -) mi tez tak było ale znalazłam jak zmniejszyłam , powodzenia ;)

      Usuń
  8. Na pewno wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie jest drugi klucz? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahhah XD DOBRE
      SKAD MAMY WIEDZIEĆ JEŚLI BĘDZIE MOŻNA GO SZUKAĆ DOPIERO 9 LIPCA

      Usuń
  10. A CZY TE KLUCZE JAK NIE WEZME ICH W TE DATY TO NIE BĘDĘ MOGŁA ICH ZEBRAĆ ?
    BO OD 8 DO 18 BĘDĘ NA KOLONIACH I NIE BĘDĘ MIAŁA DOSTĘPU DO NETA :( PLIS O ODP ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam na głównej zakładki Summer Heat :<
    Życie nie ma sensu xD

    OdpowiedzUsuń