2014/06/26

Stylizacja na dziś

Witajcie.
Tak, tak, tak! Ten ostatni czwartkowy wieczór szkoły. Jutro zakończenie roku, z dumą wyjdę na środek by odebrać swoją nagrodę za wyniki w nauce. Rozpiera mnie duma, jak nigdy. 
Hmm, moje wpisy mogą stać się nieregularne, mój ośmioletni komputer zaczyna się coraz bardziej buntować i ledwo co działa... Stylizację robiłam od wtorku, dopiero dzisiaj udało mi się ją dodać... Zajęło mi to ponad godzinę, nie ma co. 
Biel. Niby ten kolor jest niewinny, a jednak odważny. W rzeczywistości nie miałabym odwagi, by tak się ubrać. Małe dodatki złota, ot co. 
<Komputer prawie nie działa, wybaczcie mi tak nudne notki>

Rzeczy użyte w stylizacji:
Łańcuch- PPQ
Płaszcz- Film Theory
Bluzka- Voile
Bluzka 2- Voile
Pasek- Asper Ski
Spódnica- Basics
Buty- Nelly.com

8 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja :) ja już miałam dzisiaj zakończenie, trochę przykre, bo ostatnie pożegnanie i rozstanie. Dużo łez i te sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi się podoba ta bluza z Voile! Cudowna jak stylizacja ♥ Złoto = strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja, ale tego złota mogłoby być odrobinę więcej :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! :)

    ja ostatnio swoją lalke ubieram głównie na biało xd taki chwilowy osobisty trend

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, biały to jeden z moich ulubionych kolorów, taki delikatny i po protu cudny <3

    Caroilne

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja. Gratuluję wyników w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się płaszcz


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń