2014/06/19

Stylizacja na dziś

Witajcie!
Wróciłam. Cholernie zmęczona, lecz jeszcze bardziej zadowolona. W drodze do Włoch zatrzymaliśmy się w Wiedniu. We Włoszech zwiedziliśmy Małą Wenecję, Padwę, Wenecję, Weronę a także prawie cały dzień spędziliśmy w parku rozrywki- Gardaland. Dodatkowo jeden cały dzień spędziliśmy na plaży. Mimo faktu, iż nie było żadnych :moich" osób, spędziłam świetnie czas, polepszyły się moje relacje z dwoma kolegami z klasy (zwłaszcza jednym), poznałam paru miłych i szalonych ludzi, uczyłam się pływać (jednak z marnym skutkiem). Męcząca była jazda autobusem, a nogi po spacerowaniu odpadały. Szkoda, że trzeba było już wracać. Mam nadzieję, że w następnym roku też uda mi się pojechać na taką wycieczkę :)
Co do "wiadomości" z mojego życia... Chciałabym się Wam pochwalić, że udało mi się skończyć 1 liceum ze średnią 5,06. Jestem z siebie cholernie dumna.
Stylizacja. Tak, to główne zamierzenie tego wpisu. Zdecydowałam się na neony, ponieważ można w nich wyczuć to nadchodzące lato, którego nie mogę się doczekać. Doładowałam dzisiaj SS, a co za tym idzie SD, więc zakupiłam parę nowych rzeczy, które uważam za najlepsze z nowych dostaw. 
Co o tym sądzicie? 

Rzeczy użyte w stylizacji:
Okulary- Riviera
Kolia- Saint Laurent Paris Tribute
Torebka- Windows on the Worl
Bluzka- Original Future
Spódnica- Velvet Orchid
Buty- Saint Laurent Paris Tribute

13 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie, tylko kopertówka mi przeszkadza ;)
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta ale ladna ;)
    Skad pochodzi spodnica? Nie jest podpisana

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, też byłam w Weronie ^^
    Stylizacja jest naprawdę OK, podoba mi się całość :))
    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja i gratuluję średniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dobrego wyniku :) stylizacja prosta, ale ładna :)

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje średniej! Bardzo fajna stylizacja :)
    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początek, gratulacje bardzo dobrej średniej.
    Co do stylizacji, ładna, ale kopertówka mi nie do końca pasuje.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka mi nie pasuje , ale stylizacja ładna , zbieram na te buty :) Gratuluję średniej , ja chyba będę miała 5,17 :D


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, ale zmieniłabym torebkę. Świetne połączenie kolorystyczne, więc poza torebką - nic dodać nic ująć. Bardzo mi się spodobała, kocham ten naszyjnik! :D

    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę śliczna stylizacja, nie mam nic do zarzucenia c:
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń