2014/06/24

Kolorowo krok po kroku #5

Na krótkim wstępie chciałam się pochwalić, że mam tydzień wycieczek i luzu. W poniedziałek byłam w szkole, ale oglądaliśmy film, dzisiaj jadę do teatru i parku (rolki, wygłupy, piknik i te sprawy), jutro jadę do parku linowego, w czwartek grill a piątek szkoła na luzie. Mam nadzieję że będę wypoczęta :)
------------------------------------
Makijaż to somky eyes z kolorem brązowym, przynajmniej taki był zamysł.
Chciałam żeby makijaż sprawiał wrażenie smoky eyes, ale rozświetlonego lekko na powiece ruchomej.
No to do roboty.

KROK 1

Zaczynam od brązu, nakładam go na środek powieki i ciągnę aż po końce oka.

KROK 2

Cieniem w kolorze złotym maluję wewnętrzne kąciki.

KROK 3

Czarnym kolorem zaznaczam końcówki brązowego.

KROK 4

Poprawiam wszystko warstwowo, czyli robię to samo 2 ram od kroku 1 do kroku 3.

KROK 5

Robię ładne kreski eye-linerem, oraz tuszuję rzęsy tak, aby od wewnątrz były pomalowane jak najmniej.

KROK 6

Policzki pudruję perłowym (jedno maźnięcie) a następnie brudnym różem (jedno maźnięcie)

||EFEKT KOŃCOWY||


||WYKORZYSTANE KOSMETYKI||



Podoba się ?
Co o nim sądzicie ?
Piszcie w komentarzach oraz podawajcie propozycje na kolejne makijaże.

shariSweet

10 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. Wykorzystam ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzoo ładny :) chętnie bym "zgapiła", ale nie mam niektórych kosmetyków :( zresztą wszystkie Twoje makijaże są świetnie

    Soxo_

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, zakochałam się :)) Jest cudowny :) Może jakiś poradnik, coś w stylu "Jak dobierać kolory cieni, które nie pasują, jakie są modne, jak się nie malować?" :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny *_*
    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda .

    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, świetnie się prezentuje. Czekam na kolejny ;)
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, prosty ale bardzo ładny. Starannie pomalowane oczy, co bardzo lubię. Policzki ładnie wyglądają, są delikatne i ładne. Nic dodać, nic ująć.

    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i staranny makijaż. Z bliska jak i z daleka prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń