2014/06/23

Must have

Koszula w kratkę 
Tego lata modne są koszule w kratkę noszone w przeróżny sposób. Oprócz tradycyjnego zastosowania - jako górna część garderoby - mogą być również wykorzystywane jako dodatek: przewiązana w pasie albo narzucona na ramiona. Ważne, żeby umiejętnie ją zgrać z resztą stylizacji. Z powodzeniem można ją wykorzystać jako jeden z elementów sportowego looku.
Szkockie koszule nie stracą również na wartości w przyszłym sezonie (jesień 2014). Jednak wtedy będzie wykorzystywana jeszcze inaczej - jako peleryna lub sukienka. 
Moja stylizacja łączy w sobie różne charaktery - troszkę rocka i sportu z nutką elegancji. Nie mogłam się zdecydować, którą wybrać koszulę, ze względu na ograniczone środki. Wybrałam tę najtańszą. Myślałam, że ciężko będzie mi coś z nią stworzyć, ale udało się. Mam nadzieję, że zgadzacie się ze mną. 


Okulary – Killah |naszyjnik – YSL | koszula – Bonjour Bizou | kurtka - Rio | spódnica – Velvet Orchid |torebka – Chanel | buty – Hot Buys
 









Printy
Malownicze motywy dżungli przeniesione z obrazów Rousseu, przekrój kwiatów wyjęty ze szkolnego elementarza albo graficzna roślinność przerobiona w Photoshopie. Motyw florystyczny, to jeden z najsilniejszych mikrotrendów na sezon wiosna-lato 2014. Egzotyczne rośliny pokrywają całe sylwetki, "wiją" się zarówno na legginsach, sukienkach i spódnicach maxi. Projektanci udali się również do muzeum sztuki nowoczesnej. Modelki wyglądają jakby wpadły w wiadro z farbą. Ważna jest mnogość kolorów, ale również ich umiejętne połączenie. 
Jeśli ktoś nie może się zdecydować jaki włożyć wzór niech nie marnuje czasu i połączy ze sobą różne wzory. W tym sezonie wszystkie chwyty dozwolone !

Sukienka – Callies Pick's | naszyjnik - Hot Buys | spódnica - Basics | torebka – Decades | buty – Subcouture










Krótkie bluzki

Jeśli lubisz pokazywać brzuch, ten sezon jest dla Ciebie. Modne są krótkie bluzki uwydatniające wdzięki. Niesmakiem jednak będzie, gdy pępek zostanie odsłonięty - wszystko ma swój umiar.
Krótkie bluzki najlepiej łączyć z ołówkową spódnicą lub spodniami z wysokim stanem. Wtedy zachowamy potrzebne granice, a look nie będzie wyglądał kiczowato. 
Ja połączyłam krótką bluzkę z prostą spódnicą z podwyższonym stanem. Look jest elegancki, ale ma odrobinę rockowego charakteru. Wydaję mi się, że to połączenie jest dobrym rozwiązaniem. Zgadzacie się ze mną ?




Okulary - Killah | bluzka - Rio | naszynik - YSL | kurtka Evil Ppanda | torenka - Chanel | spódnica -  Basics | buty - Callies Pick's















10 komentarzy:

  1. Całkowicie sie zgadzam xD
    Bardzo ciekawy aartykuł :P
    CandyGirlXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się stylizacje 1 i 3 najbardziej, są śliczne, i te okulary z pierwszej stylizacji, mmm ^^
    Ogólnie ślicznie. Hmm... Koszula w krate jako sukienka? Czemu nie :))

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię koszule w kratkę. Sama dość często ją noszę na stardoll jak i w realu. Stylizacja jest świetna! :) Wzory, krótkie bluzeczki również bardzo lubię. Obie stylizacje są fajne, choć najbardziej przypadła mi do gustu ta z krótką bluzką. Świetne Must have, zgadzam się z tobą w 100 procentach.

    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ladnie sie prezentuje ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krótki bluzki są świetne ;D
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł bardzo fajny, miło mi się go czytało. Stylizacje są fajne, ale co do drugiej mam wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się 1 i 3 stylizacja , a druga nie za bardzo .


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczyła mnie druga stylizacja. Jest inna i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń