2014/06/13

Sephora

Sephora zagościła już w Starplazie. Sklep obejmuje dwa piętra, a ceny wahają ją od 4, do 15 sd. Ku mojemu zaskoczeniu jedna szminka dostępna jest w cenie 15 sm, a brązowa kredka kosztuje 6sm, co jest  bardzo miłym gestem. Kupiłam je od razu, bez sprawdzania jak wyglądają na doll i myślę, że większość tak zrobi. Kosmetyki są moim zdaniem bardzo ładne, a ceny nie są zbyt wygórowane.
Planujecie zakupy? Podoba się Wam kolekcja?

EDIT: Niektórzy z Was piszą, że za szminkę za sm pobierane są sd. Szczerze mówiąc nie wiem jak to z nią jest, mnie pobrało tylko sm, a przynajmniej na razie.
EDIT 2: Sephora będzie dostępna w Starplazie przez miesiąc.



19 komentarzy:

  1. U mnie jest tylko jedno piętro ;c
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też :/
      Jakiś błąd, bo jak otwieram drugie-robi się pierwsze :(

      Usuń
  2. Dałam się wrobić. Wypatrzyłam również tą szminkę za 15 sm, kupiłam i pobrało mi sd...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się udało kupić tą szminkę i kredkę za sm :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydałam jakieś 80 sd, myślałam że będzie gorzej :') szminka zabrała mi 15 sd a nie 15sm, eh ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka zabiera 15 sd ale kupujcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa bardzo mi się podoba. Świetne kosmetyki! :) Niestety szminka zabrała mi 15 sd, a kolor.. jest ładny, ale są lepsze. Nad tym troszeczkę ubolewam, ale trudno. Mam podobną szminkę ze Akademii Stardoll, więc dlatego. Kredki już nie kupiłam. Ceny nie są zbyt wygórowane.
    Pozdrawiam
    ~natala2476

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jeden cień, który kosztuje 999sd. Eh szkoda, bo ma ładny kolor :(

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam nie pobrała , choć teraz zamiast napisów " 15 sm " oraz "6 sm" jest sd ;ccc Choć dobrze że mogłam je kupić za sm ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki naprawdę świetne, lecz te które pisze,że są za sm pobierają sd :/
    Camelot_Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi szminka 15 sm :) Jak się cieszę xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety weszłam trzy godziny po dostawie, tak że nie miałam okazji się przekonać, czy za wydane sm zeżarłoby mi sd, ale myślę, że Admini mogli zrobić to celowo...
    Kolekcja jest świetna, bez wahania kupiłam aż 29 kosmetyków. Odcienie są śliczne, do tego opakowania ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostawa bardzo mi się podoba. Świetne kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie że przywrócili ten sklep aczkolwiek kiedyś było taniej...
    Artykuły są fajne ale mogliby zostawić parę rzeczy za sm , byłoby miło
    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy ktoś to już zauważył, ale na pierwszym piętrze jeden z błyszczyków (może szminek, nie znam się xD) nazywa się "Maniac LipstCIK 13", a powinno być "Maniac LipstICK 13" :D
    superkaja55

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda ,że tylko miesiąc ,ale cóż trzeba korzystać! :3 Kosmetyki są świetne. Kolory bardzo ładne ciekawe ,można stworzyć wiele kombinacji. Szkoda ,że wszystkie kosmetyki są takie drogie.
    RingaXD

    OdpowiedzUsuń