2012/09/10

Darmówki

I. Klub Monster High przekroczył liczbę 80 000 członków, więc każdy do niego zapisany otrzymał spodnie i pasek. Jeśli nie zdążyłeś/aś się do niego zapisać TUTAJ znajdziesz instrukcję.
za info dziękuję: kislowa

II. Jeśli chcesz otrzymać darmową kurtkę i sukienkę musisz:
1. Wejść na: webypass.info
 2. W okienko wpisać: stardoll.com
 3. Zalogować się.
 4. W okienko wkleić: http://www.stardoll.com/en/campaigns/doyouknow/index.php?chat=3&posted=1
5. Gotowe!
Sukienka była już darmówką, ale dostaję się ją przy okazji otrzymania kurtki, która nie jest nawet taka zła. Ładny, pastelowy kolor i ciekawy fason sprawiają, że warto ją zrobić.

Podobają Wam się te darmówki? Robicie?

25 komentarzy:

  1. Nie robie, jestem w klubie a nie dostałam ani jednej darmówki. Trochę dziwne ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robie, jestem w klubie a nie dostałam ani jednej darmówki. Trochę dziwne ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w klubie, darmówki dostałam już parę dni temu. Co do sukienki- mam, a kurtkę zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to samo co koleżanka powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciuchy z klubu mam tak samo jak sukienkę a kurteczkę na pewno zrobię

    OdpowiedzUsuń
  6. a kurteczka bardzo fajna, podoba mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba zrobię tą kurtkę i sukienkę. Reszta mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! zauważyliście, że rzeczy z suite shopu, po zmniejszeniu i "założeniu" na dollkę robią się duże??

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Ja już mam te darmówki. Mam pytanko czy dołączycie do mojego klubu KodyyxD. Mój nick na stardoll to Pheobe1Tonkin. Z góry dziękuję i przepraszam za spam. PS. Co 5 osoba otrzymuje prezent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Darmówki z Monster dostałam i zrobiłam kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. heh, mam juz wszystkie te darmowki, warto dla spodni i zekiecika :D

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  12. Te darmówki są brzydkie, wiec nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te darmówki są brzydkie, wiec nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam darmówek . Tak i tak nie zachwycają .

    OdpowiedzUsuń
  15. Darmówki przeciętne, bywały lepsze . Chyba nie zrobię .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  16. Darmówki z MH dostałam. Zrobię tą kurtkę i sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kurtka jest świetna!

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta kurtka jest świetna!

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń