2012/09/25

Decades na tapecie

Dzisiaj w sklepie Decades została ogłoszona promocja -50% i myślę, że jest to naprawdę dobra okazja by zaopatrzyć swoje szafy w kilka nowych ciuchów, na które do tej pory było nam szkoda stardollarów. Na pewno godnymi polecenia są m. in.: beżowy sweterek, biała kurteczka czy spódnica z baskinką. Część ubrań jest naprawdę ładna, ale ta druga część to dno i wodorosty, ubrania, których nie założyłabym chyba nigdy. Dlatego patrzcie nie tylko na cenę, ale też na rodzaj, krój czy kolor danego elementu. Przygotowałam dla Was kilka przykładowych stylizacji:



W pierwszej z nich użyłam wspomnianą wyżej pomarańczowo-brązową spódnicę w zielone groszki. Ma świetny kształt, długość, tylko trzeba trochę posiedzieć, zanim dobierze się coś do tej kolorystyki. Marzy mi się dokładnie taka, tylko cała czarna, matowa - to byłoby coś pięknego. Ale wracając do stylizacji, to postanowiłam, że całość zachowam w bieli i beżach, więc tak też się stało. Drugi outfit to turkusowo-srebrne połączenie, w którym wykorzystałam niebieski top z Decades. Kiedy dobrałam do niego tę kurtkę byłam bardzo zadowolona, gdyż wygląda to jak komplet. Do tego dobrałam pasujące dodatki, niezaburzające całości. Trzeci zestaw jest chyba moim ulubionym tu - stonowany, typowo streetowy. W końcu pokusiłam się i dodałam tę świetną torbę od Chanel. Te ciemne spodnie wyglądają, jakby były stworzone do tego swetra.

Mam nadzieję, że coś tam się spodobało.
Życzę miłej nocy :)

EDIT:
Zapomniałabym, 10sd z mini konkursu wygrywają : YourRockMusic12 i 15beatka153. Wystawcie coś i zgłoście się u mnie w KG.

49 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje, mi także najbardziej podoba się 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe stylizacje, zachęciły mnie do zakupków ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są super :)
    Podobają mi się wszystkie, ale zdecydowanie najlepsza jest 3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest taka sobie, ale ładnie wykorzystałaś tą spódnicę z baskinką.
    Druga stylizacja jest ładna, ale cygaretki mogły zastąpić te spodnie, a szpilki tych platform.
    A ostatnia stylizacja jest świetna, ciekawie połączyłaś ten sweter z innymi ciuchami i pięknie dobrałaś dodatki.
    Podoba mi się 3 stylizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam żakiet, mogłam trochę poczekać na tę promocję.
    teraz będę pluć se w brodę :(

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  6. zg sie z wszystkimi nade mną ^^ Stylizacje super sklep - to samo . Decades to jeden z najlepszych sklepów (wg mnie) na Sd :) na pewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej :D

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką spódnicy z 1 stylizacji - na pewno kupię . Najlepsza stylizacja zdecydowanie trzecia ! ;)


    Mikaboska

    OdpowiedzUsuń
  9. A podoba mi się stylizacja nr.3 no i cała reszta też jest fajna

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga :

    http://asiandreamsx.blogspot.com/

    Jest o tematyce pamiętnikowej, ale nie tylko. Znajdziecie tutaj różne pomysły na DIY, słodkie tapety, obrazki. Czasami będziecie mogły nawet zobaczyć na nim przepis.

    Wkrótce powinien też pojawić się kurs japońskiego !

    Jeszcze raz serdecznie zapraszam !!

    http://asiandreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tylko 3 rzeczy, ale chyba skusze się na spódnice i beżową bluzkę i trzeciej stylizacji.
    Wszystkie stylizacje są ładne, fajne kolory, zachęcają mnie do kupna :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje :)
    Najbardziej podoba mi się 3, ale wszystkie są rewelacyjne. W 2 stylizacji świetnie wykorzystałaś żakiet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje. Może zamieścić ich więcej. Weratanczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny jest ten środkowy zestaw, najbardziej odpowiadające mi kolory :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie mi się podobają! ;-)
    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie są świetne, najbardziej podoba mi się 2 :) skorzystałam z promocji kupując 10 rzeczy :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  18. stylizacje są ciekawę, na pewno dziś zajżę do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  19. nie potrzebowałam stylizacji, potrafię sama sobie dobrać wszystko i faktycznei mam kilka zamysłw ale niestety brak funduszy

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne stylizacje, zachęciły mnie do zakupu kilku rzeczy :)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne stylizacje,pozwól że zainspiruje się nimi do stworzenia wyglądu mojej doll

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne stylizacje. Najbardziej podoba mi się druga.

    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  23. dobre stylizacje, nie powiem :D
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne stylizacje ;) Mam już większość tych rzeczy i nie za bardzo mam co kupować w Decades , ale może coś się jeszcze znajdzie ;3

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie jeszcze godny polecenia jest żółty płaszczyk .

    Co do stylizacji to wszystkie 3 są utrzymane bardzo dobrym stylu.
    Co do pierwszej podoba mi się gra kolorów , które ze sobą współgrają i są miłe w odbiorze.
    W drugiej podoba mi się Połączenie tych "odblasków" z każdego ubioru i delikatne połączenie tego niebieskiego koloru z szarym.Przez co najbardziej mi się podoba ta stylizacji.
    Co do trzeciej to taka najzwyczajniejsza i nie mam o niej zdania.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne stylizacje ,naprawdę ci się udały ,na pewno za opatrzę moją szafę rzeczami z Decades'a .Szczególnie udała ci się 2 , lubię połączenie błękitów.
    Pozdrawiam hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajnie, ze zostala ogloszona przecena wlasnie w tym sklepie! Czesto cos kupuje w tym sklepie, wiec uczieszyla mnie nowosc o promocji i do tego jeszce -50% :) Zgadzam sie rowniez ze to okazja, i do tego wielka... Ja spodniczke juz dawno zakupilam, strasznie mi sie podobala! Wiec postanowilam, nie myslec a odrazu kupowac) No tak, sa pewne minusy w tym sklepie, ma naprawde pare brzydkich ubran, na ktorych poprostu nawet patrzec nie mozna! Ja kupilam w tym sklepie z przeceny, kolniezyyyki! Torebki, oraz czarna marynarke! ( jest niesamowita) A mi sie zdaje ze kolniezyki to sie zawsze przydadza :) Co do stylizacji! nr 1: podoba mi sie ze zabralas elementy z roznych stylow i polaczylas wlasnie z ta ciekawa spodniczka. Wedlog mnie to moglo byc rezykowne! Ja bym moze zdjela naszyjnik, nie pasuje tu ( wedlog mnie, ale to twoja wizja). stylizacja nr: 2: wedlog mnie chyba najlepsze z tech trzech, lubie ten sweterek i pieknie sie konponuje z roznymi rzeczami! Ale ja swoja uwage odrazu w tej stylizacji zwracam na buty! Poprostu do mnie krzycza! Patrz na mnie, a nie na stylizacje, wiec dla mnie to nie wpozadku, za bardzo sa.. no nie wiem, nawet jak to powiedziec :) Ale calkiem to stylizacja jest przyjemna, milutka :D piekne kolory) Stylizacja nr 3: ooo... pomylilam sie... ta jest najlepsza ze wszystkich, to poprostu strzal w dziesiatke! Uwielbiam ta koszule dobrze sa dopasowane te spodnie, i buty) Ten sweterek gra wazna role w tym ubiorze) Poprostu pieknie niemam wiecej nic do powiedzenia :) Bardzo mi sie podoba ten post) Rowniez zycze milej nocy :*

    sisi_penny
    obs; jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna jest 3 stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. stylizacja pierwsza jest cudowna.jedyny minus to ten naszyjnik nie za bardzo tu pasuje moim zdaniem.niestety ja bym nie umiała zrobić stylizacji z tą spódnicą wiec raczej jej nie kupie.stylizacja druga jest ładna lecz kompletnie nie w moim stylu wiec nic na jej temat nie mówie.trzecia stylizacja jest najlepsza ! ta piękna torebka ten sweterek.wszystko idealnie dobrane.Jest to jedna z najlepszych stylizacji jakie widziałam !



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne stylizacje- szczególnie 3-cia.
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  31. nie mam przekonania do tego białego swetra, ale w twojej stylizacji wygląda to ciekawie i w sumie najbardziej podoba mi się właśnie ta trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  32. śłiczne podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Robisz przepiękne stylizacje ♥

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje stylizacje są przepiękne ! Najbardziej podoba mi się ta po środku . Piękne dobranie barw . Najbardziej w nim podoba mi się to, że ciuchy pasują do siebie . Są w prawie podobnym odcieniu niebieskiego, natomiast spodnie idealnie pasują do żakietu. Torebka podoba mi się najbardziej . Nie wiem czy znajdę ją w Decades bo jej nie widziałam, lecz jeszcze poszukam . 1, 3 stylizacja tak jak i 2 zachwyciła mnie kolorystyką ubrań . Świetnie pasują do siebie i + dla Ciebie . ;)
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne stylizacje.
    W 1 użyłaś jednej z moich ulubionej koszul,dzięki niej stylizacja wygląda zwiewnie i delikatnie.Podobają mi się buty i spódnica.Wystylizowanie się z taką spódnicą to nie lada wyczyn.
    W 2 stylizacji spodobało mi się to,że używając tylko dwóch kolorów powstało znakomite połączenie,nie zlewające się ze sobą.I masz rację z tym że kurtka i bluzka wyglądają jak komplet.
    W 3 natomiast wygląda streetowo,co bardzo lubię w stylizacjach.Podoba mi się sweter i spodnie.Dodatki też.Oby więcej takich udanych stylizacji :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  36. Z tych rzeczy Decades mam niebieski top (na razie). Zamierzam teraz kupić spódnicę i sweterek także. Co do stylizacji to są śliczne a najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia stylizacja.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  37. Mi się podoba tylko ostatnia stylizacja

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Stylizacje fajne ale nie mój styl. Nie kupie nic ze sklepu...

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się najbardziej podoba druga stylizacja :) Ta niebieska kurteczka jest świetna. Ogólnie wszystko świetnie dopasowane :)
    Nie wpadałabym na takie wykorzystanie tej bluzki :)
    Wahałam się nad zakupem tej spódniczki z pierwszej stylizacji, ale po tym poście zakupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. B.ładne stylizajcje w moimguście. A ja zaraz do sklepu zajżę...

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie przepadałam ze Decades, ale teraz to się zmieniło. W tym sklepie jest wiele świetnych ubrań, ale zdarzają się również takie, których nie wzięłabym nawet za darmo. Bardzo się cieszę, że jest ta promocja ( -50%), dzięki niej mogę kupić kilka rzeczy, które przedtem były za drogie.
    To kupiłam :
    1. czarny kołnierzyk
    2. łososiowa, asymetryczna spódnica
    3. zielona spódnica w czarne kwiaty
    4. zielona bluzka w czarne kwiaty ( do kompletu )
    5. biała bluzka ze złotymi frędzlami

    Jestem bardzo zadowolona z zakupów, już myślę nad nową stylizacją. : )

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  42. O.o super! Te ciuchy... te outfity... Aż zakochałam się w torebce w drugim stroju <33
    Chociaż reszta również niczego sobie

    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje stylizacje są wyjątkowe, zawsze mi się podobają. Niestety tylko w tym jednym przypadku w tej pierwszej nie podoba mi się spódniczka. Uważam że ma okropny wzór i kolory. Ale reszta przepiękna. Podobają mi się zwłaszcza dodatki. Super, na prawdę. Pozdrawiam. ;***

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkie ładne... ale chyba 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rosketko, uważam, że to jedne z najgorszych twych stylizacji. W pierwszej nie widzę żadnego składu. Spódnica ma ciut kiczowate wzory. Druga zaś stylizacja ma nieodpowiednie według mnie buty, a w trzeciej zaś nie podoba mi się sweterek.

    OdpowiedzUsuń