2012/09/27

Wiadomość WotW

Na nasze skrzynki otrzymaliśmy wiadomość o nowej kolekcji w Windows on the World zainspirowane Danią. Jak już wcześniej mogliście przeczytać, mi nowe piętra przypadły do gustu. Co do reklamy jest średnia. Główna dolka jest brzydka, pozostałe dwie również i ubrania jakoś nie najlepsze wybrali. Nie mniej jednak zachęcam do odwiedzin sklepu. Podoba Wam się to co widzicie? 
                                                                                                                         
Od adasiek116: Jako, że zaczynam studenckie życie nie wiem kiedy znów napiszę. Nie z mojego lenistwa, po prostu nie wiem kiedy będę mieć Internet w nowym mieszkaniu. Mam nadzieję jednak, że szybko to ogarnę i wrócę do Was najszybciej jak to możliwe. Tymczasem do kolejnego posta! :)

36 komentarzy:

  1. Podoba mi się fryzura i bluzka murzynki.
    Reklama jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ładna reklama , ale odwiedziłam sklep i całkiem fajne ciuszki.

    Mikaboska

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane uczucia...Doll nie najlepiej prezentują ubrania.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  4. Dolki może nie są najlepsze ale nie liczy sie ich makijaż czy włosy . Liczy się ubranie a w tej kwesti wypadły słabo , mogły załoyć co tylko chciały a wygbrały to ?


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Sztuczne twarze, reklama odpycha.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytalam nie Dania, a Diana :D ok, na chcwile sie poczulam popular :D nie wazne... Glowna dolka ma takie ogromne oczy.. ze sie bede bala isc spac, bez obrazy dla tej dolki) Podoba mi sie ze uzyli w tej reklamie te buty do trzymania, oraz cala stylizacje na ostatniej dolce) to wlasnie troche zacheca) ale ja tam nie zwracam uwagi na reklamy! Jezeli sam sklep jest odjazdowy, to ide, wlaaze do sklepu, i poszla fala zakupow, albo inaczej *maagia* :D ahha..
    Do adasiek116: No to pozdrawiam cie! Studenckie zycie, uhuhu) Mi tam zostalo do tego troche czasu, wieec, pam pam paam :) Ale bede tesknic za twoimi postami, i mam nadzieje ze ten internet szybko ci... zapomnialam tego slowa) No przybedzie do cb *magia* internetowa) No to zegnaj i wszystkiego dobrego na nowej drodze zycia, czy cos tam :D

    sisi_penny
    obs: jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się nie podoba ta reklama.W sklepie byłąm i ciuchy mi się tak średnio podobają

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnia ta reklama. Podoba mi się ta murzynka. Ma śliczne włosy, bluzkę i spódniczkę. Środkowa doll ma w miarę ładny top. Jej doll przypomina mi urodę Azjatki. To chyba przez to, że ma takie duże oczy. Doll z butami w ręku jest brzydka i tyle.

    Adaś, no to życzę miłego studenckiego życia. Powodzenia.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie za ładnie wygląda ta reklama. Ogólnie brzydkie dollki wybrali i brzydkie ciuchy.

    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy murzynki bardzo mi się podobają, a reklama wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmmmmmm, powiem tak, a raczej napiszę, nie jestem jakaś wielką fanką sklepu z ubraniami Windows on the World, jakoś nie za bardzo za nim przepadam, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie jest w moim stylu i sporadycznie do niego zaglądam, a ciuchy które cudem przypadły mi do gustu to pojedyncze wyjątki, ubrania z tego sklepu są jakieś takie dziwne, coś mi w nich nie gra, ale wracając do sedna, reklama która przyszła na nasze skrzynki jest paskudna straszna i obleśna, już gorszej nie mogli wykonać stardollowi graficy, dollka na pierwszym planie lub jak kto woli kadrze jest, paskudna, wygląda jak jakaś plastikowa lalka, lub kobieta która wykonała na sobie całą masę poprawek i operacji plastycznych, te usta, no no i oczywiście okropne oczy oraz makijaż nałożony na nie jest tak sztuczny i kiczowaty że jak widzę to mi się normalnie, (...) już nie dokończę. Teraz przejdą do dollki po mojej lewej stronie, według mnie nie jest aż tak zła jak ta główna, podobają mi się włosy i ich kolor, no i oczywiście twarz której owal według mnie powinien być bardziej podłużny. Teraz nadszedł czas na doll po mojej prawej, ma dość fajne włosy pasujące do koloru skóry, jest bardzo ładna bo jej twarz jest raczej naturalna, najlepiej ubrana jest właśnie ta szatynka, tak więc podsumowując reklama mogłaby być lepsza, nie wysilili się.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się reklama podoba ;)Ppomimo że nie przepadam za tym sklepem, to z chęcią do niego zajrzałam.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja jakaś nie za bardzo zachwycająca, ale ta środkowa doll ma ładną twarz

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolekcja zachwycająca,reklama Mi się podoba :)



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się twarz dwóch większych dollek, są brzydkie;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w nowym świecie ;)


    zuankaka

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podoba ta reklama ;) Główna dolka jest całkiem ładna , ale trochę sztuczna przez te rzęsy .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  18. Reklama rzeczywiście jest kiepska. Podoba mi się czarna fryzura, jasna bluzka z kwiatami i bordowa spódnica.

    Co do nowej kolekcji, sądzę, że jest świetna. Znajduje się w niej bardzo dużo ładnych ubrań, które mogą się nam przydać. Oczywiście jest również kilka niewypałów, ale tym nie będziemy sobie zawracać głowy. : )

    Na razie kupiłam ok. 5 rzeczy z nowej kolekcji Windows on the World, jestem bardzo zadowolona z zakupów.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi w głównej dollce najbardziej podobają się jej słodkie, duże oczy. Reszta nie wzbudza mojego zainteresowania. Rzeczywiście dwie pozostałe dollki nie są najciekawsze. Ale gdybym miała wybierać która jest ładniejsza, wybrałabym tą po lewo :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam tą kolekcję za średnio udaną.Jest kilka fajnych rzeczy,ale szału nie robią.Reklama kompletnie do mnie nie przemawia.Na pierwszej lalce nie podoba mi się twarz-najbardziej oczy i usta.Na lalce środkowej najbardziej przerażają oczy.Na 3 lalce twarz jest okropna.Stylizacje są takie są.Admini zrobili błąd,bo powinni dać najlepsze ubrania do reklamy,a tak nie zrobili.Admini powinni popracować nad tą reklamą,bo nie zachęca do odwiedzenia sklepu.

    Do Adama: Życzę powodzenia na studiach i z niecierpliwością czekam na kolejny post :P

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  21. Reklama niezbyt zachęcająca.. co do dollek, to ta w warkoczu jest mimo wszystko najładniejsza z tych trzech.. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zadaniem wiadomość ,którą dostaliśmy na skrzynki nie jest zachwycająca .Choć rzeczy WotW są moim zdaniem bardzo udane przez grafików itp. Ale patrząc na tą reklamę nie zachęciła mnie do kupna ubrań z tego sklepu. Lalki ,które widnieją na reklamie są przydkie szczególnie ta w środku ma bardzo dziwne oczy.
    hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  23. nie zachęca mnie, lalki wyglądają sztucznie, a 3 przypomina z wyglądu chłopaka :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta główna dolka ma fajne paczadełka :D Co do reklamy nie podoba mi się lecz jak ujrzałam sklep to zakupiłam rzeczy do ostatniego stardollara. Jednak szkoda, że nie zrobili nic za sm .
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  25. adasieek ni emów że odchodzisz łechułechu

    OdpowiedzUsuń
  26. Reklama tak sobie ale ja się pytam gdzie jest spódniczka z doll pierwszej od lewej??

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, że jest to jedna z lepszych kolekcji sklepu WOTW ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem bardzo zadowolona z tej dostawy. Jednak z najlepszych ostatnio dodanych przez adminów. Mi także na pocztę przyszłą ta reklama .Na początku nie zwróciłam na nią uwagę. Później jak pojawiła się na głównej stronie odkryłam jej zalety jak i wady. Najpierw zacznę od zalet . Nie jest ona jakaś chaotyczna . Utrzymana w ciepłych kolorach tak samo jak kolekcja. Doolki może nie są jakieś bardzo śliczne jednak też nie brzydkie. Mają bardzo specyficzną urodę (może akurat są podobne do urody Dunek -chyba tak się mówi). Pierwsza doll jednak ma straszeni przerażający wzrok i dlatego zamiast jej na głównym planie umieściłabym tą po prawej stronie(najbardziej mi się podoba ona i jej bluzka). I tyle. Dla mnie napis tej kolekcji powinien być trochę większy żeby najpierw zwracaliśmy uwagę na to z jakich ubrań ta kolekcja jest zrobiona. Także buty do trzymania w ręku(dla mnie największa atrakcja )powinni być też na pierwszym palnie albo przynajmniej trochę więcej. Do minusów zaliczę jedynie ubraną doll po lewej stronie. Dobranie tych ubrań mi się kompletnie nie podobają . Wyglądają bardzo zwyczajnie i niczym , no niczym nie przyciągają do zakupu. Tak czy inaczej przed tą reklamą zdecydowałam się na zakup tych ubrań więc dla mnie byłą nie potrzebna.


    ewlina11222

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba ta kolekcja. :)


    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  31. Staniki nie latają. Me serce urzekła pudrowa koszula.

    OdpowiedzUsuń
  32. Reklama jest bardzo ładna, utrzymanana w ciepłych barwach. Ciuszki są bardzo ładne i napewno coś kupię z tego sklepu :) Najładniejsza doll to ta , która trzyma w ręce buty :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń