2012/09/28

Pojedynek Stardollowiczów

radzio.poland

liliana2511

47 komentarzy:

  1. zagłosowałam na chłopaka bo moim zdaniem bardziej zasługuje niż dziewczyna



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zagłosowałam nie zdradzę na kogo :3 Mvahaha :D ;>


    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na radzio.poland - bardziej zasłużył :P

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem na kogo zagłosować O.o
    Zrobię wyliczankę i głosuję...Ene due rike...Wyliczyłam liliana2511, ale mi się nie podoba, więc głosuję na radzio.poland.
    weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się to wnętrze na dole własnego pomysłu i zagłosowałam na autorkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo nie mogłam się zdecydować, bo każde z nich ma elementy lepsze i gorsze..
    Ale w końcu zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam na drugą osobę, bo podoba mi się jej Doll i sceneria.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  8. Ouu, trudny wybór. Chyba dam głos na Radzia. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oboje mają lepsze i gorsze elementy, nie zdradzę na kogo zagłosowałam;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na chłopaka ( radzio.poland ). Podoba mi się jego sweterek. Widzę, że jest wielkim fanem LE. : ) Zagłosowałam na niego, ponieważ moim zdaniem ma fajną lalkę, pokoje, album i scenerie oraz jest troszkę oryginalny.

    Dziewczyna ( liliana2511 ) ma okropną twarz, głównie przez "zmarszczki'. jej stylizacja średnio mi się podoba, wybrała brzydką spódnicę i buty. Ma dosyć ładny, lecz zwykły album i ładną scenerię.

    Nie mogę się doczekać kolejnego pojedynku. : )

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosuję na chłopaka. Podoba mi się jego scenaria i album bardziej niż dziewczyny.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu nie mogłam sie zdecydować
    :( Oba zbyt super!
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  13. Chłopak! On zasługuje na to.!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, bardzo fajne połączenie kreatywności i dynamiki . Każde z nich ma naprawde genialny styl ubioru jak i dekoracji pokoju , lecz w makijażu dominuje :
    liliana2511
    Ale w innych dziedzinach nie dorównuje :

    radzio.poland

    Pierwszy apartament - idealny zakochałam się w nim - apartamencie
    Dlatego wybieram : radzio.poland


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie wiem na kogo zagłosuje, radzio.poland posiada bardzo ładnie umeblowany pokój (pierwszy obrazek), zaś pokój liliana2511 najzwyczajniej świeci pustkami, co do stylizacji i twarzy nie mam faworyta, co do albumu również nie mam, lecz co do ostatniego obrazka zdecydowanie lepiej prezentuje się liliana2511, bezapelacjnie ostatni obrazek najlepszy jest tej dziewczyny, postanowiłam że nie oddam głosu bo oboje są świetni.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  16. Trudno mi było wybrać, ale oddałam głos na radzia.poland.

    OdpowiedzUsuń
  17. zagłosowałam na dziewczynę ponieważ bardziej przypadła mi do gustu. Ma świetny ubiór i makijaż:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Radzio jest leeeeeeeepszy...
    Przynajmniej ładny <3



    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  19. zdecydowanie radzio. poza tym dziewczyny częściej zajmują jakieś miejsca i wgl. więc.. :)

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie to nie wiem ,bo chłopak ma wszystko fajnie ,ale dziewczyna jest bardzo ładna i dom też ma dość ładny chyba zagłosuję na dziewczynę ,ale chłopak też bardzo fajnie ma.
    Pozdrawiam,
    hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zagłosowałam na chłopaka ;3 Rzadko kiedy widzę chłopaków , którzy tak bardzo dbają o swoje konto na stardoll ;) Dziewczyna mi się nie podoba ... jej stylizacja jest według mnie okropna .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się oba konta ale zagłosowałam na dziewczyne ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę się przyznać, że na prawdę miałam wielki problem z wyborem. Nie powiem wam na kogo zagłosowałam :*

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  24. Twarze mi się nie podobają w żadnej lalce. Nie będę mówić na kogo głosowałam- okaże się w wynikach

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zawsze wole glosować na dziewczyny ;)mój nick- wwwiki

    OdpowiedzUsuń
  26. zagłosowałam ale szczerze bardzo trudny wybór
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  27. Trudny wybór, bo obie prace są genialne. Gratuluję uczestnikom, wszystko mi się w nich podoba. :)
    Udało mi się wybrać lepszą osobę, ale nie zdradzę na kogo oddałam swój głos.

    OdpowiedzUsuń
  28. Radzio! Stylizacja liliany sorry ale - TANDETA

    OdpowiedzUsuń
  29. no pewnie ze radzioo :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  30. Liliana lepiej, bo jak chłopak to nastolateczki głosują, chociaż nie widzą, że Liliana lepsza


    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  31. nie powiem na kogo głosowałam, ale przyznam, że miałam duży problem z wyborem. Naprawdę obie osoby świetnie się zaprezentowały :D
    gratuluje poziomu ^^

    kasia15z

    OdpowiedzUsuń
  32. Zagłosowalam na liliane bo ma przepiekny pokoj.
    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  33. Oby dwoje genialni.
    Zagłosowałam na pierwszą osobę, tylko dlatego, że miała o jeden pokój więcej urządzony.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne są te pojedynki stardollowiczów :) Mi do gustu bardziej przypadło konto liliany :*

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie Radzio.Poland. Ma o wiele lepszy apartament i album.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem za liliana2511 ponieważ bardzo podoba mi się jej styl. Nie bd komentowała tego posta bo nie chce nikogo urazić.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja głosowałam na liliana2511, ponieważ ma bardzo ładny apartament, album też jest fajny. Tylko jej twarz mi się nie podoba :/


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń