2012/09/26

NA TROPIE - Decades.

Wiem, że Roks dodała już post na ten temat, ale chcę aby na blogu pojawiało się ich więcej. Postanowiłam pokazać Wam, co moim zdaniem należy kupić.

Biała sukienka ze złotymi elementami - GENIALNA. Może nam posłużyć za bluzkę, czy spódnicę. To dobrze zainwestowane 9 stardollarów.
Połyskująca bluzka - modny element w postaci kołnierzyka, bardzo minimalistyczna. Kolory i tekstura przyjemne dla oczu. 4 stardollary.
Wzorzysty golf - ciekawy wzór i barwa, koszt to tylko 5 stardollarów.
Sukienka z kwiatowym printem - wygląda niepozornie, ale z odrobiną złotych dodatków prezentuje się niesamowicie. 7 stardollarów.
Asymetryczna spódnica - odpowiadał mi jedynie krój, jest trochę tandetna, jednak w pierwszej stylizacji udowodniłam, że może wyglądać fenomenalnie. 54 starmonety.
Torebka i buty - łączny koszt to 5 stardollarów, niewiele, a mogą się przydać.
Kołnierzyk - jedynie 19 starmonet, być może kiedyś go użyję.


Stylizacje eksterioryzacje.



Proste i efektowne. Właśnie o to mi chodziło. Która podoba się Wam najbardziej? Mi zdecydowanie 1.

48 komentarzy:

  1. Wspaniałe stylizacje!

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są na topie, ślicznie dobrane kolorki , stylizacje nie sa drogie a ładne <3


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie stylizacje są piękne, ale najbardziej podoba mi się 1 :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie lubie tan sklep, wiec ciesze sie ze zrobilas post o ubraniach z tego sklepu) Zgadzam sie z toba bardzo ladna sukienka, mozna ja do wielu stylizacji uzyc) Polyskujaca bluzke to ja odrazu kupilam! No nie wiem co do golfa, chyba go nie kupie, niepodoba mi sie :P Sukienka tez mi sie niepodoba :)Co do spodniczki, to lece ja kupic! :) Buty to ja kochaam takie! Sa strasznie ladne! Kolnierzyki z tego sklepu, to ja wszystkie kupilam!) Stylizacja 1: Bardzo ladna, podoba mi sie jak zgralas kolory, bardzo efektowna stylizacja) Swietna <3, elegancja zawsze na 1 miejscach!)Stylizacja nr 2: Wedlog mnie najlepsza! swietnie! taki niby minimalizm, kolory, i ta bluzka... blyszczaca!! ahhh) piekne kolory, nie moge sie napatrzec... :* Dziekuje ci za taka piekna stylizacje) Jedynie co mi brakuje kopertowki! :d ( ale to tylko moje zdanie). Stylizacja nr 3: chociaz niepodobami sie ta sukienka, ale ty ja dobrze zgralas z innymi elementami! Swietnie poprostu) Wroce do pierwszej stylizacji, podoba mi sie torebka <3 ahah, swietny post! Dziekuje!

    sisi_penny
    obs: jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko boskie, ale pierwsza najlepsza :o

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba pierwsza stylizacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie genialne.
    <3333 Kocham spódnicę z zestawu 1 i bluzkę z 2 <333

    Mikaboska

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta 1 stylizacja! Masz racje że ta spódnica wygląda niesamowicie ;)
    Dwie pozostałe też są super. Ja tak samo jak sisi_penny uwielbiam ten sklep. Brak funduszy niestety mi utrudnia zakup :(


    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowe stylizacje i piękne

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam już wcześniej białą sukienkę za 9 sd i torebkę za 2 z tych ubrań co tu pokazałaś ;) Wykonałaś niesamowite stylizacje, przyjemne dla oczu i bez zbędnych dodatków . 1 stylizacja podoba mi się najbardziej.
    Świetnie dobrałaś dodatki do całkowitego stroju. Torebka cudownie komponuję się z sukienką, która w tej stylizacji gra rolę topu. 2 stylizacja wydaję się być skromna ale kolory zachwycają . Spodnie + buty = rewelacja ze wchodzącym w róż sweterkiem wygląda uroczo *.* Natomiast w 3 stylizacji zachwyciło mnie dobranie butów do naszyjnika . Sukienka nadaje im uroku, wdzięku a także elegancji. Cała trójka wygląda przecudownie. Zwykłe a zarazem niezwykłe :D Eleganckie i dobrze dobranie ;)
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też strasznie podoba się ta stylizacja 1, ale za nim powiem dlaczego to skomentuje wybrane rzeczy. Biała sukienka ze złotymi elementami świetna , mi też od razu wpadła w oko i ją zakupiłam. Co prawda w przymierzalni wyglądała lepiej niż w apartamencie na doll ale nie narzekam na nią. Połyskująca bluzka nie jest dla mnie może jakaś szałowa ale w Twojej stylizacji wgląda suuper. Wzorzysty golf najmniej przypadł mi do gustu gdyż te wzory na niej po prostu nie są w moim stylu. Sukienka z kwiatowym printem nawet nawet podoba mi się jej kolor jednak rękawy za bardzo mi się nei podobają wiec ją nie kupię. W Twojej styylizacji przekonałaś mnei do kupna asymetrycznej spódnicy. Torebka i buty są warte swojej ceny bo są bardzo praktyczne. buty gdyż mają czarny kolor i pasują do eleganckich stylizacji a torebka bo jest mała i praktyczna.Kołnierzyk przyda się jako motyw do sukienek , bluzek a teraz takie są modne. A teraz coś o stylizacjach. Pierwsza najlepsza, dobre połączenie tych ubrań z listy ,które dają bardzo elegancki nastrój. Druga stylizacja taka na co dzień. A trzecia też ładna i nieskomplikowana .Podobają mi się.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja. Jest śliczna. Podziwiam. Druga podoba mi się najmniej. Trzecia także śliczna. Zachęciłaś mnie do kupna sukienki oraz spódnicy.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się... nie mam ulubionej :P Każda jest piękna ! <33

    OdpowiedzUsuń
  14. No 1 stylizacja jest ekstra ;)
    Zakupię coś z tych ubrań :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje. Wszystkie są ładne ale mi najbardziej podoba się 1.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah, zachęciłaś mnie do zakupu niektórych rzeczy. Twoje stylizacje są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba skuszę się na zakup poleconych przez Ciebie ubrań ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi najbardziej podoba się trzecia;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne!
    strasznie podoba mi się stylizacja a z tym sweterkiem
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  20. Środkowa jest śliczna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsza jest druga stylizacja, ale to całkiem nie mój styl, tak samo jak cały ten sklep -.- dlatego raczej nic nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  22. super. pierwsza i druga najlepsze.:D

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Twoje stylizacje, szczególnie podoba mi się nr 1 ;)
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też 1 ale wszystkie śliczne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym miała wybierać która z tych trzech stylizacji jest najładniejsza, przyznam że miałabym strasznie ciężki wybór. Pierwsza i druga stylizacja najbardziej trafiły w moje gusta. Pierwsza jest elegancka, wykwintna i taka z klasą. Druga natomiast jest prosta, ale ma taki swój urok, który od razu na mnie zadziałał :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  26. hejka , chciałam się zapytać skąd masz takie włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękną masz dollkę ;>
    A w stylizacjach najbardziej urzekła mnie trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lol, a ja koło tych ciuchów przeszłam obojętnie ! xD terazz musze miec je w szafie :) wszystkie stylizacje w moim guście , ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne stylizacje,a co do wyprzedaży to chciałam kupić ubrania wcześniej,ale warto było czekać =)
    +Śliczna doll Kaci
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękne stylizacje ! :0


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  31. dzięki za doradzenie, kupiłam sweterek i sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  32. Kompletnie lajkam pierwszą stylizację :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne stylizacje (; Twarz Twojej Doll wygląda jak moja pani z niemieckiego :D

    SzalonaCrazy18

    OdpowiedzUsuń
  34. Również kupię ,a nie które kupiłam już rzeczy . Świetne stylizacje ,ale najlepsza 1 ,kocham tą stylizację !
    hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  35. Przekonałaś mnie do tej sukienki z kwiatowym printem, gdyby nie twój artykuł w ogóle bym jej nie zauważyła. O.o

    OdpowiedzUsuń
  36. kupiłabym większość rzeczy które Nam radzisz ale zbieram wiec niestety nie kupie :( może jak nazbieram i bedzie jeszcze ta wyprzedaż to kupie te rzeczy :)



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialna jest ta pierwsza stylizacja! :3
    Po tym poście zakupiłam jeszcze obie sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie stylizacja są ładne, ale pierwsza nie w moim guście, znaczy nie podoba mi się ta spódniczka. Super kolory, bardzo modnie :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne stylizacje :) Mi najbardziej podoba się 1 i 2 <3 Przekonałaś mnie nimi do zakupienia bluzki i białej sukienki ;3


    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  40. sUPER stylizacje. Mi się najbardziej podoba 2, ale to moje zdanie.Weratanczy.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne stylizacje.
    Mi również najbardziej do gustu przypadła pierwsza:)!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne masz te stylizacje, naprawdę podobają mi się, ciesze się że administracja wreszcie zrobiła 50% przeceny w tym sklepie można tam kupić na prawdę fajne ciuchy za bardzo niską cenę, zresztą efekty widać w tym poście.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  43. Extra stylizaje podobają mi się bo są w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  44. Niedawno stwierdziłam,że sklep Decades jest niesamowity,pokazały to nowsze dostawy.Białą sukienkę kupiłam już jakiś czas temu,wpadła mi w oko.Pozostałe rzeczy wymienione tutaj też wyglądają fajnie.
    Najbardziej mi się podoba pierwsza stylizacja.W tym przypadku założenie spódnicy na sukienkę to bardzo dobre rozwiązanie.Bardzo te elementy do siebie pasują,wyglądają profesjonalnie.Dodatkowo fajna jest torebka,która pasuje do złotych elementów sukienki.
    W 2 zestawie fajne są spodnie z butami.Do tego pasująca bluzka z kołnierzykiem.Gdyby nie było kołnierzyka byłoby nudno.
    W 3 stylizacji podoba mi się sukienka,ale mam pewne zastrzeżenia do butów.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  45. Super, naprawdę Super (Przez duże S. tylko szkoda że jestem na razie uboga... I nie stać mnie na chyba nic z tego... :(

    x-o TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki tobie do mojej kolekcji rzeczy z Decades dołączyły : biała sukienka, liliowy (?) sweterek z kołnierzykie, czarne buty oraz torebka na łańcuszku.

    Wszystkie stylizacje są boskie, ale 1 jest najlepsza. Na drugim miejscu znajduje się 3, a na trzecim - 2.

    PS Gdzie kupiłaś pasek i buty, które wykorzystałaś w 1 stylizacji?

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejciu, otworzyłaś mi oczy na ten sklep. Twoje stylizacje są prześliczne. Tak bardzo dziewczęce. Zakochałam się w nich po prostu. Wspaniale współpracują tu kolory, dodatki, wszystko w jedną niesamowitą całość. :)
    Coś cudownego!

    binek98765

    OdpowiedzUsuń