2012/09/20

fivework 

Ecia111

26 komentarzy:

  1. Oddałam głos na Elcia111

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddałam swój głos ;)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są bardzo brzydkie. Na nikogo nie zagłosuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zagłosowałam na Ecia111 ;3

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zagłosuję. Obie mnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  8. totalne nie przygotowanie.. ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie są brzydkie, ale jak już to Ecia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem wygrać powinna Ecia111.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie jesteście na tyle chamskie że piszecie że są brzydkie, a same na cudo nie wyglądacie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos oddany na użytkowniczkę Ecia111 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam na firevork, chociaż Ecia111 też jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam na Elcia111

    98justka98

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam na Ecia111:)Pozdro
    Mój nick na STARDOLL to weratanczy. Zapraszam do odwiedzin.

    P.S.
    Ten blog jest super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. głos został oddany, powodzenia dziewczyny :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń