2012/09/27

Darmówki

I. Darmowa torba:
1. Usuń historię przeglądania.
2. Zmień proxy na: 202.165.88.109 port: 80
3. Wyłącz i włącz przeglądarkę.
4. Wejdź na: www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=3345
5. Zaloguj się.
6. Weź udział w konkursie.
7. Gotowe!

II. Darmowe okulary:
1. Usuń historię przeglądania.
2. Zmień proxy na: 81.120.241.56 port: 80
3. Wyłącz i włącz przeglądarkę.
4. Wejdź na: www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=3392
5. Zaloguj się.
6. Weź udział w konkursie.
7. Gotowe!
Podobają Wam się? Robicie którąś?

49 komentarzy:

  1. może zrobię tę torebkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie robie, podoba mi sie wzorki na torebce, ale to chyba tyle)

    sisi_penny
    obs: jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem jak zrobić:3 Za dużo zachou Weratanczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby były ładniejsze to może bym się pofatygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robię darmówki jest brzydka ,jak każda darmówka go niczego się nie przyda.
    hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  6. obie rzeczy zrobiłam już wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary mi się podobają, może później zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię nic, nie chce mi się ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Proxy, ale okulary są śliczne także zrobię :P

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie robię,nie lubię przeglądarek

    blankaShy

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się wzór na torebce, ale nie jest wart proxy.

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie to okulary są nawet nawet, torba jest nijaka . 2 powodem dla którego sobie ich nie zrobie jest to że trzeba się na nich chwile zastanowić, a że nie mam czasu zrezygnuje z nich .


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  13. torba jest bardzo ciekawa i dosyć ładna lecz nie zrobie jej ponieważ nie umiem proxy



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nic nie zrobię bo mi się nic nie podoba.

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam tą z okularami, ale torba nie przypadła mi do gustu, więc nie zrobię.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podobają mi się i trzeba strasznie dużo robić żeby je zdobyć a jestem strasznym leniem więc nie robie ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta torebka ma fajny wzorek,ale ta woda jest niepotrzebna.W dodatku z proxy więc nie robię.Okularów też nie robię,bo mi niepotrzebne i w dodatku są niezbyt ładne.Żadna z darmówek nie jest warta zmieniania proxy...

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robie.. sądze że proxy nie są tego warte ;p
    Kingusia2207

    OdpowiedzUsuń
  19. podobają mi sie okulary.

    Zrobiłabym, ale nie umiem zmieniać proxy :x

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie robię ani tego, ani tego.
    Okulary są całkiem ładne, ale nie chce mi się z tym bawić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie mi się nie podobają, i z proxy mi się nie chce.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie robię bo proxy.

    Ale fajne te okularki

    Mikaboska

    OdpowiedzUsuń
  23. Okulary są ładne, ale nie zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie opłaca się dla takich darmówek kombinować z proxy... ;/
    nie robię

    OdpowiedzUsuń
  25. nic nie zrobię bo brzydkie no i zabawa z proxy....
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jedyne co mi się podoba to torebka ,fajny pomysł z wykorzystaniem z tej butelki. Hmm zastanawiam się czy przypadkiem nie było jej już albo w starplazie albo jako darmówka.
    Co do okularów wcale ni się nei podobają . Te białe oblamówki psują całkiem te okulary.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  27. Okulary cudne ale za dużo trzeba zmieniać... no i te proxy

    agresywna_0

    OdpowiedzUsuń
  28. szczerze mówiąc nie lubię robić darmówek z proxy xd ale torebka nawet ładna

    OdpowiedzUsuń
  29. Okulary są nawet fajne ale nie chcę mi się ich robić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ze względu na proxy nie robię, poza tym nie wiem czy przydałyby mi się te darmówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dawna nie robiłam żadnych darmówek. Po prostu trudno znaleźć coś fajnego, za co nie trzeba płacić.

    Torebka jest okropna. Od razu skojarzyła mi się z Czerwonym Kapturkiem, nie mam pojęcia czemu. Podoba mi się jedynie kwiecisty wzór, chętnie kupiłabym białą sukienkę w taki właśnie wzór ( pozostaje tylko czekać, aż coś podobnego trafi do Starplazy ).

    Okulary są całkiem ładne, jednak wątpię, czy moja lalka dobrze by w nich wyglądała. Nie zrobię, ponieważ jest przy nich trochę roboty, a ja jestem zmęczona. :D

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie chce mi się zmieniać proxy, ale ta torebka bardzo ładna.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie za bardzo przypadają mi do gustu darmowe ciuszki, akcesoria itd.
    Torebka- podobają mi się kwiatki, butelka zbędna. Nie wiem jak wygląda na doll ale na zdjęciu wygląda sztucznie. Darmówki na pozór wyglądają ładnie ale w apartamencie czy na doll już troszkę gorzej. Tak czy inaczej trochę głupio nosić na sobie darmówki. Lepiej pochwalić się droższymi ciuszkami, a darmowe zostawić w szafie :> ;3
    Okulary- nie noszę okularów iż zakrywają oczy i makijaż na nich. Często na oczach mam jakiś cień czy tusz więc wolę tego nie chować. Może kiedyś skorzystam z tej okazji na darmowe okulary lecz wątpie czy jeszcze jakieś założę. Obecnie nie skorzystam .
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  35. Heh, fajne (może skorzystam). A jak skorzystam to jak zawsze przy takich instrukcjach na tym blogu będę miała super darmówkę!
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  36. okulary ładne, może zrobię, torebki nie robię, bo mi się nie przyda :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  37. okulary są cudowne, szkoda jednak że trzeba je zrobić przez proxy :c nie lubię się w to bawić

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podoba mi się i torebka i okulary , więc nie zrobię . Poza tym nie lubię bawienia się w proxy .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie robię :/

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne , ale szkoda że z proxy :(

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie widzi mi się zabawa z proxy... Nie robię, choć ta torebka jest całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  42. nie judzi mnie zabawa z proxy

    OdpowiedzUsuń
  43. nie robie ,a jak bym zrobiła to bym nie nosiła

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie toleruję tego typu beznadziejnych darmówek. Są kiczowate i wyglądają jakby je w paincie wykonali. Mówię NIE! :)
    Za dużo wysiłku jak na "to coś".

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie robię. Nie chcę się bawić w proxy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Darmówki okropne, nie zrobię ich. Torebka w motywie kwiatowym z butelką wygląda bardzo sztucznie. Okulary są okay, ale nie noszę ich.


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń