2012/09/19

Spoilery: Museum Mile

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się kilka rzeczy, ale na razie nie mam sd....

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  2. A może coś sobie wybiorę...Zobaczę jak się będą te rzeczy prezentować na Doll

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zobaczę jak ubrania będę się prezentować na doll :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna jest ta marynarka i cygaretki w jednym wzorze, no ostatecznie to jeszcze to pudełko czy kopertówka reszta do kitu

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko garstka ciuchów mnie zainteresowała. . .

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie nie widzę nic na prawdę ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic mi się nie podoba ... Ogólnie to nie lubię Museum Mile .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie duzo kosztuję bo 999 sd to chyba za duzo....

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe Ale cena wstępna chyba odrzuciła kilka osób :D
    Ah te błędy .. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się dostawa :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Większość rzeczy mi się nie podoba a poza tym nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń