2012/09/24

Darmówki

I. Darmowy tablet:
1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na: 81.120.241.56 port: 80
2. Wyłącz i włącz przeglądarkę.
3. Wejdź na: www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=3391
4. Zaloguj się.
5. Gotowe!

II. Darmowy strój:
1. Wejdź na: httpdserver.info
2. W okienko wpisz: stardoll.com
3. Zaloguj się.
4. W okienko wklej: www.stardoll.com/do/campaign/giveItem.php?id=39&hash=b05813fd362f59fe4d52c25eefc3e663
5. Obejrzyj cały film.
6. Gotowe!

Podobają Wam się? Które zrobicie?

47 komentarzy:

  1. ja nie robie, bo gdyz juz zrobilam, i to tylko dla tej kamizelki) Jest fantastyczna i moja artystyczna, skromna wizja cos widzi z nia :D A ta rozowa spodnica to poprostu... nie! a planszet, to jeszce pomysle, moze i zrobie)

    sisi_penny
    obs' jako" diana1010

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie robię. Dlata takiego tabletu ni warto zmieniać proxy a kamizelka i spódnica mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka jest całkiem ładna, ale po prostu mi się nie chce robić tych darmówek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tablet mi się nie podoba i do tego jest do zrobienia poprzez proxy, więc na pewno nie będę się bawić w zdobycie go :) kolejna darmówka.. zrobię chyba tylko dla kamizelki bo jest całkiem okej :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE robię, choć tablet mi sie podoba oraz ta kamizelka, ale jestem leniem i nie chce stracić konta xd

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zrobię raczej, nic mi się nie przyda.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  7. kamizelka jest dosyć fajna lecz raszta to kolejne kicze



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tablet jest mi zupełnie niepotrzebny a do tego z proxy. Kamizelka wygląda nieco sztucznie, ale mam ją wraz z kiczowatą spódniczką.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robię drugą darmówkę.Spódnica mi się nie podoba,ale kamizelka jest fajna,ma fajny kolor i fason.Przyda się do stylizacji :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobiłam dla cudownej kamizelki!
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  11. A właśnie mi się tablet podoba (bo mam w domu bardzo podobny xD). Niestety go nie zrobię bo nie umiem zmieniać proxy. Nawet z poradnikiem :( Ale z przyjemnością zrobię drugą darmówkę jak już powyżej ktoś zacnie zauważył To dla cudownej kamizelki ;)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe podobają mi się;p
    NIe robie

    OdpowiedzUsuń
  13. Już je sobie zrobiłam, kamizelka jest naprawde ciekawa, spódniczka ju.ż troche mnie ale i tak ja mam w razie potrzeby ^^


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie kamizelka jest ok, ale raczej nie zrobię tych darmówek.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się tylko kamizelka ;) Tablet jest spoko , ale nie lubie bawienia się w proxy . Chyba zrobię 2 zestaw :3

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  16. Kamizelka jest fajna :)

    Może zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tabletem to ja wole nie ryzykować. Może jakby nie miał tego ekrany ze stardoll tylko czarny to jak drobny element dekoracji to by pasował. Zresztą też nie chce mi się zmieniać tego wszystkiego.
    Co do spódnicy to taka strasznie dziwna jest .. grafika z początków stardoll.
    Za to kamizelka z sama siebie nie jest zła ale i też nie najlepsza. Jednak można by ją użyć jako element stylizacji z dodaniem innej kamizelki. Podoba mi się jej falbaniaste zakończenie.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robię, chociaż kamizelka jest pro.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podobają mi się darmówki . Są jak dla mnie odpychające i nie będę ich robić . W końcu za darmo a to co za darmo musi mieć wadę . A tak po za tym to dla mnie obciach nosić na sobie darmówki :3 :>
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dawna nie robię darmówek ( chyba, że jakaś rzecz wyjątkowo mi się spodoba ), więc nie skorzystam.

    Tablet to nic innego, jak wypełniacz schowka. Brzydki, może wręcz lekko kiczowaty. W dodatku trzeba się troszkę napracować, by go zdobyć.

    Kamizelka jest całkiem ładna, ma fajny krój, zmieniłabym jedynie kolor ( na jaśniejszy ). Spódniczka jest okropna, kiczowata, jak ściągnięta z lalki Barbie. To kolejny wypełniacz schowka. : )

    Pozdrawiam, LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się kamizelka . ma ładny fioletowy kolor . spódnica jednak nie przypadła mi do gustu , jest okropna i ma brzydki odcień różu :)


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam już kamizelkę i spódnicę, a tablet mi nie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tabletu nie robię ponieważ są proxy a tak czy siak nie przyda mi się pewnie. Kamizelka jest nawet ładna ale niestety nie mogę tego powiedzieć o różowej, kiczowatej i brzydkiej spódniczce. Zastanowię się nad tymi darmówkami.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  24. już zrobiłam:) kamizelke i spódniczkę. bardzo podoba mi się ta kamizelka.

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie robię,okropne,fuj,nie lubię darmowych rzeczy.

    wounded12

    OdpowiedzUsuń
  26. Już zrobiłam drugą darmówkę ze względu na tą fajną kamizelkę, a spódnica raczej kiczowata, gdyby nie była różowa...

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdyby kamizelka miała inny kolor... Jeszcze sie zastanowię, jednak tablet mi się nie przyda , a spódniczka jest PASKUDNA.
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie przepadam za darmówkami, jednak zauroczyła mnie dżinsowa kamizelka. Spódnica jest ciekawa i można ją w pewien sposób ciekawie dopasować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podobają. Zrobię i tablet i ciuszki.Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie robię darmówek ,i tej również nie zrobię . Po za tym jest brzydka i mi się ie chce jej robić i nie przyda się mi do niczego!
    Pozdrawiam hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  31. kamizelka całkiem,całkiem. Tablet MOŻE by się przydał. Spódniczka- O-K-R-O-P-N-A !!!


    ;////

    OdpowiedzUsuń
  32. ta kamizelka już wcześniej była no i ją mam :D
    więcej nic nie robię, bo brzydkie
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zrobiłam spódniczkę i kamizelkę, ale tylko dla kamizelki, chociaż spódniczka też się może przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W sumie kamizelka fajna.. może zrobię ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. nie zrobie nie podoba mi się ani spódnica ani kamizelka a dla tableta nie chce mi się zmieniać proxy

    madzik1111

    OdpowiedzUsuń
  36. zrobiłam drugą darmówkę dla kamizelki :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  37. Kamizelka jest nice! A reszta nie :P

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  38. nie robie darmówek bo są brzydkie a po za tym nie umiem zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak kamizeleczka jest extra tylko!

    OdpowiedzUsuń
  40. Tak kamizeleczka jest extra tylko!

    OdpowiedzUsuń
  41. Szczerze to nie toleruję tego typu darmówek. Są bardzo niestarannie wykonane, kolory i wygląd ogólny nie zachwyca. Więc nie zrobię.

    binek9876

    OdpowiedzUsuń
  42. Tabletowi mówię nie! Nie rozumiem po co komu takie cuś? Tylko trzeba się napracować!
    Kamizelka? Ok nawet ją sobie ściągnęłam ale spódnica... Oj...
    Podam 2 rzeczy które zrobiłabym, zrobię, zrobiłam na widok tego CZEGOŚ!
    1) Podrzucałam sobie piłeczkę i aż mi na głowę upadła na widok tej "różówki".
    2) EWAKUACJA! xdd

    TheSonka

    OdpowiedzUsuń