2012/09/19

Nowa kolekcja Museum Mile

Kolekcja jest już również w sklepie. Błąd, który dotyczył ubrań za 999 stardollarów, został naprawiony - każdy z artykułów zakupić możemy w normalnej cenie. Hm, kolekcja w sumie nie jest jakaś najwspanialsza. Co do ubrań, to zastanawiam się nad zakupem włochatego szalika(?). Chciałam sprawić sobie też prostą, niebieską bluzeczkę, jednak odpycha mnie w niej to, że wygląda trochę jak przepocona... Gdyby różowa spódniczka, która nie widnieje na żadnym z manekinów (możemy zakupić ją jedynie przez nowości lub wyszukiwarkę), a jej wzór przypomina mi trochę galaktykę, była w innym kolorze lub kilku kolorkach (jeszcze lepiej), byłaby świetna! Jeżeli chodzi o meble oraz biżuterię - nie kupuję :) Co myślicie o kolekcji? Skusicie się na coś?

21 komentarzy:

  1. Ja nic nie kupuję , nie lubię Museum Mile.

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie upatrzyłam sobie spódniczkę, o której piszesz, ale nie mogę jej znaleźć w sklepie... :/

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  3. lilowa sukienka - cudo!

    poza tym kołnierzyk, kolczyk do pępka, pierścionek, szal i to coś na głowę z zastosowaniem jako bluzka :)

    może jeszcze coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. same wnętrza są ciekawe, niestety z ubrań nie wiele rzeczy mnie zainteresowało. Oczekiwałam czegoś bardziej w klimacie Klimta

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynym, co urzekło mnie w tej kolekcji, jest komplet kubeczków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skuszę się na kilka rzeczy...

    MrsRebel

    OdpowiedzUsuń
  7. Mebli i biżuterii nie kupuję, więc skupię się na ubraniach. Moim zdaniem prezentują się one całkiem nieźle, to chyba najlepsza kolekcja z tego sklepu. Kupiłam 10 artykułów; żakiet z pierwszego manekina, niebieską spódnicę, płaszczyk w złote drzewa (urzekł mnie, choć jeszcze nie wiem jak go wykorzystać), włochatą ozdobę na szyję, wszystkie pary butów, spódnicę z galaktycznym wzorem, niebieskie sweterek i ostatnią sukienkę.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanowię się jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest kilka fajnych rzeczy :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Możliwe że coś kupię
    PS.W sklepie na metce Aztec serpent jest cena 50sd.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic mi się szczególnie nie podoba...zastanowię się czy w cokolwiek zainwestuję

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem ciekawa ta kolekcja, może coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę jedno z wnętrz inspirowane sztuką Klimta ^^
    MissStarMadlen

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tego sklepu

    blankaShy

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie kupię, ponieważ nic nie przykuło mojej uwagi. Szkoda sd ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam tę 'spoconą' koszulkę, bo dopiero po przeczytaniu tego, co o niej napisałaś zauważyłam te cienie. A tak poza tym, to czarno-żółto-fioletowe spodnie i niebiesko-złotą tunikę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się kilka rzeczy, a w szczególności ta różowa spódniczka;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę proste kroje i zwykłe kolory od jakiś skomplikowanych i wzorzystych. Nie zachęca mnie nic z tego sklepu i nic bym nie kupiła.


    olieksiej

    OdpowiedzUsuń