2012/09/20

WYROCZNIA - zapowiedź nowego projektu.


44 komentarze:

  1. No skoro realizowany na blogu, to oczywiste, że nie będzie to magazyn (nie jest to jakaś odrębna działalność). Pisałam o tym niedawno, wystarczy wczytać się w poprzednie posty, aby wywnioskować cokolwiek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boże, cóż za dramatyczny podkład muzyczny :D Czekam z niecierpliwością na ową "Wyrocznię", czymkolwiek będzie.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  3. Apocalyptica-Path, polecam przy dramatach :c hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jakby, ale nie takie klasyczne. Zupełnie nowy schemat, opisy w formie artykułu, jakieś animacje. Bez kolejek, na zasadzie losowań etc. Sama jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądało :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy ta muzyka do dramatów pomoże mi się uczyć mapy politycznej świata c:
    Czekam na takie metki bo tego jeszcze nie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Filmik mi się nie chce włączyć ;( Ale z komentarzy mogę wywnioskować , że będzie to coś fajnego ;3

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu co za muza *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakowało mi na końcu czegoś w stylu 'Coming Soon' czy 'Na blogu już któregoś tam' :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się świetnie, czekam z niecierpliwością! ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. OJEJJ ..a co to ? :) nwm ale jestm bardzo ciekawa bo nie kumam hahh xD
    Zaskoczcie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jak tajemniczo ;P Nie mogę się doczekać Waszej nowości ^_^

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam pojęcia co to może być;p Ale czekam z niecierpliwością :) A tak pozatym zajebiszcza muzyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No nie mam pojęcia co to będzie...Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zbyt nas wtajemniczacie nie sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam pojęcia co to, ale już nie mogę się doczekać :D

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to będzie, co to będzie? :D

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyrocznia? A cóż to moze być?

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyrocznia? A cóż to moze być?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe co to będzie ale nie mogę się doczekać i ale muzyka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tajemniczo, hmmm... wydaje się że będzie super. :)


    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na to :) Ciekawa jestem o co będzie w tym chodziło :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  23. Faajnie xD

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawie by było jakbyś kontynuowała stare projekty zamiast dodawać nowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. @Natalie. cały czas je kontynuuję. Przy każdym artykule pojawia się albo "Na tropie", albo "stylizacje eksterioryzacje" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Macie u mnie niesamowitego plusa za wykorzystanie kawałka zespołu Apocalyptica :D

    Również jestem ciekawa co to za projekt.

    iwa-sliwa (lognełam się na złe konto)

    OdpowiedzUsuń
  27. ach moja kochana Apocalyptica w podkładzie
    zapowiada się niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  28. cóż za emocje miałam oglądając ten film! ;o

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się, zapowiedź jest fajnie zmontowana, dosłownie jak premiera jakiegoś filmu np;. '' Igrzyska Śmierci''. Czekam niecierpliwie...

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  30. pewnie hot or not, albo ocena użytkowników, nudy

    OdpowiedzUsuń
  31. nie moge sie doczekać hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A podkład muzyczny jak w horrorze :D

    OdpowiedzUsuń
  33. wow ! brzmi fajnie :)nie mogę się doczekać


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  34. Brzmi bardzo fajnie. Nie mogę się doczekac.:))

    RedHaylie

    OdpowiedzUsuń
  35. no no, przyznam że ciekawie się zapowiada :) z niecierpliwością wyczekuję

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń