2012/09/27

Nowe WotW

W sklepie Windows on the World pojawiły się dwa nowe piętra zainspirowane Danią (Denmark). Ubrania muszę przyznać są niczego sobie. Kilka, a może nawet kilkanaście wpadło mi w oko. Najciekawsze są buty do trzymania w ręce. Czegoś takiego, chyba jeszcze nie było. Kolory są pastelowe, stonowane, brak krzykliwych barw, czyli bardzo na czasie, modna kolekcja. Ceny nie są jakieś wygórowane, od 3 do 16 sd. Niestety nic nie ma za sm, ale i tak nie jest drogo. Wam co wpadło w oko? Kupicie coś? 

50 komentarzy:

  1. Nareszcie sie doczekalam dostawy do tego sklepu!) Barrdzo lubie ten sklep! Jest wiele ciekawych i wartych uwadi rzeczy) To tak zacznijme od szarej kurtki) Swietnie wyglada na dollce) Jest bardzo ciekawy, cieszy oczy! Eeee, trzeba znalesc taki w sklepie) Poprostu z taka rzecza mozna zrobic piekna stylizacje. Bedzie pozniej duzo wart) Perrelka :D ( jak to sie mowi :D) I podoba mi sie cala stylizacja z ostatniej lalki na pierwszym pietrze) Swietna bluzka! Paseek, no poprostu osmy cud swiata :D spodnie kolor, poprostu mowi *jestem zarobisty, kop mnie*. butki takie zwyczajne, ale sie przydadza i to nieraz. Torebka niesamowita, dawno szukalam takiej torebki, kolorej bardzo ciekawy, ladnie sie prezentuje calosc tej torebki z tymi spodniami) pff, co jeszce z pierwszego pietra?! Wlasnie teraz zauwazylam taki *fajny* sweterek, bardzo sliczny!)Rewelacyjnie wyglada na dollce. To przejdzme do drugiego pietra, pam pam paam D: Bardzo mi sie podoba rozowa bluzka z kwiatuszkami! Jest cudna, mozna duzoooo wymyslic zta bluzka, i kolorej jest naawet. Takze podoba mi sie cala stylizacja z przed ostatniej dolki z drugiego pietra) Kurtka, ahhh :D spodnica no poprostu dziewiaty cud swiata :D hahh_ Moze jeszce, nie moze.. a napewno ta *ruda* kurtka no poprostu no juz dziesiaty cud swiata!!! ahhh.... podoba mi sie ta dostawa :) Dziekuje ci za info!

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kilka ciekawych rzeczy, na pewno cos kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. super ciuszki. Już idę jakieś kupić.Weratanczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka wartych uwagi ubrań na pewno się znajdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po za butami trzymanymi w ręce nie widzę nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest wreszcie nowa kolekcja tego sklepu ,czekałam na nią. Koszula jest moim zdaniem bardzo ciekawa z 1 obrazka. Czarna spódnica jest również interesująca napewno ją kupię .Torebki też nie są takie złe ,są proste i nawet ładne.Z butów nic mi się nie podoba ,czarne szpilki są zwyczajne ,kozaki mi się nie podobają.
    Pozdrawiam hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nareszcie doszło coś nowego do tego sklepu ciesze się bardzo napewno kupie coś z tych rzeczy...
    MissLocoLooco5

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakaś akie dziwna ta dostawa. Niekiedy dają takie perełki, a teraz prawie nic mi nie wpadło w oko.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie ma nic za sm, ale może jak uzbieram sd to się na cos skuszę :D

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  10. dOSTAWA FAJNA, JEDYNIE SZKODA DLA TYCH CO SĄ nie ss nic z niej prawie nie zkorzystają . Na szczęście jestem ss i juz zakupiłam trochę ciuszków <33


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. nareszcie dostawa najlepszego sklepu :) te buty naprawde pobijają wszystko jeszcze takich nie było :) co do reszty to musze sie jeszcze dokładnie przyjżeć :)



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka rzeczy kupiłam i zastanawiam się nad innymi, ale mimo wszystko nie uważam, żeby kolekcja była jakaś wspaniała. Kroje mi się nie podobają.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pierwszy rzut oka nic mnie nie zachwyciło ale jeszcze się przyjrzę i może coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam czerwoną koronkową sukienkę (piękna!), biały krótki top, ten bez falbanek oraz pomarańczową kopertówkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. No nareszcie nowa kolekcja! Uhh.. jak ja na to długo czekałam.. no już sobie doładowałam kase i teraz ide na zakupowe szlaeństwo! Hahaha..wypatrzyłam sobie te niebieskie spodnie i od razu pasek, czarne buty , różowa bufiasta koszula, kremowa sukienka, rękawiczki i ten golfik :)
    Kingusia2207

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pierwszy rzut oka kolekcja jest taka sobie. Jeszcze nie oglądałam wszystkiego dokładnie, więc nie wiem czy mi się coś podoba. Mogę tylko stwierdzić, że na pewno kupię czarną torebkę i buty do ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że dali nowe ciuchy do tego sklepu. Zaraz tam zajrzę i mój portfel straci :)

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że doszła nowa dostawa do tego sklepu ponieważ lubię go. A więc podoba mi się kilka kopertówek/torebek, spódniczka za 10 sd, buty do trzymania w ręce i top za 9sd. Ogólnie dostawa taka sobie. Były lepsze.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam krótką, różową koszulkę, różową koszulę z bufiastymi rękawami i kurtkę z ostatniego manekina.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ten sklep, za niewielką cenę można naprawdę dostać perełki, dostawy mogłyby być częsciej, zawsze coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham ten sklep za obfitość ładnych sukienek i PŁASZCZYKÓW *.*

    Mikaboska

    OdpowiedzUsuń
  22. Wprost nie mogłam się doczekać dostawy do tego sklepu. Nowa dostawa aż cieszy oczy :) Nie będę się zbytnio rozpisywać, ale kolekcja jak najbardziej na +.
    Admini się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pierwszy rzut oka, nic ciekawe, ale się przypatrzę bardziej i na pewno coś kupię ;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się że te buty są ciekawe i na dodatek tanie. Ogólnie to nie jestem fanką tego sklepu i raczej nic nie kupię, ale ciuchy nie są najgorsze.



    Asia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodziewałam się czegoś lepszego ale i tak ubrania są niezłe.Spodobał mi się różowy top,szara kurtka i biała koszulka.Warto kupić rajstopy.Bardzo spodobała mi się czerwona spódnica,na pewno ją kupię,gdyż łatwo ją można zestawić.Szkoda tylko,że sukienka biało czarna została połączona.Gdyby była osobno spódnica i osobna koszula,na pewno bym kupiła.Buty szału nie robią,torebki są proste,takie nijakie.Reszta taka sobie.
    Niestety będę musiała poczekać na doładowanie stardollarów,gdyż teraz brak środków na koncie.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten sklep <3
    Chyba kupię szarą kurtkę-płaszczyk, buty do ręki, białą bluzkę i możę jeszcze czarną kopertówkę :)

    Rzeczywiście, kolekcja jest niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie ten sklep ponieważ dodawane są tam ubrania ,które reprezentują dany kraj przez co mozemy sie dowiedzieć z czego słynie dany kraj lub dlaczego takie ubrania się tam znajdują. Dzisiejszą dostawę oceniam jako dobrą , choć jestem Troche zawiedziona ze nie ma w niej ubrań za sm czyli ubrań dla nns. No ale trudno . Co do kolekcji widzę w niej kilka perełek. Przede wszystkim białą bluzka na pierwszym piętrze na ostatnim manekinie. Śliczny kolor i do tego ten ,krój z czego najbardziej mi się podobają rękawki. malinowa bluzeczka z pierwszego manekin u cudna po prostu. Ta sukienka żółto kremowa z białym paskiem jest też nawet ok i ładnie leży na dollce. Wszystkie torebki a przede wszystkim te buty do trzymania w rękach. Bardzo oryginalny pomysł , to czego jeszcze nie było. Z drugiej strony podoba mi się różowa bluzka z kwiatami , subtelna i delikatna pasuje do eleganckich stylizacji. Druga sukienka na drugim menekinie ..ciekawy wzór i ładne połączenie beżowym z zółtym. Lubie to. I to tyle z moich ulubionych rzeczy.
    Teraz kilka słów o kolekcji.Na plus : Ładne kolorki ,które nie rażą i nie odstraszają ,do tego ceny nie są najwyższe, ten ciekawy pomysł z użyciem butów jako torebki.To tego właśnei torebki , z tych delikatnych kolorach i takie zwykłe z jednej strony a z drugiej bardzo praktyczne ,pozbawione jakiegoś przepychu. To mi się w nich podoba . Niestety plusem tej kolekcji są buty. Żadne bym z nich kupiła. nie są w moim guście i nie wyróżniają się niczym szczególnym, przez co w moich oczach w cale nie zyskują. To tyle w mojej opinii o kolekcji. Tak tylko zostane ss to zakupie wymienione rzeczy.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic szczególnego. Niektóre rzeczy są nawet ładne, ale nie mam poczucia żebym musiała koniecznie je kupić:p szkoda sd! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic nie kupuję, nie mam sd ;(
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektóre ciuchy są naprawdę fajne. Te buty do trzymania w ręce są oczywiście super w oko wpadła mi jeszcze taka beżowa bluzka na drugim piętrze.

    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolekcja jest jedną z lepszych z całego sklepu Windows On The World. Można znaleźć parę perełek wartych kupienia ;) Ja już znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zajrzę oczywiście xDD

    black_queen2

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolekcja jest świetna, dawno nie widziałam tylu fajnych ubrań w jednym sklepie. Oczywiście jest również kilka nieudanych ubrań, np. czarne szpilki ( pierwszy obrazek, czwarta lalka od lewej ).

    Na razie kupiłam : czarną i bordową torebkę, krótki golf oraz buty do trzymania w ręce ( świetny pomysł ). Mam jeszcze zamiar kupić bordową sukienkę, czarny pasek, bordową spódnicę, jasną sukienkę ( drugi obrazek ) oraz krótką, brązową kurteczkę. Tak, to sporo rzeczy, ale warto, ponieważ są naprawdę świetne.

    Jedynym minusem tej kolekcji są ceny. Nie wszystkie są złe, ale niektóre chętnie bym zmieniła ( np. 9 sd za krótki,różowy top z falbankami ). Jest również kilka bardzo tanich rzeczy, które nie są godne uwagi, więc mimo dobrej ceny ich nie kupię ( tak jest prawie zawsze, tanie = gorsze, brzydsze ).

    Kolekcję oceniam na 8/10, mam nadzieję, że takich fajnych kolekcji będzie coraz więcej! : )

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze zobaczę, może się na coś skuszę :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!! Nareszcie dostawa do tego sklepu! Zaraz wzbogacę moją szafę o parę nowych ubrań ;)


    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolekcja na pierwszy rzut oka nie bardzo mi się podoba. Ale przyglądając się dokładniej widzę kilka ciekawych rzeczy :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim zdaniem nowa dostawa do sklepu jest przepiękna. Kolory brąz, trochę czerni, czerwony a nawet pomarańczowy, szary kojarzą mi się z jesienią. Natomiast pastelowe ciuchy bardziej na wiosnę ale nie narzekam.
    1 strona-
    1 manekin- sukienka jest prześwietna, lecz nie starczyło mi na nią sd więc nie kupiłam. Torebka nie za ładna. Szkoda 7 sd. Buty także nie w moim stylu. Manekin nie oczarował :D
    2 manekin- Jest przepiękny, same perełki. Kurtka szara a pod tym luźna bluzeczka. Taki jest mój styl. Buty tak jakby zimowo- jesienne mam podobne ale teraz nie na stardoll tylko w realu ;p Torebka jest najzwyklejsza, jednak czymś czaruje. Kupiłam cały ten manekin.
    3 manekin- on także wpadł mi w gust. Kolory jasno ciemne czyli biały i czarny. Na początku myślałam, że spódniczka i bluzka są oddzielnie ale kiedy dowiedziałam się, że to jednak sukienka zrezygnowałam z zakupu. Z tego manekinu zakupiłam tylko buty do trzymania w ręce, które mówiąc szczerze mnie zachwyciły.
    4 manekin- sukienka bardzo mi się podoba a żaby do czegoś pasowała kupiłam jeszcze buty. Z torebki zrezygnowałam. Jest taka 'prosta' wole torebki w jakieś wzorki, zamki...
    5 manekin- zaszokowała mnie sukienka. Piękne wzory, dobrana kolorystyka i dopasowany do tego dekolt. Trochę szkoda mi było tych 16 sd bo na stardoll obecnie to za bogata nie jestem ale postanowiłam ją kupić tylko dla tego, że strasznie mi się podoba a to jest nowa dostawa . . . Torebkę tak jak pisałam wcześniej zakupiłam. Butów natomiast nie kupię, nie podobają mi się za bardzo.
    6 manekin- jest śliczny czaruje kolorami i tym golfem *.* Najbardziej podoba mi się golfik, zawsze mam do nich słabość :D Rękawiczki zakupiłam a buty tak jak wcześniej pisałam także kupiłam.
    7 manekin- nie podobają mi się spodnie takie luźne itp. jak te, lecz na tym manekinie wyglądają prześwietnie. Nie kupiłam ich tylko dlatego, że gdyby miały mi do czegoś pasować bym musiała zakupić cały manekin a nie miałam na to sd. Z tego manekinu nie zakupiłam nic ale tak jak pisałam przy wcześniejszym manekinie zakupiłam tę bluzkę. Pasek także jest ładny ale mam już podobny.
    2 strona-
    1 manekin- Nie podoba mi się. Ta sukienka czy nie wiem co to jest moim zdaniem bleee. Buty- nie mój styl natomiast torebka najzwyklejsza i mam tego od chłolery :D
    2 manekin- szokuje i wymiata. Sukienka- me gusta ale już pisałam, że buty nie za bardzo. Te butki do trzymania w ręce także kupiłam.
    3 manekin- nie za bardzo. Wcześniej kupiłam buty i tak się zastanawiam czy nie zakupić spódnicy. Bluzka nie w moim stylu.
    4 manekin- Bardzo ładny ale tu znów pojawiają się te buty. Ich nie kupię ale sukienkę z wielką chęcią.
    5 manekin- znów te buty ;x Nie wiem czy to jest sukienka czy bluzka ale na pewno kupię i będę nią nosić dzień i noc xd W torebkę także się zaopatrzę :)
    6 manekin- buty zakupiłam wcześniej. Kurtka nijaka, w kratę, taka na 'poważnie' . Może zaopatrzę się w spódniczkę. Torebki nie kupię.
    7 manekin- w buty już wcześniej zainwestowałam. Kurtkę bym kupiłam gdyby nie to szare wywinięcie. W spódnicę oraz torebkę nie zainwestuję.
    I tak po tych właśnie zakupach został mi się 1 stardollar ;o
    Innym także życzę udanych połowów i szukani rozmaitych perełek.
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się podoba wiele rzeczy , zaraz lecę na zakupy ;) Póki co to po obrazkach jestem prawie pewna , że kupię kurtkę z 2 manekina na 1 stronie ;3


    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  39. No na reszcie! Nadeszła dostawa! Na razie nie kupiłam nic, ale wydaje mi się że to się zmieni:P

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  40. niektóre ciuchy mi się podobają :) chyba coś kupię

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  41. niektóre ciuchy mi się podobają :) chyba coś kupię

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  42. Nareszcie sie doczekalam dostawy do tego sklepu!) Barrdzo lubie ten sklep! Jest wiele ciekawych i wartych uwadi rzeczy) To tak zacznijme od szarej kurtki) Swietnie wyglada na dollce)ciuchy z tego sklepu są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  43. Dostawa podoba mi się. Kupiłam komplet; różową bluzkę i spódnicę , białą, luźną bluzkę, czerwoną spódnicę, żakiet i krótkie spodenki z suwakami, czarny pasek oraz torebki; pomarańczową, brązową i szarą. Być może coś jeszcze dokupię.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  44. Na prawdę wspaniała dostawa, czegoś takiego brakowało. Wspaniałe kroje i kolory. Każdy przylega do ciała doll nienagannie.
    Nie będę się rozpisywać, bo koleżanki wyżej już to zrobiły. heh... zaoszczędzę wasze oczy.

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  45. Już obkupiłam się w prawie całą dostawę :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Nareszczie dostawa do tego sklepu ! :) Długo na nią czekałam i się doczekałam.Kupiłam sobię sukienkę na drugiej reklamie na drugiim manekinie od lewej :) Zastanawiam się nad kupnem kurtki z manekina przedostatniego i tej różowej sukienki z manekina 3 od prawej :) Widać ,że admini się starają :) Oby więcej takich dostaw :)

    OdpowiedzUsuń