2012/09/22

Nowy HB

W sklepie RIO pojawił się nowy Hot Buys. Gorset muszę przyznać prezentuje się całkiem fajnie. Po zapowiedzi spodziewałem się czegoś całkowicie innego, gorszego. A tu proszę, taka miła niespodzianka. Jedyną wadą jest cena. 20 sd za gorset HB? Admini chyba oszaleli, bo w takich cenach przeważnie sprzedawali sukienki, czy coś bardziej 'większego' niż zwykły gorset.
Kupicie? Uważacie, że jest wart swojej ceny?

Edit od Nejtl: Dwie osoby, które skomentują tego posta, otrzymają 20 stardollarów.

173 komentarze:

  1. Kupiłam. Cena faktycznie zabójcza, ale ten gorset to prawdziwe cudo. Stylizacja sama się tworzy *-*

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest taki zły ;)

    chcę go :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorset bardzo mi się podoba. Mam zamiar go kupić choć cena jest dość wysoka.

    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie kupię. Nie podoba mi się. Juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny...szkoda, że taki drogi...kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten gorset jest śliczny ! Lecz jest za drogi :/ Mógłby kosztować co najmniej 13 sd ale nie 20. Narazie nie mam kasy by go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam dodoać ,że jestem Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na gorset hb jest drogi, ale je kolekcjonuje i skusze się na jego kupno, aby powiększyć moja kolekcje :3


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  9. cena naprawde jest wysoka, ale to nic) za taki piekny gorseet):) warto wydac)

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  10. Może być. ;]
    KolorowaKartka

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorset cudowny. Kupilabym, ale cena jest za wysoka. Zgadzam się z tobą, za 20sd najczęściej sprzedawane były sukienki, a nie "zwykle" gorsety.
    MissNati909

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorset jest piękny, świetne połączenie szarego dżinsu, turkusu i kolców, ale cena to zdecydowana przesada, na początku myślałam, że to bląd

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest , ale mnie nie stać ;c Admini zaczynają zawyżać ceny HB's (i nie tylko...) aby na nas wiecej zarobić . Mam wrażnie,że Stradoll schodzi na psy...

    Olka77722

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorset jest świetny , ale ja po Young Holywod mam tylko 100 sd ... Ale jeszcze zastanowię się nad kupnem :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny gorset chyba kupię ; *

    OdpowiedzUsuń
  17. Uważam, że gorset nadaje się do wielu stylizacji, ale cena jest przerażająca. Pewnie wiele osób odpuści sobie jego kupno, bo 20 sd na gorset to "majątek"...

    marti_xdd

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten hb jest chyba najładniejszą rzeczą w 2012, ale jego cena jest przerażająca.

    OdpowiedzUsuń
  19. 20 sd?! Jejku, przesadzają z cenami :C możę kupię, lecę do sp przymierzyć xd

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy, ale mnie na niego nie stać. ehhh :<
    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny ! zakochałam się w nim :d szkoda że nie mam kasy , żeby go kupić .


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  22. jeśli chodzi o wygląd to faktycznie masz racje myslałam że bedzie brzydki a tu taka niespodzianka 20 sd można z pewnością na niego wydać :)




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny chyba kupię ;))

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny, podoba mi się i jest w moim stylu, ale patrząc na cenę odechciało mi się go kupić, 20 sd za gorset to bardzo dużo, jeszcze to przemyślę, (bo mój portfel na dzień dzisiejszy jest mały), ale chyba przełknę gorycz tej ceny i go kupię.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  25. jest boski, ale trochę za drogi i nwm czy go kupie ;/ Oni naprawde oszaleli z tymi cenami za hb :( xD

    ZalMola

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny ale z tą ceną to przesadzili...

    OdpowiedzUsuń
  27. za wysoka cena jak dla mnie :O

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupię, bo jest ładny, chociaż drogi. Masz rację, admini oszaleli.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten Hb jest śliczny ,ma takie dziury które są extra narazie zarezerwuje go ,a potem go kupie jest extra...
    MissLocoLoco5

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdybym była ss, na pewno bym kupiła <3
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna jest ale straaasznie droga. Mam ją na razie w liście życzeń

    OdpowiedzUsuń
  32. fiu fiu! Śliczny jest, niestety mam tylko już 20 sd i nie wiem czy na niego warto wydać ostatnie złote monetki ? :X

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny ten nowy gorset, z chęcią bym kupiła ale mam za mało sd, niestety ;/

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gorset ten można użyć na paręnaście sposobów w stylizacji jest dość uniwersalny, jednak cena odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezu jaki ładny ♥ chcee <3

    Pati220x

    OdpowiedzUsuń
  37. Cena duża niestety ale gorset jest przepiękny *.*

    tynka98100

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny a kasy mi nie brakuję więc kupię XD
    K.G.11

    OdpowiedzUsuń
  39. zgodzę się, z ceną przesadzili,ale gorset? -cudo!

    EmusiaDancer1

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładny gorset, ale posrało adminom z tą ceną.
    Na pewno znajdę go w bazarku o kilka sd mniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny jest. Niebieskie dodatki mi się bardzo podobają. pewnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny, ale za drogi jak dla mnie...


    olieksiej

    OdpowiedzUsuń
  43. Cena straszna.Z pewnością nie kupię, choć przyznam, że ładny.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi się bardzo podoba, ale cna nie do przyjęcia;(

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba ale jego cena jego cena jest za wysoka jak dla mnie. podoba mi się w tym topie że ma porozdzierane boki i ma guziczki. Również bardzo mi się podoba kolor :)

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  46. Rzeczywiście ceny są coraz wyższe, ale ten gorset jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny :D Chętnie bym kupiła...
    Ale kasy brak :C

    OdpowiedzUsuń
  48. Specjalnie żeby go kupić nie spałam do północy, kupiłam jak tylko wszedł do starplazy:) jest świetny tylko trochę te kolory mi nie odpowiadają wolałabym mardziej mroczny xD Ale i tak jest świetny i te ćwieki:) Owszem ta cena jest straszna ale gorset piękny no to kupiłam ;p

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  49. Cena trochę przeraża,ale chyba go kupię.Jest ładny i można go fajnie zestawić :P

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  50. Gorset jest śliczny. Piękne kolory, świetnie prezentuje się na lalce. Jedynie cena jest do wymiany. 20 sd za gorset to niezbyt tanio. Mimo tego chyba go kupię. : )

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  51. Sam gorset nie jest zbyt ciekawy,ale gdyby połączyć go z czymś innym..
    Chciałabym Go.
    Może się przydać . :)
    Aniula1233

    OdpowiedzUsuń
  52. Gorset równie śłliczny jak drogi. Może zastanowię się nad kupnem.
    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczny <3 strasznie mi się podoba :) trochę dużo za niego 20 sd,ale może kupię.

    misskarolka334

    OdpowiedzUsuń
  54. jest fajny, ale cena daje do myślenia: czy warto?

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczny jest.. ^ ^

    DominikaKoba

    OdpowiedzUsuń
  56. Kupaiłam, ładny jest :D
    LoVeee_2

    OdpowiedzUsuń
  57. Gorset już kupiłam. Byłam lekko zaskoczona jego ceną. Ma bardzo ładne kolory. Myślę, że niedługo stworzę z nim jakąś stylizację C:



    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  58. Jest cudowny lecz nie mam tyle sd na jego zakup ;/

    ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  59. gorset jest naprawdę boski jednak cena niezbyt ale chyba kupię bo naprawdę można z nim tworzyć świetne stylizacje
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  60. Stanowczo za droga. I taka super ładna też nie jest. Ładna czy ładny, bluzka czy gorset, kto ją/go tam wie :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Kupię na pewno. Jest śliczny. Te ćwieki?, dziury no i sam kolor. Poezja. Warto mieć coś takiego w swojej szafie. Tak, cena jest ogromna ale lepiej wydać te 20 sd niż potem szukać go w sb po 300.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  62. jest świetny i zakupię go chociaż cena jest wysoka ale jak osoba powyżej nie chcę go później szukać za 300 lub więcej

    madzik1111

    OdpowiedzUsuń
  63. Jest ładny, cena nie gra roli :D Kupię go ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  64. Jest bardzo ładny ale zbyt drogi ;0
    sasha1992lady

    OdpowiedzUsuń
  65. Jest po prostu booooooooski xDDDD musze go mieć, pozbieram troche kaski i napewno znajdzie sie w mojej szafie.

    black_queen2

    OdpowiedzUsuń
  66. W końcu doczekałam się na to cudo! Ach, na pewno kupię <3

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  67. boski jest ten gorset ale jest za drogi. z połowę powinni opuścić.

    sweet_klaudia12

    OdpowiedzUsuń
  68. Nidy nie przepadałam za gorsetami jednak ten wydaje się bardzo fajny. Admini włożyli w niego wiele wysiłku, może stad ta ogromna cena - 20sd. Jednak nie stać mnie na niego i na razie nie będzie mnie stać...Podoba mi się jego dziury i kolory, są żywe. Morski zieleń do idealnie połączenie z morskim. Nawet dali do niego trochę ćwieków. Ale dla mnie nawet tej ceny jest godzien. Jak tylko uzbieram 20 sd, kupie go.

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  69. sliczne omg ale bardzo drogie ale i tak mi sie podoba i love ths




    asieneczka03

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny jest, tylko trochę z ceną przesadzili..
    martyniuk8

    OdpowiedzUsuń
  71. podoba mi się, ale nie wiem czy warto wydawać 20 sd :/
    alice-8899

    OdpowiedzUsuń
  72. Jest bardzo ładny przedzierany ale 20 sd to jest szczyt już nie napiszę czego bo takie coś to powinni sprzedawać po 15,16,17 sd a 20 to już naprawdę przesadzili.
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  73. Jest cudny.Tylko ta cena.

    missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  74. Jest troche drogi, to fakt, ale myślę że jest tego warty ;)

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo mi się on podoba . Ten krój i wykonanie jest godne mianem Hb :D Co prawda zamiast tego zielonego wolałabym czerwony albo czarny ale może być. Dziwi mnie jednak taka cena . Zdecydowanie za drogi dałabym za niego max 15 sd .Na razie wstrzymam się z jego kupnem. Może jakaś promocja będzie kiedyś w tym sklepie . A jak nie to kupię na ostatnią chwilę.


    ps . są już zapowiedzi nowych hb's na październik. takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  76. ja nie kupuję brzydkie
    hannahblue6

    OdpowiedzUsuń
  77. Przyznaję cena dość duża ,nie wiem zastanowię się jeszcze nad kupnem :^

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny jest, prawdopodobnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  79. jedyny HB z tego miesiąca godny uwagi...


    agresywna_0

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Jest niesamowity! Chętnie bym go kupiła, ale 20sd to jak dla mnie za dużo... :(


    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękny! Na pewno go kupię. ;>

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  83. Moim zdaniem jest troche za drogi.Bluzka bardzo fajna,genialne połączenie kolorów.Ale uważam że nie jest warta 20 sd, co nawięcej 15 sd.Ogólnie gorset bardzo fajny !
    MissWiki7s

    OdpowiedzUsuń
  84. fajny. uwielbiam podziurawione ciuchy ♥

    OdpowiedzUsuń
  85. Nie będę kupować,jak dla mnie za drogo,po za tym jest taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Gdyby nie był podarty to byłby ładniejszy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  87. O dziwo jest ładny nie tak jak reszta Hotbusy'ów z tego miesiąca. Czekałam na niego ale po zobaczeniu ceny chyba odpuszczę sobie zakup.

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo mi się podoba i na pewno kupię, ale jest bardzo drogi.

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie mam stardollarów, ale gorset bardzo mi się spodobał, cóż trudno...

    OdpowiedzUsuń
  90. nie jest w moim stylu i jest drogi

    OdpowiedzUsuń
  91. śliczny ♥
    Idealne połączenie kolorów i jeszcze te dziury :)

    Jak będę miała sd, to go kupię, choć przyznaję, że troszeczkę drogi :(

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  92. śliczny ♥
    Idealne połączenie kolorów i jeszcze te dziury :)

    Jak będę miała sd, to go kupię, choć przyznaję, że troszeczkę drogi :(

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  93. hm... piękne ale drogiee:D



    polcia21

    OdpowiedzUsuń
  94. niezły jest ale niestety nie mam na niego kasy;( jest on za drogi..!

    OdpowiedzUsuń
  95. Ładny, lecz cena przerażająca. HB's są coraz droższe :<

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  96. Jest ładny lecz cena mnie przeraża . Innym słowem nie kupię lecz gdyby cena wynosiła gdzieś ok. 10 sd to bym kupiła. Jeśli teraz gorset tyle kosztuję to za miesiąc pewnie bransoletka tyle będzie kosztować . .
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  97. Według mnie ten gorset jest beznadziejny chyba nie kupię -,-



    asia01

    OdpowiedzUsuń
  98. Gorset jest naprawdę świetny. Na pewno go kupię, tylko chwilowo nie mam sd.
    Czy jest wart swojej ceny? Zdecydowanie nie. Byłam dała za niego góra 15sd.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  99. cudny,ale nie stać mnie na niego;(

    OdpowiedzUsuń
  100. Oh, jest prześliczny *.*
    Ucieszyłabym się ze stardollarów na niego :)


    karienne

    OdpowiedzUsuń
  101. Swietny. Doda charakteru nie jednej stylizacji. - MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  102. Mi się nie podoba, zobaczę czy kupię.

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  103. Zglaszam sie, bo ja lubie takie ubrania, takie jakby rozdarte , kupilabym ale nie mam sd :f

    anika258Love

    OdpowiedzUsuń
  104. Zaraz biegnę do starplazy, bardzo mi się podoba ten hb! *.*

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  105. Kupiłabym go, ale jest za drogi. Na moje mógłby być cały szary. Te ćwieki są bardzo trafione!

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  106. WoooooW ! Naprawdę się postarali aczkolwiek go nie kupię. Po 1-sze brak kasy ,a po drugie nie wychodzą stylizacje z właśnie tego typu rzeczami. Odnosi się to oczywiście nie do wszystkich takich ubrań ale w większości...

    OdpowiedzUsuń
  107. Dosc nawet fajne mozliwe ze kupie.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  108. Świetny gorset, jednak nie dam za niego 20sd.. może kiedyś kupię go w SB taniej ;p..

    OdpowiedzUsuń
  109. Niby ładny, ale cena trochę odstrasza. Zastanowię się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  110. jest świetny jednak cena mocno przesadzona

    OdpowiedzUsuń
  111. Jest super ;) Na pewno kupię.
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  112. cudo :) szkoda, że mnie nie stać

    OdpowiedzUsuń
  113. Ciekawie się prezentuje, ale cena zdecydowanie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  114. Jest on śliczne ale nie ma już na niego kasy;(

    OdpowiedzUsuń
  115. śliczny ale nie mam kasy selina784

    OdpowiedzUsuń
  116. Jest bardzo ładny i chciałabym go kupic ale nie mam sd. ;)

    pisia1356

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo ładny gorset. Ciekawe stylizacje można z nim zrobić, jednakże cena mnie odstrasza :3

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  118. sliczny :) wszystko mi sie w nim podoba

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  119. Ślicznee ; *
    Takie inne.. niż dotychczasowe obrania ;)

    Blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  120. faaaaajny, ciekawe zestawienie kolorów :)

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  121. Śliczny jest, kupiłabym, ale nie jestem SS, ani nie mam sd na wydaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  122. gorset jest śliczny od razu mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  123. Co racja to racja , piękny gorset , bardzo dobracowany.Niestety drogi , przypomina mi troszeczkę klimaty antidote .

    OdpowiedzUsuń
  124. faktycznie gorset jest świetny a cena kosmiczna, mimo tego jednak chyba się na niego skuszę bo jest cudny *.*
    MissKiciaxdd

    OdpowiedzUsuń
  125. jest sliczna...kurcze strasznie mi sie podoba ale jest tez strasznie droga

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  126. Ta cena... Jak na moją kieszeń jest troszku za drogi.
    anka123a

    OdpowiedzUsuń
  127. Nie jest taki zły,ale bardziej podobałby mi się gdyby na miejsce turkusu wstąpiła czerń. Cena odpychająca, jak na razie nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  128. bardzo ladny choc cena zabojcza O.o

    sonia382

    OdpowiedzUsuń
  129. Ten gorset jest cudowny *.* Śliczne kolory i fajnie leży na dollce ;) Napewno go kupię tylko narazie kasy brak ;C


    -carolla-

    OdpowiedzUsuń
  130. Bardzo łądny gorset, lecz go nie kupię, ponieważ cena jest ciut za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  131. zgłaszam sie a co do ceny to lekka przesada ;p


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  132. Cudowny, cudowny i jeszcze raz cudowny. Muszę kupić ten gorset, zgrzeszyłabym nie kupując go :)

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetny.! A z ceną to chyba na serio przesadzili... Znowu -,-

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  134. Chyba najlepszy z wrześniowych HB, ale z ceną trochę się zagalopowali. Mimo wszystko top znalazł się w mojej szafie.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  135. Nie jest najgorszy. Moim zdaniem bardziej pasuje do Punk'owej stylizacji :)


    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  136. Fantastyczna.
    "Zakochałam się w niej". Można z nią zrobić masę wspaniałych stylizacji. Te kolory i sam pomysł. Admini mnie mocno zaskoczyli.
    Na prawdę w RL gustuję w czymś takim, super. :D


    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  137. Fajny, ale brakuje mi sd :(

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  138. Kupilam ten gorset dzisiaj w bazarku za 17 sd

    Aleniala

    OdpowiedzUsuń